پرفروش‌ترین موبایل ها در ایران: بهترین انتخاب‌های سال

بازار فروش موبایل در ایران هم‌پای جهان پیش می‌رود. در این بازار، امکان دسترسی به انواع مدل‌ها و برندهای مطرح بین‌المللی وجود دارد. اگر قصد خرید یا بررسی بازار فروش موبایل‌های پرفروش را داشته باشید، نگاهی به فهرست این مقاله (پرفروش‌ترین‌ها در ۱۴۰۳)، خالی از لطف نخواهد بود. البته این را هم بدانید که قیمت‌های فعلی گوشی اندک نیست و مدام هم زیادتر می‌شود. پس آشنایی با مدل‌هایی که طرفدار زیادی دارند و گزینه‌های خوبی برای خرید هستند، احتمالاً برایتان مفید خواهد بود. شناخت راه و روشی برای خرید مقرون‌به‌صرفه و اقساطی هم مدیریت هزینه‌ها را راحت‌تر می‌کند. شاید ندانید که روشی عالی برای خرید اقساطی موبایل از اسنپ وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد، تلفن همراهتان را در طی چند قسط و بدون سود و چک یا سفته یا ضامن بخرید. در ادامه، از تمام این‌ها برایتان می‌گوییم.

خوش‌قیمت و باکیفیت؛ گوشی A54 سامسونگ

اگر به دنبال یک گوشی پرطرفدار هستید که قیمت نسبتاً مناسبی دارد و امکاناتش مطلوب است، این گزینه را حتماً به یاد داشته باشید. گوشی A54 سامسونگ با حافظه ۱۲۸ گیگ خود توانسته محبوب و پرفروش بماند. این گوشی در حدود ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد و امکان قراردادن کارت حافظه در آن هم وجود دارد. نسخه‌ دیگری از گوشی A54 هم در بازار وجود دارد که حافظه بیشتری دارد. اگر فکر می‌کنید که همین ۱۲۸ گیگ برایتان کافی است، دیگر لزومی ندارد که بیشتر هزینه کنید. در هر حال، باید بدانید که با گوشی خوبی روبه‌رو هستید که نسبت به قیمت، کارایی بهینه و امکانات خوبی در اختیارتان می‌گذارد.

پرچمدار پرفروش؛ گوشی iPhone 13

آیفون همیشه در لیست پرفروش‌های دوست‌داشتی حاضر است. مشتریان ایرانی هم مانند بسیاری از افراد دنیا دوست دارند که گوشی‌های اپل به دست بگیرند و از امکانات خاص آن‌ها بهره ببرند. هرچند که حواشی پیرامون رجیسترشدن این گوشی‌ها همیشه در جریان است، اما هنوز هم آیفون ۱۳ بسیار پرفروش به‌ حساب می‌آید. دقت کنید که علاقه‌تان به این برند باعث نشود که در دام سودجویانی بیفتید که اخیراً هم به‌بهانه فروش آیفون، حسابی سر مشتریان را کلاه گذاشتند. به‌نظر می‌رسد که تب تمایل به خرید گوشی‌های آیفون در ایران و جهان فروکش‌کردنی نیست. این مدل از گوشی‌های اپل هم در ایران بسیار پرفروش بوده‌اند.

رقیب پرتوان سامسونگ؛ گوشی Redmi Note 13 Pro 5G

اگر به‌دنبال یک گوشی باکیفیت هستید که قیمتی آن‌چنان بالا هم ندارد و می‌توانید به‌راحتی با امکان خرید اقساطی موبایل از اسنپ تهیه‌اش کنید، این مدل ردمی نوت را به خاطر بسپارید. قیمت این گوشی حدوداً ۱۶ میلیون تومان است و طراحی خوبی نسبت به رقبای دیگرش دارد. صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، دوربینی با وضوح بالا و پردازنده‌ای قوی هم از ویژگی‌های شاخص و برجسته گوشی ردمی نوت هستند. با این قیمت و کیفیت می‌توانید به سراغ مدل‌هایی از سامسونگ هم بروید، اما ردمی نوت هم پابه‌پای آن‌ها رقابت می‌کند و می‌تواند گوشی خوبی برایتان باشد. بیشتر مشتریان ایرانی برند سامسونگ را به گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دهند، اما این مدل از ردمی‌نوت با کیفیت و امکانات قابل‌قبول و خوبی که ارائه کرده، توانسته از پس رقابت با برند کهنه‌کار و محبوب سامسونگ برآید.

ارزان و باکیفیت؛ گوشی سامسونگ A15

سامسونگ A15 از آن گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون تومانی است که هم ظاهری زیبا دارد و هم کارایی‌اش بسیار مطلوب است. این گوشی به‌زعم کارشناسان ارزش خرید دارد. پس اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، این مورد را به خاطر داشته باشید. همه‌چیز از پردازنده تا امکانات جانبی این گوشی کیفیتی قابل‌قبول دارد و به عبارت ساده‌تر، کارتان را راه می‌اندازد. گوشی‌های سامسونگ حتی در طیف قیمتی پایین‌تر هم از امکانات مطلوبی برخوردار هستند و کیفیت صفحه نمایش و بدنه‌شان عمدتاً قابل‌قبول است. در بسیاری از موارد، نمی‌توانید از روی ظاهر گوشی‌های این برند به قیمتشان پی ببرید. در واقع، سامسونگ به نوعی استاندارد در طراحی و تولید گوشی‌های متنوع رسیده است که آن‌ها را در ساخت تمام محصولات خود رعایت می‌کند. برای همین هم هست که از پرطرفدارترین برندها به حساب می‌آید و پرفروش است.

هم ظریف و هم محکم؛ گلکسی S23 FE 5G سامسونگ

برای خرید گوشی با قیمتی در حدود ۳۰ میلیون تومان، گزینه‌های مختلفی پیش رویتان است. با این حال، محصولات سامسونگ همیشه از پرطرفدارترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها هستند. این مدل از گوشی سامسونگ هم با طراحی زیبا و ظریف بدنه و دوربینی قوی، دل مشتریان را در بازار داخلی برده و در دسته پرفروش‌ها قرار گرفته است. این گوشی تاحدی توان ماندن در عمق ۲ متری آب را هم دارد. این ویژگی یعنی امکان تحمل آب و ظاهر زیبای گوشی از جمله نقاط تمایز آن و از دلایل فروش زیادش هستند.

زیبا با قیمت مناسب؛ موتو G84 موتورولا

موتورولا همیشه سازنده‌ای قوی در زمینه طراحی گوشی‌های زیبا بوده است. این مدل از گوشی‌های برند هم طراحی جذاب و زیبایی دارد. ظرافت یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی‌های مختلف موتورولا است. البته این گوشی فقط ظاهر خوبی ندارد، بلکه مجهز به دوربینی بسیار قوی است و تراشه به‌کاررفته در آن هم قدرت زیادی دارد. گوشی موتو باتری قوی و قدرتمندی دارد و سریع هم شارژ می‌شود. برای خرید یک گوشی با قیمتی در حوالی ۱۰ میلیون تومان، روی این گزینه حساب کنید.

کاربردی و ارزان؛ گلکسی A05s سامسونگ

اگر فکر می‌کنید که با بودجه‌ای در حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان نمی‌توانید گوشی خوبی بخرید، اشتباه می‌کنید. سامسونگ برای هر سلیقه و بودجه‌ای، پیشنهادی در آستین دارد. گلکسی A05s هم از امکانات مختلف یک گوشی هوشمند برخوردار است. ضمن اینکه باتری قوی و باکیفیتی دارد و صفحه نمایش شش‌اینچی آن مرغوب است. در برخورد اول، اصلاً احساس نمی‌کنید که با گوشی ارزان‌قیمت روبه‌رو هستید.

باکیفیت و به‌صرفه؛ پوکو M6 پرو شیائومی

شاید بازار فروش گوشی‌های شیائومی در ایران به اندازه سامسونگ پرطرفدار نباشد، اما بعضی مدل‌های آن در سال‌های اخیر، بسیار محبوب شده‌اند. این شهرت و محبوب‌بودن هم به‌خاطر امکانات عالی، قیمت مناسب و البته ظاهر خوب بعضی مدل‌های این برند است. پوکو ام‌سیکس پرو هم گوشی میان‌رده‌ای با قیمتی در حوالی ۱۳ میلیون تومان است که بدنه‌ای قوی و زیبا دارد. شارژ سریع دستگاه و باتری قدرتمند آن هم از نقاط قوتش به‌حساب می‌آیند. این گوشی مجهز به تراشه‌ای قوی است و حتی گیمرها هم از آن استقبال می‌کنند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که پوکو از پرفروش‌های بازار موبایل ایران باشد.

با فناوری‌های تازه هوش مصنوعی؛ گلکسی A55 سامسونگ

این مدل از گوشی‌های سامسونگ مجهز به فناوری‌های به‌روز هوش مصنوعی است. بدنه آلومینیومی قوی و مستحکمی دارد و در ضمن، طراحی آن هم مطلوب و زیبا است. از نظر طیف قیمتی هم در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. برای خرید آن باید در حدود ۱۶ میلیون نقد بپردازید یا از امکان خرید اقساطی موبایل از اسنپ استفاده کنید. امکانات گوشی مانند دوربین آن هم از کیفیت بالایی برخوردار است و نسبت به اینکه در دسته گوشی‌های پرچم‌دار قرار نمی‌گیرد، کیفیت بالایی را پیش رویتان می‌گذارد.

خرید اقساطی گوشی؛ شدنی و آسان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، امکان خرید قسطی گوشی با اسنپ فراهم است. با خرید اقساطی موبایل از اسنپ نیازی به صرف هزینه‌ای سنگین در زمان خرید نیست. بدون چک و درصدی سود اضافه روی قیمت خرید، محصول موردنظرتان را از اسنپ خریداری کنید و هزینه را در چند بخش و پایان هر ماه بپردازید. در خرید قسطی از فروشگاه اسنپ، امکان دسترسی به انواع گوشی‌های تلفن همراه وجود دارد. کافی است که مدل موردنظر را بپسندید و به سبد خرید اضافه کنید. با فعال‌بودن امکان خرید اقساطی اسنپ برای محصول موردنظرتان، در زمان خرید، بخشی از هزینه را می‌پردازید و باقی مبلغ را هم در چند قسط پرداخت می‌کنید. با این امکان ایدئال، خرید بسیاری از گوشی‌ها برایتان به سادگی مقدور می‌شود. لازم نیست نگران هزینه باشید و یا به‌خاطر کمبود بودجه، خرید را به زمان دیگری موکول کنید. اسنپ در کنارتان است، تا به‌راحتی خریدتان را انجام بدهید و به‌مرور، هزینه را اقساطی پرداخت کنید.

خرید موبایل از فروشگاه اسنپ، دست‌تان را برای مرور و مقایسه گزینه‌های مختلف باز می‌گذارد و با خرید قسطیِ بدون چک، امکان مطلوبی برای تهیه گوشی دلخواه در اختیارتان می‌گذارد. اینکه پای سود و بهره هم به میان نیست، تجربه خریدتان را دل‌چسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند.

نوبت شماست!

اگر قصد خرید گوشی دارید، حتماً مدل‌های مختلف را بررسی کنید و نگاهی هم به پیشنهادهای این مقاله داشته باشید. مرور پرفروش‌ترین گوشی‌ها به شما کمک می‌کند که به تصمیم بهتری برسید و راحت‌‌تر بتوانید از میان موارد پرشمار موجود در بازار، خرید کنید. با خرید اقساطی اسنپ هم که فرایند خرید برایتان بسیار ساده‌تر می‌شود. بدون محدودیت مکانی و زمانی، گوشی دلخواهتان را انتخاب می‌کنید و هزینه‌اش را در طی چند قسط می‌پردازید. قصد چنین خریدی دارید؟ کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؟ با این روش عالی خرید کنید و مدیریت هزینه‌ها را به‌ دست بگیرید.

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *