شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام پیک موتوری

اگر به‌دنبال کار می‌گردید، باید بدانید که یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های پیش رو همکاری با ناوگان حمل‌ونقل اسنپ است. با داشتن موتورسیکلتی مناسب، برای موقعیت شغلی پیک موتوری آماده شوید. در این شغل، درآمد مطلوبی دارد و مدیریت زمان آن در دستان خودتان است. ثبت نام پیک موتوری برای شروع فعالیت هم بسیار سریع و ساده است. در ادامه از این روند آسان برایتان خواهیم گفت. شرایط و مدارک شروع کار چیست؟ با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام پیک موتوری اسنپ

برای اینکه به ناوگان اسنپ بپیوندید، مسیر سختی پیش رویتان نیست. کافی است که درباره این فرصت تصمیم بگیرید. اگر مایل به همکاری با اسنپ هستید، باید نگاهی به شرایط موردنیاز هم داشته باشید:

  • ۳ ماه از تاریخ صدور گواهی‌نامه‌تان گذشته باشد؛
  • گوشی هوشمندی برای دریافت سفارش‌ها و مسیریابی در اختیار داشته باشید.

با وجود این دو مورد، امکان ثبت‌نام پیک موتوری خواهید داشت. درآمد این شغل تضمینی است و همیشه سفارش‌هایی برای انجام وجود دارد. ساعت کاری‌تان هم که دلخواه است و می‌توانید بنا به شرایط زندگی‌تان برای تنظیم اوقات کار، برنامه‌ریزی کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام پیک موتوری اسنپ

در فرایند ثبت‌نام برای فعالیت در جایگاه پیک موتوری باید مدارک زیر را ارائه بدهید:

  • گواهی‌نامه؛
  • بیمه‌نامه؛
  • تصویر راننده؛
  • معاینه فنی.

بنا به اینکه چه روشی را برای ثبت‌نام انتخاب می‌کنید، به ارائه اصل یا تصویر این مدارک نیاز خواهید داشت. یادتان باشد که اگر موتورتان عمری بیشتر از ۴ سال دارد، باید مدرک معاینه فنی داشته باشد.

لازم است که بیمه‌نامه و گواهی‌نامه‌تان اعتبار داشته باشند. حدود یک هفته طول می‌کشد تا حساب کاری‌تان برای شروع فعال شود. دقت کنید که تمام اطلاعات مندرج در مدارکتان، خوانا و واضح باشند.

شیوه ثبت‌نام در پیک موتوری اسنپ

امکان ثبت‌نام به‌شکل حضوری و اینترنتی وجود دارد؛ انتخاب با خودتان است. بنا به شرایط و سلیقه خود در این زمینه تصمیم بگیرید.

روش حضوری

در سطح شهرهای مختلف، مبلغان همکاری با اسنپ در میادینی حاضر هستند. این افراد از رانندگان موتوری که واجد شرایط هستند، برای همکاری با اسنپ دعوت می‌کنند. شما می‌توانید به این سفیران اسنپ مراجعه کنید و ثبت‌نامتان را به‌طور حضوری نزد آن‌ها انجام بدهید.

روش آنلاین

ثبت‌نام آنلاین بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از روش حضوری است. روند کار به این شرح است:

  • وارد سامانه ثبت‌نام پیک موتوری اسنپ شوید؛
  • دکمه ثبت‌نام را انتخاب کنید؛
  • به صفحه ثبت‌نام در ناوگان اسنپ خواهید رفت؛
  • شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد تأییدی برایتان ارسال شود؛
  • کد را در کادری مشخص و مخصوص درج کنید و به مرحله بعدی بروید؛
  • اطلاعات اولیه را وارد و تعیین کنید که خواهان همکاری در قالب پیک موتوری هستید؛
  • عکس چهره و مدارک خود یعنی کارت ملی، کارت موتور، گواهی‌نامه و بیمه‌نامه را در سامانه بارگذاری کنید.
  • هویت شما تأیید می‌شود و با امضای قرارداد می‌توانید فعالیت خود را در نقش پیک موتوری اسنپ شروع کنید.

این مراحل ساده فقط ۱۰ دقیقه طول می‌کشند. هیچ نیازی به مراجعه حضوری یا حتی تماس با شماره‌ای خاص هم وجود ندارد. یادتان باشد که اگر در سرویس پیک موتوری فعال شوید، دیگر امکان کار در سرویس تاکسی اینترنتی وجود نخواهد داشت.

پیگیری ثبت‌نام آنلاین

نگران پیگیری شرایط ثبت‌نامی‌تان در روش آنلاین نباشید. بعد از اینکه به‌طور اینترنتی، اطلاعات خود را ثبت و درخواستتان را مطرح کردید، امکان پیگیری به‌وجود می‌آید.

با مراجعه به صفحه پیگیری در سایت ثبت‌نامی، امکان بررسی وضعیت و آگاهی از نتیجه را پیدا می‌کنید. به نشانی زیر مراجعه کنید:

در این سامانه، نیاز به واردکردن شماره تلفن همراهتان وجود دارد. شماره را در کادر مخصوص وارد کنید تا کد تأییدی برای ادامه روند اطلاع‌رسانی در اختیارتان قرار بگیرد.

مزایای فعالیت در پیک موتوری اسنپ

اگر قصد ثبت نام پیک موتوری اسنپ را دارید، باید بدانید که شرایط مطلوبی در انتظارتان است. برای مثال:

  • امکان تسویه روزانه درآمد برایتان وجود دارد.
  • برای خرید کالا و استفاده از برخی خدمات مربوط به خودرو مانند لوازم یدکی از تخفیف بهره‌مند می‌شوید.
  • فرصتی برای کارکردن در موقعیت مکانی دلخواهتان خواهید داشت. این شما هستید که لوکیشن فعالیت خود را بنا به سلیقه یا نشانی محل سکونتتان تنظیم می‌کنید.
  • درآمد چنین شغلی تا حد زیادی تضمین می‌شود. درخواست‌های فراوانی برای استفاده از پیک موتوری اسنپ در طول روز وجود دارد. بنابراین، همیشه امکان کارکردن را خواهید داشت.

اگر شغلتان را از دست داده‌اید یا مایل هستیند که کاری با مدیریت شخصی خود داشته باشید، این گزینه را به‌خاطر داشته باشید. برخی از افراد هم به‌دنبال شغل دوم هستند. فعالیت در نقش پیک موتوری، ایده خوبی برای درآمدزایی بیشتر در کنار شغل اصلی خواهد بود.

همکاری با اسنپ در پست پیک موتوری؛ درآمدزایی سریع و ساده

با پشت‌ سرگذاشتن چند مرحله ساده،‌ برای فعالیت در اسنپ آماده خواهید شد. یادتان باشد که نیروهای کار از سوی پلیس ناجا ارزیابی می‌شوند. در واقع، این نهاد انتظامی در زمینه تأیید صلاحیت متقاضیان کار در اسنپ با مجموعه همکاری می‌کند. مزایای فعالیت در جایگاه پیک موتوری پرشمار است. با ثبت نام پیک موتوری می‌توانید به درآمدی مطلوب و شغلی برسید که مدیریت زمان و مکانش در دستان خودتان است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *