آیا میخواهید از خدمات متنوع اسنپ استفاده کنید، اما پرداخت هزینهاش را به تعویق بیندازید؟ سرویس اعتباری اسنپ، که توسط زیرمجموعه اسنپپی ارائه میشود، این امکان را برای شما فراهم کرده است. با فعالسازی این سرویس، میتوانید بدون نیاز به موجودی فعلی، از اعتبار ماهانه خود برای پرداخت هزینههای درونبرنامهای اسنپ استفاده کنید و تا پایان ماه فرصت تسویهحساب داشته باشید.
فهرست مطالب
سرویس اعتباری اسنپ پی چیست؟
اسنپ پی یک سرویس پرداخت اعتباری است که به کاربران منتخب اسنپ این امکان را میدهد که تا سقف مشخصی (مثلاً تا ۲ میلیون تومان) اعتبار ماهانه دریافت کنند.
شما میتوانید از این اعتبار برای خدمات مختلف اسنپ استفاده کنید:
-
درخواست خودرو
-
سفارش غذا
-
خرید از سوپرمارکت
-
خدمات پزشکی و دارویی
-
و بسیاری خدمات دیگر…
مفهوم اصلی این سرویس این است: الان بخر، بعداً پرداخت کن! شما تا پایان هر ماه فرصت دارید تا مبلغ استفاده شده از اعتبار خود را تسویه کنید.
چگونه سرویس اعتباری اسنپ را فعال کنیم؟
فعالسازی این سرویس در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط و منتخب اسنپ فعال است. اگر جزو این کاربران باشید، میتوانید از طریق اپلیکیشن اسنپ یا سایت اسنپ پی اقدام کنید.
۱. فعالسازی از طریق اپلیکیشن (سادهترین روش)
اگر اپلیکیشن اسنپ روی موبایل شما نصب است، مراحل زیر را دنبال کنید:
-
ورود به اسنپ پی: اپلیکیشن اسنپ را باز کنید.
-
در صفحه اصلی، گزینه «سرویس اعتباری» را در وسط صفحه پیدا کرده و انتخاب کنید.
-
اطلاعات کوتاه مربوط به سرویس را مشاهده کنید و دکمه «ادامه» را بزنید.
-
در صفحه جدید، کد ملی خود را وارد کنید.
-
گزینه «قوانین و شرایط را مطالعه کرده و با آن موافقم» را انتخاب کنید.
-
دکمه «فعالسازی» (که به رنگ آبی درآمده است) را بزنید.
پس از بررسیها و احراز هویت، اگر واجد شرایط باشید، میزان اعتبار شما تعیین شده و سرویس اعتباری اسنپپی برای شما فعال خواهد شد.
۲. فعالسازی از طریق سایت اسنپ پی
اگر تمایل دارید از طریق وبسایت اقدام کنید، مراحل زیر را طی نمایید:
-
به سایت اسنپ پی به آدرس https://pay.snapp.ir/بروید.

-
روی گزینه «ورود به اسنپپی» کلیک کنید.
-
شماره موبایل خود را وارد کرده و دکمه «مرحله بعد» را بزنید تا کد فعالسازی برایتان ارسال شود.

-
کد فعالسازی ۶ رقمی را وارد کنید.
-
پس از ورود به اسنپ پی، گزینه «سرویس اعتباری» را انتخاب کنید.

-
دکمه «ادامه» را بزنید.

-
کد ملی خود را وارد کرده و گزینه «قوانین و شرایط را خواندم و با آن موافقم» را انتخاب کنید.
-
دکمه «تایید و فعال کردن» را بزنید.

پس از احراز هویت و تطبیق کد ملی با شماره موبایل شما، وضعیت درخواست شما اطلاعرسانی میشود و در صورت تأیید، سرویس اعتباری فعال میگردد.
👈 «ورود به اسنپ پی» 👉
جمعبندی
سرویس اعتباری اسنپپی یک شیوه سریع و راحت برای پرداخت هزینههاست که برای بسیاری از کاربران واجد شرایط اسنپ فعال شده و امکان استفاده از اعتبار جهت پرداخت خدمات و همچنین خرید از فروشگاههای اقساطی اسنپ پی را فراهم میکند.
با فعالسازی سرویس اعتباری، یک سقف اعتبار ماهانه در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید هزینههای خود را در پایان ماه تسویه کنید. علاوه بر این، امکان خرید از فروشگاههای طرف قرارداد اسنپپی بهصورت اقساطی نیز برای شما فراهم است؛ بدون نیاز به چک و ضامن! بنابراین میتوانید محصولات مورد نیازتان را همین حالا انتخاب کنید و پرداخت را به شکل چهار قسطی یا پایان ماه انجام دهید.
برای مشاهده وضعیت سرویس، کافی است وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید و از منوی اصلی، گزینه «سرویس اعتباری» را انتخاب کنید تا ببینید این قابلیت برای شما فعال است یا خیر و چه میزان اعتبار در اختیارتان قرار گرفته است.
پرسشهای پرتکرار
۱. سرویس اعتباری اسنپپی چیست؟
سرویس اعتباری راهی سریع و آسان است که به شما امکان میدهد بدون داشتن موجودی نقدی، از اعتبار ماهانه استفاده کنید و هزینه خدمات مختلف مثل تاکسی، غذا، سوپرمارکت، داروخانه و … را در پایان ماه پرداخت نمایید.
۲. چگونه میتوانم سرویس اعتباری اسنپ را فعال کنم؟
اگر جزء کاربران منتخب واجد شرایط باشید، در اپلیکیشن اسنپ وارد بخش «سرویس اعتباری» شوید، کد ملی خود را وارد کنید و درخواست فعالسازی بدهید. پس از تأیید، اعتبار شما فعال خواهد شد.
۳. آیا فعالسازی سرویس اعتباری هزینه یا خرید اشتراک دارد؟
خیر، فعالسازی و استفاده از سرویس اعتباری اسنپپی در حال حاضر برای کاربرانی که واجد شرایطاند، کاملاً رایگان است.
۴. چطور میتوانم اعتبار موجودی و مهلت پرداخت بدهیام را ببینم؟
پس از فعالسازی، در سوپر اپلیکیشن اسنپ میتوانید وارد بخش «سرویس اعتباری» شوید و هم میزان اعتبار، موجودی فعلی و هم تاریخ سررسید تسویه را مشاهده کنید.
۵. اگر از تمام اعتبار ماهانه استفاده نکنم، چه میشود؟
موجودی باقیمانده به ماه بعد منتقل نمیشود؛ یعنی اگر استفادهاش نکنید، اعتبار از بین میرود.
۶. چطور اعتبار سرویس اسنپ پیام تمدید میشود؟
اگر بدهی ماه جاری را تسویه کنید، قرارداد بهصورت خودکار برای ماه بعد تمدید میشود و مجدداً اعتبار برایتان در نظر گرفته خواهد شد.
۷. آیا میتوانم سرویس اعتباری را غیرفعال کنم؟
در حال حاضر گزینهای برای غیرفعالسازی سرویس بهطور رسمی وجود ندارد؛ اگر استفاده نکنید و پرداختی ثبت نکنید، بدهی صادر نمیشود.
۸. خرید ۴ قسطه با اسنپپی یعنی چه؟
علاوه بر اعتبار ماهانه، اسنپپی امکان «پرداخت در ۴ قسط» نیز وجود دارد: یعنی وقتی خریدی انجام میدهید از فروشگاههای طرفقرارداد اسنپ پی، مبلغ به ۴ قسط تقسیم میشود. قسط اول همان موقع و بقیه در ماههای بعد پرداخت میشوند، بدون سود یا کارمزد.
۹. برای خرید قسطی آیا نیاز به ضامن یا وثیقه است؟
خیر، در سرویس خرید اقساطی اسنپپی نیازی به چک، سفته، ضامن یا وثیقه نیست.
۱۰. چگونه میتوانم اقساطم را تسویه کنم؟
در سوپر اپ اسنپ، وارد بخش «بدهیها» شوید، قسط یا اقساط مورد نظر را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. امکان پرداخت یکجای کل بدهی یا یک قسط به قسط هم وجود دارد.




