قابلیت «قدردانی از راننده» در اپلیکیشن اسنپ

در نسخه‌ی جدید اندرویدی اپلیکیشن اسنپ قابلیت جدید «قدردانی از راننده» برای کاربران به صورت آزمایشی فعال شده است. از امروز کاربران مسافر این امکان را خواهند داشت که پس از سفر از طریق اپلیکیشن در صورت تمایل، مبلغ دلخواه خود را برای قدردانی از راننده، علاوه بر هزینه‌ی سفر پرداخت کنند.

چرا قابلیت «قدردانی از راننده» طراحی شده است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از یک سفر اسنپی تمایل داشتید به خاطر همراهی یا کمک ویژه‌‌ی کاربر راننده از او قدردانی کنید، اما در اپلیکیشن راهی جز پرداخت هزینه سفر وجود ندارد. این قابلیت توسط تیم محصول اسنپ طراحی شد تا کاربران مسافر بتوانند در صورت تمایل روش ساده و هوشمندی برای قدردانی از کاربران راننده داشته باشند. کاربران راننده اسنپ سخت تلاش می‌کنند تا سفرهای امن و باکیفیتی به کاربران مسافر ارائه کنند و قابلیت قدردانی از راننده راهی مستقیم برای پرداخت مبلغی به عنوان پاداش به آن‌ها در صورت تمایل است.

چطور از راننده قدردانی کنیم؟

در صفحه نظرسنجی سفر «قدردانی از راننده» را انتخاب کنید. می‌توانید یکی از مقادیر از پیش تعیین شده را انتخاب کنید یا مبلغ دلخواه خود را وارد کنید. روش پرداخت این مبلغ هم به صورت آنلاین و از طریق کیف پول اسنپ امکان‌پذیر است. تا ۲۴ ساعت پس از پایان سفر هم همچنان می‌توانید از طریق منوی سفرها و در صفحه‌ی جزئیات سفر مبلغی را به عنوان پاداش و قدردانی پرداخت کنید.

مبلغ قدردانی متعلق به راننده است

کل مبلغی که به عنوان قدردانی از کاربر راننده پرداخت می‌کنید مستقیماً در حساب کاربر راننده ثبت می‌شود و شامل کسر کمیسیون نخواهد شد. کاربران راننده مبلغ پرداخت شده به عنوان قدردانی را به صورت مجزا برای هر سفر در اپلیکیشن مخصوص کاربران راننده اسنپ می‌توانند مشاهده کنند.

اگر تجربه سفر خوبی داشتید و احساس کردید دلیلی برای قدردانی از کاربر راننده دارید می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که پرداخت مبلغی به عنوان قدردانی از کاربر راننده کاملاً اختیاری است.

امیدواریم قابلیت قدردانی از راننده موجب رضایت بیشتر کاربران شود و مثل همیشه منتظر بازخورد شما در رابطه با قابلیت‌های جدید اسنپ هستیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *