آغاز فعالیت اسنپ در کیش

کیش

اسنپ فعالیت خود را به عنوان اولین تاکسی اینترنتی در کیش آغاز کرد و از امروز آماده خدمت‌رسانی به کیشوندان و گردشگران است. در جزیره کیش هم مانند سایر شهرهای ایران به دنبال فراهم آوردن سرویسی با قیمت‌گذاری شفاف، در دسترس و ایمن هستیم تا بتوانیم در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر منطقه سفر باکیفیتی را برای شما کاربران عزیز رقم بزنیم. همچنین اولین سفر کاربران جزیره زیبای کیش با اسنپ رایگان است.

خبر خوش برای کیش!

به رسم همیشه همزمان با آغاز به کار اسنپ در شهرهای جدید، مسافران اولین سفر اسنپی‌شان را مهمان اسنپ خواهند بود. برای استفاده از امکان سفر رایگان در کیش می‌توانید عبارت hi-kish را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و اولین سفرتان را رایگان انجام دهید. این کد تا تاریخ ۱۴ دی اعتبار دارد.

برای درخواست خودرو در اسنپ پس از نصب اپلیکیشن کافی است مبدا و مقصد خود را وارد کنید. سپس هزینه سفر به شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. فراموش نکنید که شما ناظران کیفی سفرهای اسنپ هستید پس توصیه می‌کنیم در پایان هر سفر به تجربه سفر خود امتیاز دهید؛ امتیازهای شما ما را در بهبود خدمت‌رسانی یاری می‌کند.
با اضافه شدن کیش به شهرهای محل فعالیت اسنپ حالا در بیش از ۱۷۰ شهر بزرگ و کوچک از ۳۱ استان ایران به بیش از ۳۰ میلیون کاربر در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنیم؛ نقشه شهرهای محل فعالیت اسنپ را از اینجا ببینید. همچنین سوپر اپلیکیشن اسنپ در ششمین سال فعالیت خود علاوه بر درخواست خودرو، خدمات متنوع دیگری مانند سفارش آنلاین غذا، خرید آنلاین از سوپرمارکت، مشاوره آنلاین پزشکی، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت هواپیما، سفارش غذا، پرداخت قبض، خرید شارژ سیم کارت، سرمایه‌گذاری، ارسال بسته با موتور، ارسال بار با وانت و غیره را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (8)

  • فنونی پاسخ

    با سلام و خسته نباشید . راه اندازی سرویس اسنب جهت کیش بسیار الزامی بود امید است تداوم داشته باشد

    ۳۱ شهریور, ۱۴۰۰ در ۸:۰۱ ق٫ظ
  • فرناز پاسخ

    برای گردش

    ۱۵ فروردین, ۱۴۰۰ در ۲:۰۰ ب٫ظ
    • Amin پاسخ

      منظورتون چیه؟

      ۳۱ مرداد, ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ
    • خالق خسروی پاسخ

      سلام. من با سمند میتونم در کیش کار کنم؟

      ۱۹ مهر, ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ
  • فرناز پاسخ

    برای رفتن به پاساژ

    ۱۵ فروردین, ۱۴۰۰ در ۱:۵۹ ب٫ظ
  • علیرضا ابراهیمی پاسخ

    با عرض سلام وادب احترام وخسته نباشید خدمت شما،مشکل نبود و نگرفتن اسنپ در شهر حسن آبادفشافویه لطفا این مشکل بزرگ رو حل کنید الان اسنپ هروز در حال گسترش و بودن در شهر های مختلف است ولی در شهر بزرگ و پرجمعیت حسن آبادفشافویه اسنپ وجود ندارد و وقتی میخواهیم از شهری یا از حسن آباد به شهری دیگری برویم اسنپی وجود ندارد لطفا این مشکل رو حل کنید ممنون

    ۳ بهمن, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      آقای ابراهیمی عزیز،
      ممنون از توجه و همراهی شما. تلاش می‌کنیم در آینده‌ی نزدیک پوشش‌دهی خدمات اسنپ را در این منطقه گسترش دهیم.

      ۲۳ شهریور, ۱۴۰۰ در ۳:۵۴ ب٫ظ
  • نادر امیری پاسخ

    به نظرم در کیش تاکسیها دارن اسم اسنپ رو لکه دار میکنن هیچکس هم بفکر نیست ساعتها منتظر اسنپ میشیم صد تا تاکسی میاد و سوار نمیکنه

    ۲۹ دی, ۱۳۹۹ در ۵:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *