تجهیز مرکز دندانپزشکی ویژه افراد دارای معلولیت

دندانپزشکی افراد دارای معلولیت

پنجمین طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب به «تجهیز مرکز دندانپزشکی ویژه افراد دارای معلولیت» اختصاص داده شد. ایجاد یک مرکز تخصصی و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی افراد دارای معلولیت هدف اصلی این طرح است که با همکاری خیریه «بهشت امام رضا (ع)» اجرایی می‌شود.

افراد دارای معلولیت برای استفاده از خدمات درمانی به امکانات ویژه‌ای نیاز دارند که غالبا باعث افزایش هزینه‌های درمان می‌شود. به طور مثال افراد دارای معلولیت ذهنی برای انجام خدمات دندانپزشکی نیازمند یک مرکز مجهز هستند که با انجام بیهوشی بتواند کارهای درمانی را به بهترین شکل برایشان انجام دهد. خیریه بهشت امام رضا(ع) قصد دارد با راه‌اندازی مرکز تخصصی دندانپزشکی، گامی در جهت سلامت و آسایش این افراد بردارد. اسنپ با همکاری موسسه خیریه « بهشت امام رضا(ع) » قصد دارد مرکز دندانپزشکی تخصصی افراد دارای معلولیت را تجهیز کند تا خدمات رایگان در اختیار این افراد قرار گیرد. موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ با کمک به نیازمندان و محرومین منطقه ۱۸ تهران به صورت داوطلبانه آغاز و در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با محوریت کودکان بی‌سرپرست تکمیل کرد. این مرکز هم اکنون با نگهداری از ۱۵۰ کودک و ۱۵۰ سالمند بیمار رها شده در ۴ مرکز در سطح شهر تهران و حمایت از ۳۰ کودک در خانواده یکی از بزرگترین مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست در کشور است. موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) نهادی غیر دولتی، غیرسیاسی و مردمی بوده که فعالیت خود را بر پایه نگهداری از ایتام و معلولین بی سرپرست با تاکید و تکیه بر کرامت انسانی و عزت نفس کودکان تحت پوشش بنیان کرده است.

نحوه مشارکت در طرح تجهیز مرکز دندانپزشکی ویژه افراد دارای معلولیت

برای مشارکت در طرح نیکوکاری جدید کافی است به بخش «اسنپ‌کلاب» در اپلیکیشن بروید و در دسته‌بندی «نیکوکاری» طرح «دندانپزشکی ویژه افراد دارای معلولیت» را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت وجه نقد و با ۲۰۰۰ امتیاز اسنپ‌کلاب خود در این کار خیر سهیم شوید. اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز شما، مبلغ ۴ هزار تومان برای این منظور، به حساب موسسه‌ی «بهشت امام رضا (ع)» واریز ‌می­‌کند.

از فرودین ماه امسال بخش نیکوکاری در راستای مسئولیت اجتماعی اسنپ به باشگاه مشتریان اضافه شده و طرح‌های «کمک به اشتغال مادران کم‌برخوردار»، «تامین هزینه‌های درمان کودکان بستری با اسنپ‌کلاب»، «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم برخوردار سیستان و بلوچستان» و «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» تاکنون با استقبال گسترده کاربران اجرایی شده است.

دستاوردهای طرح

کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ با استفاده از امتیازهای خود در بخش «اسنپ‌کلاب» در طرح تجهیز مرکز دندانپزشکی ویژه افراد دارای معلولیت سهیم شدند.
در این طرح کاربران ۶۱ هزار و ۵۷۴ مرتبه مشارکت کردند و در نهایت اسنپ مبلغ ۲۴۶ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان به خیریه‌ی بهشت امام‌رضا (ع) پرداخت کرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *