اسباب کشی در پیش دارید؟ نگران هستید و نمیدانید که چطور فرایند جابهجایی اسبابها و اثاثیه را برنامهریزی کنید؟ اگر بگوییم که اسنپ برای این موضوع هم مانند بسیاری از مسائل دیگر، راهکاری ترتیب داده، تعجب نمیکنید؟ حتما نه. اگر از خدمات دیگر اسنپ استفاده کرده باشید، میدانید که همگی در راستای ایجاد رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شدهاند. اسباب کشی منزل هم با اسنپ راحتتر از همیشه است.
اسباب کشی منزل با اسنپ جای نگرانی نمیگذارد
قبل از اینکه اسنپ وارد میدان شود، امکان سفارش خدمات اسبابکشی به اتوبارها و شرکتهای مختلف وجود داشته و هنوز هم وجود دارد اما چرا باید به انتخاب اسنپ نگاهی ویژه داشته باشیم؟ واقعیت این است که باوجود شرکتهای مختلف و متعدد، انتخاب از میان آنها کار سادهای نیست.
مهمترین رکن انتخاب خدمات اسبابکشی اعتماد است. پیداکردن شرکتی که نیروهای حرفهای داشته باشد و بتوانید به آن اعتماد کنید، کمی سخت است. از طرف دیگر پرداخت مناسبترین قیمت و نرخ هم موضوع مهمی است. اگر شرکتی را بهطور کامل نشناسید، اعتمادکردن به آن برای تسویهحساب خدماتش کمی مشکل میشود.
با انتخاب خدمات اسنپ برای اسبابکشی کارتان راحت میشود اما چطور؟
راهکارهای اسنپ بار برای اسبابکشی هرچه راحتتر
در واقع، اسنپ با رعایت نکاتی نمیگذارد که سختی جابهجایی از مکانی به مکان دیگر با دلهرهها و نگرانیهای اسبابکشی بیشتر هم شود. چطور به کمکتان میآید؟ مثل همیشه بهسرعت و بهسادگی:
- درخواستتان را سریع و با فرایندی ساده ثبت میکند؛
- نیروهای حرفهای و کاربلد را به کمکتان میفرستد؛
- قیمتی مشخص و ازپیشتعیینشده به شما ارائه میکند؛
- پرداخت هزینه اسبابکشی در مقصد را برایتان فراهم میکند؛
- امکان تعیین مدتزمان اسبابکشی را برایتان فراهم میکند؛
- امکان زمانبندی ثبت سفارش (رزرو) را مهیا میکند؛
- با تیم پشتیبانی به پرسشهای احتمالیتان پاسخ میدهد؛
- امکان بازگشت دوباره کامیون برای حمل دوباره بار را ممکن میکند.
۱. درخواستتان را سریع و با فرایندی ساده ثبت میکند
فرایند درخواست خدمات اسبابکشی اسنپ ساده است و خیلی زود به شما در مدیریت روند اثاث کشی کمک میکند. برای سفارش باید مراحل زیر را طی کنید:
- به سوپراپلکیشن اسنپ مراجعه کنید و به قسمت اسبابکشی بروید؛
- گزینههایی مانند اطلاعات شخصی، نشانی مبدأ و مقصد، درخواست کارگر بارگیری، نوع پرداخت هزینه و اطلاعاتی دیگر را وارد کنید؛
- بعد از تکمیل سفارش و شروع فرایند هم میتوانید هر لحظه و با اپلیکیشن موقعیت مکانی وسیله را رصد کنید.
برای ثبت درخواست اسبابکشی از اسنپ نیازی به نصب اپلکیشن جدیدی ندارید. به همان اپلکیشن نامآشنای همیشگی مراجعه و در قسمت اسبابکشی سفارشتان را ثبت کنید.
۲. نیروهای حرفهای و کاربلد را به کمکتان میفرستد
کسانی که در زمینه جابهجایی اثاث و اسباب با اسنپ همکاری میکنند، رانندگان حرفهای هستند. این افراد با بررسی سوابق و شرایط انتخاب میشوند. اعتمادکردن به آنها کار سادهای است و بهخوبی به شما در روند مدیریت اسبابکشی کمک میکنند. اسنپ در حملونقل بار از مبدأ و جابهجایی آن بهسمت مقصد همراهتان است.
۳. قیمتی مشخص و ازپیشتعیینشده به شما ارائه میکند
قیمتگذاری اسبابکشی منزل با استفاده از خدمات اسنپ هم مانند سرویسهای دیگر آن شفاف است. با پرداخت هزینهای مناسب میتوانید وسایل خود را جابهجا کنید. در هنگام ثبت سفارش با واردکردن اطلاعاتی مانند مبدأ و مقصد میتوانید از پیش هزینه اسبابکشی را بدانید. این ویژگی به شما کمک میکند که بهتر تصمیم بگیرید. اگر به هر دلیلی علاقهای به ادامه روند ثبت سفارش نداشته باشید، امکان لغو آن وجود دارد. با از پیش مشخصبودن قیمت، تکلیفتان را میدانید و همان مبلغی از شما دریافت میشود که در هنگام ثبت اعلام شده است. خبری از اضافهکردن قیمت در آخر کار به بهانههای مختلف از سوی کارگران و رانندگان حملونقل هم نخواهد بود.
۴. پرداخت هزینه اسباب کشی منزل در مقصد را برایتان فراهم میکند
اگر نخواهید هزینه اسباب کشی منزل را در مبدأ یا بهطور آنلاین بپردازید، اسنپ امکان تسویه حساب در مقصد را فراهم کرده است. در زمان ثبت سفارش، دکمه پرداخت در مقصد را انتخاب کنید و تمام!
۵. امکان تغییر مدتزمان انجام اسبابکشی را برایتان فراهم میکند
زمان استانداردی که برای هر جابهجایی در اسنپ تعیین میشود در حدود ۳ ساعت است. کاربران میتوانند در هنگام ثبت سفارش، بنا به شرایط و در صورت نیاز، ساعت لازم برای جابهجایی را افزایش بدهند.
۶. امکان زمانبندی ثبت سفارش (رزرو) را مهیا میکند
با اسنپ بار میتوانید از قبل اقدام به رزرو سفارش خود کنید. بهعبارت دقیقتر، شما میتوانید از قبل زمان حملونقل وسایل را برنامهریزی و مشخص کنید. رزرو درخواست به شما در مسیر برنامهریزی فرایند اسبابکشی کمک بزرگی میکند.
۷. با تیم پشتیبانی به پرسشهای احتمالیتان پاسخ میدهد
در هر بخش از فرایند، پیش از سفارش تا بعد از آن، تیم پشتیبانی در کنارتان هستند. از این تیم برای پاسخگویی به پرسشهایتان کمک بگیرید و اگر مشکلی رخ داد، با آنها درمیان بگذارید تا سریع و ساده به آن رسیدگی کنند.
۸. امکان بازگشت دوباره کامیون برای حمل دوباره بار را ممکن میکند
با هماهنگی پشتیبانی و ثبت درخواست در اپلیکیشن میتوانید انجام دوباره سفر را انتخاب کنید. امکان بازگشت دوباره کامیون وجود دارد و برای حمل بار در خدمتتان خواهد بود.
در آخر
فرایند اسبابکشی کار سادهای نیست اما با خدمات و امکاناتی مانندسرویس اسباب کشی یا باربری آنلاین اسنپ سادهتر و سریعتر پیش خواهد رفت. پای اعتماد به سرویس جابهجایی که بهمیان باشد و تکلیف قیمتگذاری خدمات هم که روشن باشد، دیگر جای نگرانی باقی نمیماند. اسنپ همه این موارد را در نظر دارد و برای همین، یکی از بهترین روشها برای اثاثکشی، مراجعه به آن است.
دیدگاهتان را بنویسید