امکان تهیه نسخه‌ی دارو به اسنپ دکتر اضافه شد

امکان تهیه نسخه‌ی دارو به اسنپ دکتر اضافه شد

امکان تهیه نسخه‌ی دارو به اسنپ دکتر اضافه شد

اسنپ دکتر برای به حداقل رساندن مراجعه حضوری در فرایند درمان، سرویس «تهیه نسخه دارو» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد، این قابلیت در حال حاضر در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد فعال است. با سرویس «تهیه نسخه دارو»، کاربران می‌توانند نسخه‌ یا دفترچه‌ بیمه خود را با پیک به داروخانه تحویل دهند و اقلام دارویی مورد نیازشان را تهیه کنند. همچنین امکان سفارش داروهای OTC (بدون نیاز به نسخه) و اقلام بهداشتی و آرایشی هم از طریق همین سرویس فراهم شده است.

کمک به کاهش رفت‌وآمدهای غیر ضروری

شیوع کرونا و افزایش احتمال ابتلا به بیماری به خصوص در محیط‌هایی با تعداد مراجعه‌کنندگان بالا، کسب و کارها را به بسترسازی برای راه حل‌های جدید سوق داده‌ است. علاوه بر این، آلودگی شدید هوا در ماه‌های اخیر، گروه های پرخطر شامل بیماران زمینه‌ای، قلبی، ریوی و دیابتی، افراد باردار، مسن و کودکان را برای پیگیری‌های درمانی با مشکلات جدی مواجه کرده است. از این رو اسنپ دکتر با در نظر گرفتن شرایط موجود، توسعه خدمات غیرحضوری پزشکی را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

پس از راه‌اندازی سرویس «پزشک و مشاور» در سوپر اپلیکیشن اسنپ که دریافت خدمات از پزشکان و مشاوران متخصص را به صورت آنلاین فراهم می‌کرد، در قدم بعدی امکان دریافت نسخه‌ی پزشکی آنلاین در این اپلیکیشن فراهم شد. حالا در جدیدترین اقدام به منظور به حداقل رساندن مراجعه‌ی حضوری در پروسه درمان، اسنپ دکتر سرویس «تهیه نسخه دارو» را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند نسخه خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

چگونه از سرویس تهیه نسخه استفاده کنیم؟

کافی است در سوپر اپلیکیشن اسنپ به سرویس «پزشک و مشاور» بروید و از بین خدمات ارائه شده «تهیه نسخه دارو» را انتخاب کنید. حالا می‌توانید اقلام مورد نیازتان را از داروخانه سفارش دهید و در نشانی مورد نظرتان تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش می‌توانید نسخه‌ای که از قبل برای شما تجویز شده است را آپلود کنید، از نسخه آنلاینی که در سوپر اپلیکیشن اسنپ برای شما صادر شده استفاده کنید و یا داروهای بدون نیاز به نسخه یا اقلام بهداشتی و آرایشی را در فهرست توضیحات بنویسید.

با انتخاب داروخانه‌ی مورد نظر درخواست شما ثبت می‌شود. بعد از ثبت درخواست، در صورت نیاز مسئول فنی داروخانه با بیمار تماس می‌گیرد و شرح حال، داروها، عوارض و تداخلات احتمالی را بررسی می‌کند. در نهایت پس از تایید داروخانه هزینه‌ی داروها و اقلام بهداشتی و آرایشی به همراه هزینه پیک به شما اعلام می‌شود. پس از پرداخت، پیک سفارش را به شما تحویل می‌دهد.

امکان سفارش چه داروهایی وجود دارد؟

اسنپ‌ دکتر بر اساس چارچوب‌های قانون‌گذاری شده برای داروخانه‌ها، نقش تسهیل‌گر را ایفا می‌کند و اقلام دارویی‌ای را که قابلیت فروش آنلاین دارند را با همکاری داروخانه‌ها به طور مستقیم از خود داروخانه به دست متقاضی می‌رساند. دقت داشته باشید که داروهای نیازمند به نسخه حتما باید نسخه داشته باشند و مسئول فنی داروخانه مسئولیت بررسی این امر و ارائه دارو را بر عهده دارد.

در این شرایط حتما درخواست ارائه اصل نسخه توسط داروخانه برای کاربر ارسال می‌شود و اصل نسخه قبل از ارائه دارو توسط داروخانه به وسیله پیک دریافت می‌شود. همچنین در صورتی‌که درخواست استفاده از بیمه وجود داشته باشد کاربر می‌تواند با استفاده از پیک رفت‌و‌برگشت دفترچه خود را به داروخانه تحویل دهد و سپس داروها و دفترچه خود را دریافت کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (19)

  • مریم پاسخ

    اگر مشکلی در سفارش وجود داشت چه کنیم
    شماره پشتیبانی بخش نسخه در هیچ جایی از اپلیکیشن اسنپ به چشم نمیخوره🤔🤔🤔

    ۳۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۵۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مریم عزیز،
      کافیست وارد بخش «حساب کاربری» شوید. در پایین صفحه شماره‌ای با عنوان «ارتباط با پشتیبانی اسنپ‌دکتر» درج شده است.
      ۰۲۱-۴۹۱۸۷۶۵۴

      ۸ مهر, ۱۴۰۰ در ۰:۵۳ ق٫ظ
  • مهدویان پاسخ

    سلام برامن نوشته تحویل داده شد ولی هنوز هیچی دستم نرسیده

    ۱۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما می‌توانید برای پیگیری مشکل خود با پشتیبانی اسنپ‌دکتر تماس بگیرید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ب٫ظ
  • محتشم پاسخ

    سلام من می‌خوام سفارش دارو رو بعد از پرداخت لغو کنم .نوشته فردا میاد من الان میخواستم .چطوری لغو کنم ؟اصلا معلوم نیست کدوم داروخونه اس؟ شماره دارو خونه رو باید بذارید .

    ۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۹:۴۶ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محتشم عزیز سلام،
      لطفا برای پیگیری این موضوع با شماره پشتیبانی ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ تماس بگیرید.

      ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۱۷ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    سلام
    من میخوام مشاوره تلفنی بگیرم
    اما نسخمو چجوری میتونم تلفنی بگیرم ببرم داروخانه و از بیمه استفاده کنم؟!

    ۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مریم عزیز سلام،
      پزشک تصویر نسخه را برای شما ارسال می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از سرویس ارسال دارو یا داروخانه‌های مختلف نسخه خود را تهیه کنید.
      از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم🙏

      ۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۴۸ ب٫ظ
      • کردانی پاسخ

        سلام من ی قرص ویتامین از اسنپ داروخانه میخوام اگر اشتباها داروخانه خودش ی مارک مشابه بفرسته و من حتما همون مورد و بخوام چجوری میشه مرجوعش کرد؟

        ۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ
        • اسنپ پاسخ

          دوست عزیز سلام،
          اگر اشتباه از سمت داروخانه باشد، می‌توانید با تماس با پشتیبانی به شماره ۴۹۱۸۷۶۵۴ _۰۲۱ محصول را پس دهید.

          ۹ شهریور, ۱۴۰۰ در ۶:۴۸ ب٫ظ
  • نوا پاسخ

    سلام
    آیا پس از ثبت سفارش دارو در داروخانه و پس از اعلام قیمت از سوی داروخانه کاربر میتواند در صورت بالابودن قیمت سفارش خود را لغو کند؟

    ۲۶ تیر, ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      نوای عزیز سلام،
      پس از اعلام قیمت شما در صورت رضایت می‌توانید هزینه را پرداخت و سفارش‌تان را ثبت کنید.

      ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰ در ۲:۱۶ ب٫ظ
  • بهنام پاسخ

    با سلام من در جنوب کشور عزیزمان در نزدیکی دو شهر همجوار ۱۰kmفاصله ساکن هستم خودرو ندارم اما موتور سیکلت دارم بنظرم اینجا مناسب فعالیت اسنپ میباشد نرخ آژانس و تاکسی ۲۰درصد گرانتر از حد معمول است.حال قصد ندارید اسنپ را راه اندازی و فعال کنید ؟من و تعدادی از اقشار چه مرد وچه زن که از نظر معیارهای شما مناسب هستند استقبال خواهند کرد.من مطمئن هستم. ایا برای من به تنهایی امکانی وجود دارد؟!!

    ۲۰ تیر, ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ
  • صدیقه پرورده نعیمی پاسخ

    سلام وقت بخیر برای ثبت نام در قسمت خدمات پرستاری به عنوان پرستار و تزریقات و پانسمان و….در اسنپ چگونه باید ثبت نام کنیم؟

    ۱۸ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      خانم نعیمی عزیز،
      شما می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ تماس بگیرید و با پشتیبانی مراحل لازم را طی کنید. شرایط همکاری در تماس تلفنی توضیح داده خواهد شد.

      ۱۸ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ
  • سید ابراهیم اکبری پاسخ

    حساب کاربری من را رفع انسداد کنید تمام مدارکم تکمیل است همش میگن مشکل آموزشی داری یک اسنپ راننده موتور که روزی نهایت ۶۰ هزار تومان درآمد داره تازه اگه بتونه با این شرایط و خرج و مخارج سرسام آور کار کنه هیچ کس هم که طبق معمول نه رسیدگی میکنه نه اصلا مسول هست هیچ کس تو این اسنپ نیست؟؟؟؟

    ۲۵ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ
  • M.n پاسخ

    با عرض سلام. من به نوبه خودم از سازمان اسنپ و تیم متخصص وستاد پشتیبانی کمال تشکر را دارم ودر این بحران سخت که ویروس مرموز کرونا هست این تیم متخصص توانسته‌اند پروتکل‌های بهداشتی را به نحو احسن در تمامی مراحل سفر پیاده نموده اند که ما سفری ایمن داشته باشیم.دم همگی شما گرم پاینده وسربلند باشید.m.n

    ۱۸ اسفند, ۱۳۹۹ در ۲:۵۷ ق٫ظ
    • محمدحسین پاسخ

      کد تخفیف داروخانه رو کجای اپ میشه اعمال کرد؟؟سفارش ثبت کردم جایی واسه وارد کردن کد تخفیف نیست
      باید تا تایید داروخانه صبر کنم؟

      ۱۵ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        محمد حسین عزیز سلام،
        در زمان پرداخت و بعد از اعلام قیمت توسط داروخانه می‌توانید کد تخفیف را ثبت کنید.
        از اینکه همراه همیشگی ما هستید سپاسگزاریم 🙏🌷

        ۲۱ مهر, ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *