اواخر سال ۱۳۹۵، سرویس اسنپپلاس فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد. در ابتدا خودروهای فعال در این سرویس مسئولیت انجام سفرهای ویژه اسنپ را بر عهده داشتند و هزینه سفر با این سرویس بیشتر از سفرهای معمولی بود.
از آنجایی که ترس از آزمون و خطا، هرگز بازدارنده ما در بهبود خدماترسانی اسنپ نبوده است، همواره بازنگری در خدمات این سامانه را بر مبنای رضایت کاربرانمان در دستور کار داشتهایم. در واقع ما بعد از راهاندازی هر سرویس یا به وجود آوردن هر تغییری، نظرها و انتقادهای مختلف کاربرانمان را با دقت پیگیری و بررسی میکنیم و با توجه به برآوردهایی که داریم میزان موفقیت خدمات جدید خود را تخمین میزنیم.
در مورد سرویس اسنپپلاس نیز با همین نگاه منعطف عمل کردیم و همین امر منجر به چندین مرتبه بازنگری در نحوه خدماترسانی این سرویس شد. اواخر تابستان امسال، سرویس اسنپپلاس جدید را معرفی کردیم و خودروهای متنوع و کاربران بیشتر در این سرویس آماده خدماترسانی به کاربران شدند. قیمت اسنپپلاس جدید نسبت به قبل کاهش پیدا کرد و تنها رانندگان ممتاز اسنپ اجازه فعالیت در این سرویس را داشتند.
با وجود این تغییرات، باز هم نیاز به بالا بردن کیفیت خدمات اسنپپلاس و افزایش رضایتمندی کاربران (مسافر و راننده) احساس میشد. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم این سرویس را به طور موقت از اپلیکیشن اسنپ حذف کنیم و بازنگریهای لازم را به منظور بهبود خدماترسانی آن در دستور کار خود قرار دهیم.
در همین راستا، بار دیگر از شما دوستان گرامی اسنپ میخواهیم که با ارائه نظرها و انتقادهای خود در کنار ما بایستید و باور داشته باشید که هرگز بیتفاوت از کنار خواستههای شما نمیگذریم و ارتقا اسنپ را مدیون همین توجه شما، کاربران عزیز، میدانیم.