مدیریت کسبوکارها در دنیای امروزی دیگر مثل گذشتهها نیست. اگر کسبوکاری مانند رستوران دارید، باید بدانید که مدیریت وقوع رخدادهای پیشبینینشده در دستان شما است. اگر راهکارهای درست را بدانید و با ابزارهای مناسب آشنا شوید در بحبوحه وقایعی مانند شیوع کرونا آشفته نمیشوید. از وقایع و رخدادهای غیرقابلپیشبینی که بگذریم، بهطور کلی هم تغییر شکل و سبک زندگیها شیوههای جدیدی از ارائه خدمات را طلب میکند. برای مثال، سفارش غذا آنلاین به کمک اپلیکیشن اسنپ غذا از آن خدمات جذابی است که مزایای آن برای کسبوکارها بیشمار است. چرا؟ چون راهکارهایی مفید و سودآور در اختیارتان میگذارد. چه راهکارهایی؟
با راهکارهای اسنپ فروش و سود بیشتری برای خود رقم بزنید
در کسبوکار باید فرصتهای بیشتری برای تعامل با مشتریان برای خود ترتیب بدهید. اپلیکیشن اسنپ بستری برایتان فراهم میکند که بتوانید با مشتریان بیشتر و در مسیر و فرایندی سادهتر و بهینهتر در ارتباط قرار بگیرید.
رستوران دارید و بهدنبال فروش بیشتر هستید؟ این طبیعی است. سودکردن هم از سوداهایی است که از ابتدای راهاندازی کسبوکارتان در سر داشتهاید. پس باید ابزارهای لازم و فرصتهای مناسب را بشناسید و بهکار بگیرید.
اگر ارتباط و تعاملتان با مشتری از راه آنلاین و بهکمک اپلیکیشن اسنپ شکل بگیرد در روزگاری مانند روزهای کرونازده یا بهطور کلی در هر زمان دیگری میتوانید بیواسطه و سریع به فروشی سودآور و ارائه خدماتی عالی و لذتآفرین برای مشتری فکر کنید.
راهکارهای اسنپ برای کمک به شما چیست؟
۱. بهینهسازی منوی رستوران
اسنپ به شما توصیه میکند که منوهای خود را بهینهسازی کنید. تقسیمبندیها و دستهبندیهای مختلفی برای استفاده از خدمات رستورانها در اپلیکیشن وجود دارد. اگر بدانید که قرار است چه منویی و متناسب با کدامیک از دستهبندیهای اپلیکیشن طراحی کنید، تکلیفتان با خود و مشتریان مشخصتر میشود.
باید روی نقاط قوت خود کار کنید و بدانید که قرار است چه غذاها و دسرهایی را ارائه کنید. با قراردادن خود در چارچوبی مشخص، برنامهریزی برای ارائه منویی با کیفیت مطلوب بیشتر میشود و کاربران هم شما را راحتتر در بخشبندی رستورانهای اسنپ پیدا میکنند. برای مثال، اگر میبینید که ارائه غذاهایی سنتی در کنار منوی غذاهای دریایی باعث مخدوششدن تمرکزتان و ارائه منویی آشفته میشود، تجدیدنظر کنید.
فقط روی یکی از این موارد کار کنید و در اپلیکیشن هم در دسته رستورانهایی قرار بگیرید که برای مثال، فقط غذاهای سنتی دارند. در این صورت، هم راحتتر پیدا میشوید و مخاطب را با خود آشنا میکنید و هم تمرکزتان روی کاری تخصصی بیشتر میشود و کیفیت را بالا میبرید.
۲. در نظرگرفتن رویدادها و تِمهایی برای فروش
با در نظرگرفتن تِمهایی برای فروش و توجه به رویدادها و مناسبتهای مختلف میتوانید کاربران بیشتری را بهسمت خود جلب کنید. در اسنپ امکان اعلام تخفیفهای رستوران وجود دارد. برای مثال، تخفیفی تِمدار تعیین کنید؛ مثلا تخفیف مادرودختری یا تخفیفی مخصوص رویدادی مانند روز پدر و… .
با اعلام این تخفیفها به اسنپ، اپلیکیشن شما را در شمار رستورانهایی قرار میدهد که کاربر با استفاده از فیلتر انتخاب رستورانهای تخفیفدار به آن میرسد. چنین برنامههایی به فروش بیشترتان و شناختهشدن از سوی کاربران کمک شایانی میکنند.
۳. حضور در شبکههای اجتماعی
در شبکههای اجتماعی هم حضور داشته باشید. اپلیکیشن اسنپ در شبکههای اجتماعی مختلف حاضر است و زمانی که شما از بستر آن برای ارائه خدمات استفاده میکنید، با حضور در شبکههای اجتماعی پیوند قدرتمندتری با اپلیکیشن بهوجود میآورید.
تولید محتوا در شبکهها و آگاهکردن مخاطبان از حضورتان در اسنپ میتواند از راههای مختلفی مانند بهاشتراکگذاری محتواهای اسنپ در شبکههای اجتماعی پیش برود.
در این صورت، هم به شمار مخاطبان خود اضافه میکنید و هم اعتبارتان بیشتر میشود. چرا؟ چون اسنپ کاربران پرشمار دارد و اعتبار فراوان. ارتباط برقرارکردن با شبکههای در دسترس آن در بسترهای آنلاین به شهرت و توسعه پایگاه مشتریانتان کمک میکند.
۴. افزایش سرعت ارائه خدمات
اپلیکیشن اسنپ به شما کمک میکند که با سرعتی مناسب و مطلوب به مشتریان خود خدمات ارائه کنید. واسطهها که از تعامل شما با مشتریان حذف شوند، شما میمانید و اسنپ و آنها. اگر بتوانید سریع و زود به سفارشهایتان سروسامان بدهید، بهکمک سرعتی که در فرایند ثبت تا ارسال سفارش در اسنپ در نظر گرفته شده، مشتریان را زود و خوب به خریدهایشان میرسانید.
۵. استفاده از دادهها و آمار
کمکگرفتن از اپلیکیشن اسنپ برای فروش رستوران به شما کمک میکند که به دادههای عددی مطلوبی دسترسی پیدا کنید. این روزها، دادههایی که با تحلیل به اطلاعات درستی از مشتریان تبدیل میشوند در رشد هر کسبوکاری حرف نخست را میزنند.
با وجود اپلیکیشن میتوانید روند فروش و تعامل با مشتریان خود را به شکلی صحیح و دقیق رصد کنید. باید ببینید که پرفروشهایتان چه هستند، مشتریانتان که هستند و فرایند فروشتان از چه مسیری در حرکت است.
۶. درنظرگرفتن امکانات وفاداری
با وجود اپلیکیشن اسنپ میتوانید تخفیفهای مختلفی برای مشتریان در نظر بگیرید. به این موضوع پیشتر هم اشاره کردیم. یادتان باشد که فقط بحث تخفیف نیست بلکه اسنپ به کسبوکارتان اجازه تولید استراتژیهای فروش و بازاریابی متنوع و خلاقانهای میدهد.
برای مثال، در نظرگرفتن امکاناتی رفاهی و تخفیفی برای مشتریان وفادار با وجود اسنپ فکر بسیار خوبی است. شناسایی مشتریانی که خرید زیادی از شما میکنند و حتی شما را به دیگران هم توصیه میکنند با وجود اسنپ مقدور میشود.
با شناسایی این مشتریان ارزشمند که حکم گنجینهای سودآور دارند، خدماتی به آنها عرضه کنید و نامشان را هم مشتریان وفادار بگذارید. این مشتریان با دریافت خدمات اضافهای که در اپلیکیشن قید میشود، با شما میمانند و سود کلانی برایتان بههمراه میآورند.
در آخر
سفارش غذای آنلاین از سوی مشتریان با استقبال زیادی روبهرو میشود. اگر این سفارش از بستر اپلیکیشن قابلاعتمادی مانند اسنپ انجام شود، فرایند کار سریعتر، بهینهتر و سودآورتر هم پیش خواهد رفت. اسنپ فرصتهای رشد بسیاری در اختیار رستورانهایی قرار میدهد که با آن همکاری میکنند. اگر رستوران دارید و با اسنپ بیگانهاید، وقت آن رسیده که تصمیمی تازه بگیرید و با پیوستن به این اپلیکیشن از مزایای متنوع و راهکارهای سودآورانهاش بهره ببرید.
دیدگاهتان را بنویسید