گزینه «عجله دارم» در اپلیکیشن اسنپ

گزینه‌ی‌ عجله دارم که به صورت سراسری برای همه‌ی کاربران اسنپ فعال شده است، امکانی است که از طریق آن کاربران می‌توانند سفر اسنپی‌شان راسریع‌تر آغاز کنند. گاهی کم بودن تعداد رانندگان، بالا بودن تعداد درخواست‌ها در محدوده‌ی شما یا ساعات اوج ترافیک موجب طولانی‌ شدن زمان پذیرش درخواست سفر می‌شود. اگر می‌خواهید هر چه سریع‌تر سفرتان را آغاز کنید، با استفاده از این گزینه می‌توانید شانس پذیرفته شدن درخواست‌تان را بالاتر ببرید و زودتر به مقصد برسید. در صورتی که گزینه‌ی «عجله‌ دارم» را انتخاب کنید، قیمت جدیدی برای سفر شما محاسبه می‌شود که بر اساس الگوریتم‌های تنظیم شده توسط تیم قیمت‌گذاری اسنپ تعیین شده است.

درخواست سفرهایی که با گزینه‌ی «عجله‌ دارم» در اپلیکیشن ثبت می‌شوند، بدون هیچ مشخصه‌ی متمایزی برای کاربران راننده ارسال می‌شود و تفاوتی با درخواست‌ اسنپ و اسنپ پلاس ندارد. تنها ویژگی این درخواست‌ها قیمت بالاتر سفر است که انگیزه‌ی بیشتری برای کاربران راننده ایجاد می‌کند و موجب می‌شود درخواست سفر شما زودتر دیگران پذیرفته شود.

 

دکمه‌ی عجله دارم در صفحه‌ی انتظار هنگام جستجو برای خودرو در دسترس شماست.:

درخواست خود را مثل همیشه بعد از وارد کردن مبدا و مقصد ارسال کنید و سپس منتظر بمانید اگر زمان جستجو طولانی شد، می‌توانید روی صفحه‌ی انتظار گزینه‌ی عجله دارم را بزنید تا قیمت جدیدی برای سفرتان محاسبه شود، در صورت تایید قیمت جدید جستجوی خودرو برای شما دوباره آغاز می‌شود. در صورتی که تمایلی به پرداخت قیمت جدید نداشتید می‌توانید گزینه‌ی «ادامه‌ با همان قیمت» را بزنید تا جستجو با قیمت قبلی ادامه پیدا کند.

 


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (103)

  • مهدی پاسخ

    سلام توجه داشته باشید خیلی از کسانی دیده ام که بخاطر شرایط حاد و بحرانی از مسافر بیمار تا مسافر گرفتار که نیاز سریع به یه وسیله نقلیه داره تونسته با گزینه عجله دارم اسنپ به مشکلش برسه که حتی دقیقه ها شاید یه زندگی رو عوض کنه گاهی این اتفاق میوفته گاهی در سرما مسافر نیاز سریع به اسنپ داره گزینه عجله دارم هزینه زیادی رو تحمیل نمیکنه ولی جذابیت پزیرش راننده رو بالا میبره .. بنظر گزینه معقول و منطقی هست بعلاوه هزینه معقولی که داره زیاد نیس و خود راننده هم متوجه این بالا رفتن قیمت و استفاده گزینه عجله دارم نیس که تمام راننده ها صبر کنن تا قیمت ها با این گزینه بره بالا و از طرفی اسنپ طرحهایی گزاشته برای رانندگان که بتونند نسبت به فرصتی که دارن سرویس بالاتری برن .. خیال مسافران جمع اسنپ بیشتر سمت و سوی شما عزیزان هست و قیمت ها واقعا مناسب نسبت به اژانس و جاهای دیگه که متاسفانه رانندگان اگه بخاهیم نگاهی دو طرفه بیاندازیم غیر از مشکل بودن کار رانندگی که مسئولیت پزیری بالایی میخاد یعنی مسافری که سوار ماشین راننده میشه با سلامت اونو مقصد پیاده کنه تمرکز بالای رانندگی که دچار حادثه نشه و در عین حال مراقب و مواظب سلامت مسافر بودن و همچنین خوش رفتاری با این عزیزان برای یه سفر راحت و خوب باور کنید این سه الی چهار تومن واقعا هیچ چیزی نیس در قبال مسئولیت اجتماعی و سنگینی که داره در قبال سالم و سلامتی روانی و جسمی مسافر .. باور کنید اکثر راننده ها بیشتر اولویت مسافر و سلامت انهارو درنظر میگیرن تا خودشون .. نگاه نکنید بعضی از راننده ها خسته و ناراحت یا شاید کمی دمق باشن باور کنید مظلوم ترین قشر جامعه هستن اینها هیچ ارگانی دولتی حمایتی نمیکند از اینها از بیمه و کوپن تعاونی بابت لوازم سنگین و گران خودرو تا خیلی مسائل دیگه .. یه سانحه برای یه راننده بدون بیمه منجر به خانه نشینی تا اخر عمر او بدون حقوق که رانندگی هم شغل پرخطریس و خانواده های این عزیزان نگران اتیه و اینده پدران و همسرانشان هستن که یک راننده مگر چند سال میتواند رانندگی کند نهایت بیست سال پشت فرمان و انواع بیماری های مختلف که هیچ بیمه ای درمانی تکمیلی و مستمری یا از کار افتادگی نیستن .. که امیدواریم مشکل اینان هم حل شود … واقعا از عوامل زحمت کش اسنپ که بحرحال ایجاد اشتغال کردن هم ممنونیم یک جاده دو طرفه برای کسانی که بحر دلیلی شغل خود را از دست دادن و هم مسافرینی که نیاز به یه سفر امن دارن تشکر میکنیم … و در انتها واقعا خواهشمندیم رایزنی با دولت انجام بدن برای احقاق حقوق این عزیزان در مبحث بیمه تامین اجتماعی که ازاد اون واقفا سنگینه و دولت سهیم شه تو این جریان یا حتی خود اسنپ طرحهای تشویقی رو برداره و به جاش بیمه تامین اجتماعی رو جایکزین کنه البته به صورت پیشنهاد اونایی که بیمه هستن هیچ و اونایی که نیستن حاظرن طرح تشویقی نداشته باشن مکلف باشن به تایم اسنپ و پیمودن یا انجام سفر و یا هر راه حلی که خود اسنپ و دولت پیشنهاد میکند ولی مشکل اتیه و بیمه این عزیزان رفع شود که خانواده اینا هم از نگرانی از اینده و پیری و مشکلات مربوطه کمی راحتر و بدون دغدغه باشن … با سپاس از مجموعه اسنپ

    ۱۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ب٫ظ
  • ناشناس پاسخ

    در شهرستان ما ، تاکسی بیسیم(که الان اینترنتی شده) ۴۰۰تومن ثابت ماهیانه میگیره برای کمیسیون و نرخهاش ۲برابر اسنپه

    ماهی که ۱۰میلیون کار کنی یعنی ۴درصد کارمزد دادی

    یعنی هم نرخا ۲برابر و هم یک سوم اسنپ کمیسیون میدی

    مسافراش هم زیاده خداروشکر

    پس مشکل مردم کرایه دادن نیست ، بلکه راننده های بی انگیزه ای هست که پولی دستشون نمیمونه که به ظاهر و داخل ماشین برسن که وقتی مسافر سوار میشه احساس نکنه سوار گاری شده

    خود راننده هم که بی حوصله و اخمو تشریف داره و با این نرخا اسنپ خیلی از مسافرا که کیفیت سفر و آرامش براشون مهمه رو از دست میده

    ۱۷ آبان, ۱۴۰۰ در ۳:۱۵ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    بهتره مبلغ اضافی رو بدهید دست مسافر
    یعنی قیمت پایه اگه شده ده هزار تومن مسافر با انتخاب گزینه دو هزار یا چهار هزار یا شش هزار خودش بتونه قیمتش رو مدیریت کنه

    ۸ مرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ق٫ظ
  • عباس پاسخ

    در خصوص گزینه عجله دارم باید به این موضوع توجه شود که اصولا عجله مسافر نباید به راننده تحمیل شود زیرا که این عجله باعث تصادف می‌گردد وبرای راننده اسنپ خسارات سنگینی را به وجود می‌آورد این درحالی است که مسافر بابت عجله خود تنها مبلغ ناچیزی را پرداخت کرده است به نظر می‌رسد که مسؤلین اسنپ باید این گزینه را حذف کنند در قوانین راهنمایی ورانندگی چیزی به‌نام عجله وجود ندارد.دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

    ۲۲ تیر, ۱۴۰۰ در ۳:۲۹ ب٫ظ
  • حسین بهار پاسخ

    سلام. وجود این گزینه باعث شده که رانندگان سفرهای معمولی رو اصلا نمیپذیرن.
    هر بار با سفارش اسنپ بیشتر به مشکل میخوریم.
    این گزینه اصلا توجیه ندارد به نظر من.. چون نه توفیری در فرایند سرعت و عجله دارد نه مشکلی از مسافر حل میکنه…
    فقط نرخ کرایه رفته بالا که منصفانه نیست

    ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حسین عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ب٫ظ
  • معصومه احمدی پاسخ

    سلام من کلا عاشق اسنپم خیلی کم از اپ های دیگه استفاده میکنم .اضافه کردن مبلغ معقول وخوبه چون کلا کرایه اسنپ معقول وخوبه.این گزینه عالیه،👍🌹🙏

    ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ
  • پیمان پاسخ

    باسلام,بنظرمن اگر گزینه عجله دارم حذف شود بهترهست بجای اون قیمت متعادل بین قیمت عادی و قیمت عجله دارم باشه ,مثال عادی شش هزار عجله دارم میشه هشت وپونصد بجای این میانگین بشه مثلا هفت هزار ,این صرفا یه نظرشخصی هست.باتشکر

    ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۳۹ ب٫ظ
  • سید پاسخ

    این گزینه فقط فقط باعث شده چشم طمع رانندگان بیشتر شود و منتظر همچین چیزی باشند
    حذف این گزینه بهترین کار ممکن
    و در طول ۲۴ ساعت راننده فقط نهایتا حق ۲ بار لغو کردن دارد در غیر اینصورت اون روزو نمیتونه کار کنه…
    متاسفانه رانندگان هم برنامه اسنپ هم برنامه تپسی در درگوشی دارند درخواست مثلا اسنپ را قبول کرده و در حین حرکت به سمت مبداء مسافر برنامه دیگر سفری بهتر با مبلغ بیشتر را نشان میدهد و بعد از ۱۰ دقیقه معطل کردن مسافر به راحتی سفر را لغو و درخواست تپسی را قبول میکنند

    ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۲۰ ق٫ظ
  • علیرضا پاسخ

    گزینه عجله دارم باعث میشه اکثر راننده ها درخواست مسافر ها قبول نکند تا مسافر ها مجبور بشن از گزینه عجله دارم استفاده کنند و قیمت بالا بره /لطفا در مورد این موضوع راه حل درست ارائه بدین

    ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ق٫ظ
  • رها پاسخ

    اصلا گزینه ی جالبی نیست چون فقط به نفع شرکت اسنپ چون اگه کسی عجله نداشته باشه اصلاً اسنپ نمیگیره 😐

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ
  • حمید کوهساری پاسخ

    گزینه عجله دهرم میبایست برای خود راننده هم مهم بشه طوری که راننده هم در اسرع وقت و بدون معطلی ظرف ۲ دقیقه خودشو به مسافرش برسونه .

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۵ ب٫ظ
  • ص پاسخ

    تو هر کاری اگه آدمش نباشه و علاقه ای وجود نداشته باشه و همه نوع آدمی بیاد تو اون کار افتضاح به بار میاد..مثل بیشتر تعمیرکارا که متاسفانه تعویض کار هستن و بیشتر مواقع حتی اونم درست تشخیص نمیدن و خرج میزارن رو دست آدم .ناگفته نماند که جنس خوب هم گیر نمیاد و همشون آشغالن.چون این افراد از سر ناچاری و اینکه شغلی پیدا نکردن اومدن تو این حرفه ها و وقتی علاقه و تخصصی نباشه پس یقین بدونید که تعهدی هم وجود نخواهد داشت..شما به جای گزینه عجله دارم افراد متعهد رو جذب کنید که در هر شرایطی سفر رو قبول کنن و نان به نرخ روز خور نباشن و رانندگانی که نزدیک مسافر هستن و سفر رو قبول نمیکنن جریمه در نظر بگیرید و از اون طرف هم نرخ کرایه رو اصولی و با انصاف در نظر بگیرید که هم مسافر راضی باشه هم راننده

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ
  • پریوش گرونفیر پاسخ

    من از گزینه عجله دارم بسیار راضی هستم. چون در بعضی مسیر ها تاکسی بخاطر کوتاه بودن مسیر جواب نمی‌دهد. این باعث می‌شود قیمت منصفانه شود. من قبلاً با استفاده کردن stop قیمت منصفانه میکردم. من گاهی اوقات فکر میکنم قیمت ها واقعا کافی نیست برای راننده. لطفاً گزینه «بار » هم بگزارید. من ماشین ندارم و برای تمام کارهایم از اسنپ استفاده میکنم. ممنون

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ
  • نیما پاسخ

    خواهشا رو قیمت اسنپ انصاف رو مد نظر قرار بدین بعضی وقتها رانند ها و ماشین و مدل ماشین در شان اسنپ نیست ماشین مدل پایین و صندلی داغون و گرمای ماشین و نبود کولر و مشکل فنی و….

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ
  • ابوذر پاسخ

    شب ها گرفتن اسنپ از رشت تا خیابان لاهیجان سخت و غیر ممکنه

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ
  • داود پاسخ

    گزینه عجله دارم تنها انتظارات رانندگان را برای پذیرش قبول سفر به همراه دارد و هیچ سودی برای مسافر ندارد

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      داود عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    راننده ها قبلا خیلی سریعتر پذیرش سفر میزدند اما الان با این امید که مسافرا مجبورند از گزینه عجله دارم استفاده کنند مردم رو تو تنگنا میزارند تا مجبور به استفاده از این گزینه بشن . قبلا خیلی بهتر بود .

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهدی عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ
  • اشکان پاسخ

    این گزینه عملاً کل مدل کسب‌وکار اسنپ را مورد تأثیر سو قرار داده. یعنی شما به از دید اقتصادی، به علت کاراتر کردن بازار ترابری، ارزش ایجاد می‌کردید.
    الان راننده‌ها یک‌دست سفرهای عجله‌ای را می‌گیرند. یعنی در اتحادی نانوشته می‌دانند هر سفری دیر یا زود عجله‌ای خواهد شد.

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      اشکان عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ
  • طلا امیری پاسخ

    به نظرم میزان افزایش قیمت در گزینه عجله دارم خیلی منطقی اعمال میشه دوستانی که میگن یهو خیلی میره بالا یه نگاهی به تپسی بندازن بد نیست
    اونجا یهو دو برابر میشه
    ولی اسنپ فقط ۲۰۰۰ تومن اضافه میشه و منطقی هم هست

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ق٫ظ
  • ناصر پاسخ

    عجله دارم یعنی حتما کار واجب دارم راننده باید با احتیاط و سرعت. معقول مسافر رو جابه جا کنه
    متاسفانه در بحث. عجله فقط قیمت عجله ای میره بالا ولی خدمات همون قبلی هس

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۴۲ ق٫ظ
  • رضا پاسخ

    به نظر من سطح کیفیت سرویس دهی پایین اومده ،ماشین های مدل پایین عضو هستن ،کرایه ها خیلی اوقات معقول و به صرفه نیست ،زمان تلف شده تا رسیدم ماشین اسنپ زیاد هست ،بعنوان کسی که بیشتر اوقات از اسنپ استفاده میکنم از کیفیت سرویس دهی اصلا راضی نیستم
    زمان تلف شده زیادی داره جدیدا

    ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰ در ۰:۳۵ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      دوست عزیز سلام،
      شما با امتیازدهی در پایان سفر می‌توانید ما را از وضعیت سفر و همچنین خودرویی که سوار شدید آگاه کنید.لطفا این موارد رو در بخش بازخورد سفر خود یادداشت کنید تا بررسی شود.
      از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار می‌دهید، سپاسگزاریم.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/نتیجه-گزارش%E2%80%8C-مسافران/

      ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ
  • مینا پاسخ

    با انتخاب این گزینه رانندگان زودتر درخواست رو میپذیرند من خودم چند بار درخواست دادم و پذیرفته نشد تا اینکه از گزینه عجله دارم استفاده کردم بلافاصله پذیرفته شد

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ
  • ميرالياس بكتاش پاسخ

    سلام وقت بخیر
    زمانی که گزینه عجله دارم رو انتخاب میکنیم، بهتره که چند آفر قیمتی نشون داده بشه تا هرکس هرقدر که راضی هست به مبلغ اضافه کنه.
    ممنونم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ
  • H پاسخ

    در اکثر مواقع با زدن گزینه عجله دارم تاکسی زودتر پیدا شد ولی چندین بار هم فقط مبلغ زیاد شد و درخواستم زودتر انجام نشد

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ب٫ظ
  • زهره پاسخ

    فقط باعث سواستفاده برخی رانندگان شده است.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ب٫ظ
  • هاله طهرانی پاسخ

    فقط برای بالا بردن قیمت اول تعید نمیکنن بد که مبلغ میره بالا قبول میکنن واین اصلأ دروست نیست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    گزینه خوبی است

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ب٫ظ
  • محدثه پاسخ

    منصفانه نیست، چون یکطرفه به نفع راننده است، دلیلی نمیشه وقتی من عجله دارم اسنپ سو استفاده کنه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ب٫ظ
  • حسین شریفی‌فر پاسخ

    راننده را عادت می‌دهیم تا با دریافت بیش‌تر، مسافر «عجله دارم» را انتخاب کند!

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۴۷ ب٫ظ
  • نیکی پاسخ

    با تشکر از اسنپ ، به تازگی در خواست ماشین یا اسنپ باکس وقتی کد تخفیف داری به سختی پیدا میشه ولی وقتی گزینه عجله دارم اوکی میشه بهتر پیدا میشه ولی برای ما مبلغ بیشتر میشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ب٫ظ
  • حسین محسنی پاسخ

    گزینه عجله دارم باعث شده درخواست عادی با تاخیر زیاد پذیرفته شود

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ب٫ظ
  • عباس پاسخ

    به نظر من گزینه عجله دارم باعث نمیشود مسافر سریعتر به مقصد برسد چون زمانی طول میکشه که خودرو به نفر درخواست دهنده برسه و همچنین ترافیک طول مسیر و کم بودن سرعت حرکت جز عواملی است که باعث میشه تغییر چندانی در زمان رسیدن به مقصد ایجاد نمیکنه به نظرم بهتر این گزینه قبل از نوع درخواست انتخاب بشه تا شخص مشخص کنه حاضره قیمت بیشتری را پرداخت کنه نه اینکه از روی اجبار این کار رو کنه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ب٫ظ
  • فرشاد پاسخ

    از دیدگاه من شانس راننده بااین قیمت بیشتر میشه چون قیمن عجله دارم واقعا یه قیمت بی حسابیه، میتونید تمرکز روی این گزینه داشته باشید یدفه ۲۵۰۰به مبلغ اضاف بشه وماشین تو همون تایم برسه واقعا زیاده ما به مبلغ جزی کاری نداریم اگه بخواید کلی حساب کنید واقعاخیلی مبلغ بالایه. وتشکر از کارکنان اسنپ وتمامی کسانی که تو این خط زحمت میکشن تشکر فراوان دارم واقعا خداقوت، نکته واعتراض من فقط قیمتیه که اصلا معلوم نیس

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۵۹ ب٫ظ
  • سعیدآژر پاسخ

    زیاددرسرعت اهمیت نداره فقط موقعیت بهتری براراننده وخودش کت درست میشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۵۵ ب٫ظ
  • علیرضا حق پرست پاسخ

    لطفا گزینه خودرو تشریفاتی را هم اضافه نمایید و از خودروهای لوکس برای این گزینه استفاده کنید ، تا مدیران برای رفتن به جلسات از این خودروها استفاده نمایند

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۴۶ ب٫ظ
  • علیرضا حق پرست پاسخ

    لطفا از ماشینهای خیلی شیک و لوکس هم استفاده کنید و یک گزینه دیگر تحت عنوان تشریفات به خودروها اضافه کنید . با سپاس

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۴۴ ب٫ظ
  • ستاره پاسخ

    ای کاش ملزم کردن راننده با استفاده از کولر و تمیز بودن را تاکید میکردید

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۴۲ ب٫ظ
  • مریم پاسخ

    سلام . من خیلی وقته از اسنپ استفاده میکنم خوب نسبت به تورم کرایه ها بیشتر شده ولی خدا نکنه لوکیشن دقیق نگی . خدا شاهده دو تا کوچه رفته بالاتر دنبال همسرم چون شلوغ بوده ترافیک بوده ۱۰ هزار تومن بیشتر گرفته . یا رفتیم تهران ۱۲۰ تومن کرایه شده چون کولر زده ۴۰ تومن اضافه گرفته اگه بگی نمیدم کولر نمیزنن. وقتهایی که عجله دارم چند تا مسیر میزنم قیمت بیشتر بشه بیان واسه سفر داخلی نمیان. در ضمن گزینه در اختیار رو هم بزارید

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۳۴ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مریم عزیز سلام،
      دریافت هرگونه وجه اضافه بر کرایه سفر خلاف قوانین اسنپ است.لطفا این موارد رو در بخش بازخورد سفر خود یادداشت کنید تا بررسی شود.
      از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار می‌دهید، سپاسگزاریم.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/نتیجه-گزارش%E2%80%8C-مسافران/

      ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    واسه یه مسیر ۱۰ دقیقه ای منصفانه نیست که با گزینه عجله دارم ۶ تومن ۸ تومن بشه اونم با راننده های بداخلاق که انگاری نوبرشو آوردن
    اردبیل گزینش اخلاقی نمیکنن راننده هارو 😑😑😑

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ب٫ظ
  • محسن پاسخ

    ب نظرم خوبه چون برای راننده هم جذابیت داره و سریع سفر رو قبول میکنه و برای مشتری که زمان براش مهمه👌

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۲۴ ب٫ظ
  • شبنم آهک پور پاسخ

    در اهواز کرایه ۱۲۰۰۰تومان با انتخاب گزینه عجله دارم مبلغ به ۲۰۰۰۰تومان میرسه این اصلا منصفانه نیست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۷ ب٫ظ
  • مطهره معتضدیان پاسخ

    تا گزینه عجله دارم را نزنیم تاکسی نمیاد و یا باید این گزینه تحمیلی را بزنیم یا ازاسنپ خارج بشیم و تاکسی اینترانتی دیگری از درخواست کنیم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مطهره‌ی عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ
  • محمد آزاد صمیمی پاسخ

    درود بر شما امروز ه اکثراً کسب و کار استار تاپی شده حمل و نقل علی الخصوص حمل و نقل درون شهری نیز از این قایده مستثنی نیست از طرفی ایجاد این کسب و کار ها شاید با موانع و مشکلاتی روبرو باشه پس از راه اندازی نگهداری آن خیلی مهم تر از ایجاد آن بود نیاز به بروزرسانی درصد دایمی میباشد جهت جلوگیری از نابودی آنها بایستی تلاش فراوانی صورت گیرد.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۰۸ ب٫ظ
  • ساسان پاسخ

    امیدوارم گذرتون به این شغل بخوره تا ببینید که با توجه به هزینه‌های ماشین فقط از سر ناچاری با این کرایه‌ها داریم کنار میایم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۰۶ ب٫ظ
  • رحمان پاسخ

    ایکاش کاری می کردید انتخاب ماشین هم داشتیم چون بعضی مواقع در سفرهای طولانی خیلی خوب هست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۰۳ ب٫ظ
  • حدیثه اسلامجو پاسخ

    شما هرکس و ناکسی رو در اسنپ راه میدید خیلی بی دروپیکره.
    کاش در انتخاب راننده کمی سختگیری بیشتری کنید

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۰۱ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      حدیثه‌ی عزیز سلام،
      کاربران راننده‌ سرمایه‌‌ی ارزشمند اسنپ و پشتوانه‌ی ما در ارائه‌ی خدمات به کاربران مسافر به شمار می‌روند. از همین رو تمامی کسانی که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند دارای مدرک تایید صلاحیت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا هستند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند ثبت‌نام و پذیرش رانندگان اسنپ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://snapp.ir/blog/driver-background-check/

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    فقط به نفع راننده و جهت سودجویی آنها هست و اعتبار شرکت اسنپ را از بین می برد

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۵۱ ب٫ظ
  • محمدرضا داروغه کاظم پاسخ

    گاها قیمت اسنپ درخواستی به خودیِ خود زیاد است و گزینه عجله دارم صرفا جز بالا رفتن قیمت اسنپ کمک شایانی به مسافر نمیکند

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۳۸ ب٫ظ
  • مجتبی مداح پاسخ

    رانندگان اسنپ فقط دنبال مبالغ بالا هستند .. مسیر های کوتاه و مبالغ پایین را قبول نمیکنند

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۳۵ ب٫ظ
  • میرحسین احمدی فر پاسخ

    گزینه عجله دارم این اختیار به راننده میده که در حالت معمولی مسافر سوار نکه و منتظر درج قیمت بیشتر باشه.. و این نوعی سوءاستفاده از زمان و موقعیت مسافر محسوب میشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ب٫ظ
  • مريم پاسخ

    در صورتى منصفانه است که راننده ها سفرهاى با نرخ عادى را هم قبول کنند و همیشه منتظر مسافرهاى با انتخاب عجله دارم نباشند.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ
  • امین پاسخ

    فکر میکنم این امکان بعد از پذیرش سفر در قالب پاداش به راننده فعال بشه بهتره ، چون واقعا در زمان پذیرش تاثیر خاصی نداره . یا حداقل در فصل تابستان و گرما برای روشن کردن کولر امکان هزینه اضافی درج بشه . چون در حالت فعلی با فعال کردن این گزینه شرایط سخت افزاری مثل ترافیک و دور بودن راننده ها کمکی نمیکنه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ
  • سیدمهدی حسینی پاسخ

    طرح خوبی خوبی هست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۱۷ ب٫ظ
  • فرزام پاسخ

    قبل از این اینکه این گزینه به وجود بیاد برای قبول سفر گزینه توقف در مسیر رو انتخاب میکردم
    راننده ها هم خودشون پبشنهاد میکردن با این روش هزینه رو افزایش بدیم و شانس پذیرش رو بیشتر کنیم
    بنابراین اگه قیمتها واقعا منطقی بشن دیگه افراد با این گزینه ها مجبور به پرداخت پول ببشتری نمیشن
    راننده های اسنپ قیمت های شما رو قبول ندارن

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۱۷ ب٫ظ
  • معین پاسخ

    استفاده از گرینه عجله دارم ی مبلغی نه خیلی زیاد اختلاف ایجاد میکنه ک باعث میشه از نظر راننده قابل قبول تر باشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۹ ب٫ظ
  • کریمی پاسخ

    من هربار امتحان جردم دیدم این گرینه هیچ تاثیری در پیدا کردن سریع ماشین ندارد و راه جدیدی برای افزایش غیرمنطقی کرایه است

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۶ ب٫ظ
  • عادل بشیری پاسخ

    دقیقاً شده ابزار فشار به مسافر

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۰۲ ب٫ظ
  • سید خلیل ابراهیمی پاسخ

    سلام، سرویس دهی و خوب و مطمئنی دارید ، فقط :
    ۱ – بعضی از رانندگان چون بومی نیستند در پیدا کردن مسیر دچار مشکل و باعث اتلاف وقت میشوند .
    ۲ – اخیراً ماشین های کم کیفیت به ناوگان اضافه کرده اید.
    ۳ – در آیتم های امتیاز دهی گزینه جدا سازی فضا و موسیقی را حذف کنید .
    ۴ – بازه امتیاز دهی را در هر ستاره دونیم شود تا در موقع امتیاز دهی ، عدالت بیشتر شود .

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۹ ب٫ظ
  • محمداسفندیارب پاسخ

    لطفا قیمتهاراموردارزیابی قراردهیدوبدون اضافه کردن گزینه ای خارج ازقانوعرف بصورت گذشته اعمال شود گزینه عجله دارم را خدف کنید این کرینه باج خواهی بیش نیست معمولا هرمسافری که تقاضای خدمات میکند قطعا میخواهدزودترکارش انجام سود این چه گزینه ای هست که بدون کارشناسی اضافه کردید کرایه باید براساس مسافت ارزیابی گردد

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      محمد عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    گزینه عجله دارم یه آپشن اضافی و بیخود به نفع راننده ها شده ، فقط قیمت به صورت غیر منصفانه میره بالاتر و حتی تاکسی یک دقیقه هم خودشو زودتر نمیرسونه
    باید به جای عجله دارم اسمشو میذاشتید افزایش قیمت

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۵ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      امیر عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۱۷ ب٫ظ
  • مهدی پاسخ

    با اضافه شدن گزینه عجله دارم رانندهها دیگه به گزینه معمولی جواب نمیدن این یعنی سواستفاده از مشتری. چون اینجا ایرانه.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۵ ب٫ظ
  • همای پاسخ

    فقط باعث شده که درخواست ها خیلی دیرتر قبول بشه و منصفانه نیست.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ
  • علی پاسخ

    یه کاری کنید وقتی گزینه عجله دارم و میزنم راننده متوجه بشه چون فقط کرایه و زیاد می‌کنه و تاثیری رو اومدن راننده نداره .بعد کاش راننده ها کمتر لغو بزنن

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ب٫ظ
  • حسین امین لواسانی پاسخ

    با سلام و احترام
    در بیشتر اوقات قیمت پیشنهادی اسنپ برای یک مسیر مشخص به صورت رفت و برگشت (با اختلاف دقیقه ای کم) بسیار متغیر است. یعنی مسیر مترو باقری تا بهجت آباد را (طی ساعت ۱۰:۰۰) مبلغ ۳۵۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰ تومان پیشنهاد داده و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بعد که همان مسیر (برگشت) را درخواست نمودم بین مبلغ بسیار پایین تر بوده است. ضمنا راهی هم پیش بینی نمایید تا شیوه اخذ رسید از اسنپ راحت تر صورت پذیرد.
    ممنون

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ
  • نگین پاسخ

    سلام.حدود دوماهه هرروز برای رفتن به محل کارم از اسنپ استفاده میکنم.اما متاسفانه هرروز بایه قیمت بیشتراز روز گذشته مواجه میشوم،تاوقتی قیمته پایینه هیچ راننده ای قبول نمیکنه،به محض افزایش قیمت بالا ،قبول میکنن،اگه قیمت مثلا۲۵تومنه وقتی رسید به۳۵قبول میکنن؟من هر روز ۲۰دقیقه معطل میشوم درآخرهم مجبورم بافیمت بالا به مقصد برسم

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ
  • هومن پاسخ

    عجله دارم اصلا تاثیری در پیدا کردن خودرو در زمان کوتاه تر را ندارد

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ب٫ظ
  • سمیه پاسخ

    باید به راننده اعلام شود که گزینه عجله دهرم زده شده اگر دور بود سفررو قبول نکنه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ
  • علی آصفی پاسخ

    بهتر است به ازای هر ۳ بار استفاده از گزینه «عجله دارم» ۱ بار این گزینه بدون هزینه مازاد در اختیار مسافر قرار بگیرد. همچنین بهتر است به راننده اعلان شود که این مسافر از گزینه «عجله دارم» استفاده کرده است تا متوجه افزایش کرایهٔ آن مسیر بشود و ترغیب به قبول آن بشود.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ
  • آذر ناصرآبادی لواسانی پاسخ

    به نظر من گزینه عجله دارم قیمتش معقوله ..

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۴ ب٫ظ
  • حمید پاسخ

    به نظرم این گزینه اجحاف در حق مسافر است و فقط مسافر را وادار به پرداخت هزینه بیشتر و راننده را عادت به کرایه بیشتر گرفتن میکند که در کل اضافه خواهی و گزینه خوبی نیست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ب٫ظ
  • انصاری پاسخ

    در اسنپ اگه گزینه دربستی برون شهری هم اضافه بشه عالی میشه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ
  • امیر پاسخ

    سلام لطفا برای اطلاع رسانی به راننده های محترم در مورد این گزینه (عجله دارم) توضیحاتی بدید که راننده بدونن که صرفا جهت افزایش قیمت و شانس قبول سفر این مورد اضاف نشده و شاید واقعا کسی عجله برای رسیدن به مقصد داره ممنون میشیم که جهت رفاه حال کاربران این اطلاع رسانی رو به رانندگان محترم انجام بدید.

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ
  • مهسا پاسخ

    گزینه عجله دارم باعث شده که رانندگان اسنپ از این گزینه سو استفاده میکنند و منتظر میمانند تا مسافر این گزینه را انتخاب کند بعد سفر را قبول میکنند تا همان مسافت را با کرایه بیشتر طی کنند واین منصفانه نیست

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      مهسای عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ در ۷:۰۷ ب٫ظ
  • اسماعیل ساعی پاسخ

    از دست تاکسی های تلفنی و کرایه های دلبخواهی را حترشدیم ممنون اسنپ

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ
  • یاسمن اعرابی پاسخ

    در حالت عادی ک خداروشکر به سختی درخواست ماشین پذیرفته میشه وقتی هم ک گزینه عجله دارم رو میزنیم ب جای سریع رسیدن فقط هزینه الکی بالا میره و اصلا کار جالبی نیست فقط خیلی خیلی الکی هزینه بالا میره متاسفانه

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۸ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      یاسمن عزیز سلام،
      طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
      این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

      ۱۴ شهریور, ۱۴۰۰ در ۵:۲۳ ب٫ظ
  • صادق پاسخ

    گزینه عجله دارم خوبه چون قبلا دیر قبول میکردن و با توجه به قیمت یکمی معقوله

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۴ ب٫ظ
  • نمینی پاسخ

    از زمانی که گزینه عجله دارم فعال شده ، خیلی بندرت اسنپ تونستم پیدا کنم ، به محض انتخاب آن و افزایش قیمت سریع ماشین پیدا می شود!!

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۳ ب٫ظ
  • جعفرخانزادی پاسخ

    لطفا دراسنپ برنامه ای درست شود که بتوان اسنپ دلخواه را انتخاب کرد مثال هنگام سفر بتوان باراننده دلخواه صفر کرد بدلیل خوب بودن سفیر اسنپ

    ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ
  • مهوش پاسخ

    بنظرمنهم گزینه عجله دارم باعث نامنظم شدن سرویسها وبالارفتن هزینه بصورت غیرمتعارف میشود چون همه رانندگان بخاطراینکه بیشتربگیرن دیگردنبال سرویسهای عادی نمیروند پس لطفا این گزینه راحذف کنید

    ۱۸ خرداد, ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ
  • ماتاش پاسخ

    بعضی مسیرها خیلی قیمت خوبی دارن. البته برای منه مسافر…اگر وجدانی نگاه کنیم. همون مسیر، تاکسی یا مسافر کش ها با دو برابر میرن. سوال اینجاس. مسافر چرا همیشه ناراضی هستش. مسیر دربستی ۸ تومنی داریم با تاکسی معمولی؟ در حالی که اسنپ حتی ۵ تومنی هم داره.. مسافر باید شکرگزار باشه، جای شکایت

    ۱۲ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب٫ظ
  • امید پاسخ

    در شهری مانند خرم‌آباد، مابه‌تفاوت زیادست! حداکثر ۱۰۰۰ تومان، معقول است. نه اینکه کرایه ۵۵۰۰ تومانی بشود ۸۰۰۰ تومان! این امکان؛ نیازمند بازنگری‌ست.
    بیشتر تبدیل شده به گزینه‌ای که رانندگان مترصد بنشینند تا مسافران از سر ناچاری، دکمه «عجله دارم» را فشار دهند و آنگاه سفر را بپذیرند. دیده‌شده که راننده ابتدا قبول کرده، سپس سفر رالغو کرده؛ بعد با افزایش کرایه، همان راننده سفر را قبول می‌کند.
    در این طرح اصلأ منافع مسافران در نظر گرفته نشده است…

    ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ
    • محمد پاسخ

      دقیقا همینطور هست که میفرمایید
      اکثر رانندگان سفرها رو قبول نمیکنند تا قیمت بالاتر بره
      قیمت هم لحظه ای تغییر میکنه، سفری که بنده هر روز در یه ساعت مشخص از محل کار به منزل میرم با همون مسافت و حجم ترافیک، از ۸۰۰۰ تومن الان رسیده به ۱۸۰۰۰ تومن. اگر ۳۰ ثانیه بعد امتحان کنم، همون مسیر و شرایط میشه ۱۹۰۰۰ یا ۲۰۰۰۰.
      واقعا نمیدونم این استراتژی قیمت گذاری به نفع شرکته؟ راننده ست؟ یا مسافر؟!؟!؟!؟!

      ۱۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ
      • اسنپ پاسخ

        محمد عزیز سلام،
        طبق بررسی‌های ما، قبل از اضافه شدن گزینه‌ی «عجله دارم»، بسیاری از مردم برای اینکه شانس درخواست قبولی سفرهایشان افزایش یابد از گزینه‌هایی مانند «توقف در سفر» استفاده می‌کردند تا احتمال پذیرفته شدن سفر خود را بیشتر کنند. مطالعه‌ی رفتار کاربران و درخواست‌های مکرر آن‌ها باعث شد تا اسنپ گزینه‌ی «عجله دارم» را به سرویس درخواست خودروی خود اضافه کند.
        این گزینه همانطور که از نامش مشخص است برای مواقعی که مسافر عجله دارد و می‌خواهد شانس پذیرفته شدن درخواست سفرش بالاتر برود، استفاده می‌شود. مشخص است که احتمال اینکه کاربر راننده سفری را که قیمت بالاتری دارد بپذیرد، بیشتر است. کاربر راننده اصلا متوجه نمی‌شود که شما در درخواست خود از گزینه‌ی «عجله دارم» استفاده کرده‌اید.

        ۱۵ شهریور, ۱۴۰۰ در ۱:۲۳ ق٫ظ
    • هادی اکبری پور پاسخ

      نظری ندارم

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۳۶ ب٫ظ
  • سارینا پاسخ

    سلام
    گزینه عجله دارم فقط کرایه حمل بالاتری اعلام میکند در حقیقت به نفع راننده است به نفع مشتری نیست که عجله دارد به جلسه و … برسد مثل همان سرویس معمولی است. من استفاده کردم راضی نبودم چون سریع نبود.

    ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ب٫ظ
  • مجید پاسخ

    فعلا چیزی در نظرندارم

    ۱۵ فروردین, ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ
  • Ilya پاسخ

    سلام این گزینه صرفا با بالا بردن مبلغ سفر، شانس دریافت سریع تر اون توسط راننده ها رو بیشتر میکنه وگرنه برای راننده محرز نمیشه که عجله داریم، خواهشا اطلاعات درست بدهید

    ۴ فروردین, ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ
    • محسن پاسخ

      اسنپ بایک جدیدا سفرها رو قبول نمیکنه و سعی در خراب کردن اسنپ داره
      ازشون هم بارها سوال کردم میگن کرایه اش کمه نمیصرفه
      خب تکلیف ما چیه این وسط
      لطفا پیگیری کنید

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ
  • نامجو پاسخ

    درود.
    متاسفانه درج گزینه عجله دارم هیچ تاثیری در تسریع یافتن تاکسی یا رسیدن تاکسی ندارد.حسب تجربه عملی این مطلب را می گویم.ضمن اینکه تفاوت نرخ کرایه در این دو حالت ( عادی و عجله دارم) بسیار زیاد و غیر معمول و غیرمنطقی است .

    ۲۷ اسفند, ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ
    • بهزاد خزایی پاسخ

      خوبه راضیم

      ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ
  • رضا عرفانی پاسخ

    عجله دارم نیاز به کمک شما دارم میشه کمکم کنید

    ۲۶ اسفند, ۱۳۹۹ در ۵:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *