نحوه­‌ی ورود به پنل سازمانی اسنپ

از طریق آدرس corporate.snapp.taxi وارد پنل سازمانی شوید. در قسمت «ورود مدیر» آدرس ایمیل و کلمه‌­ی عبور انتخابی خود را بنوسید. توجه داشته باشید که نام کاربری شما، آدرس ایمیلی است که با آن ثبت‌­نام کرده‌­اید. در صورت فراموشی رمز عبور، از قسمت «بازیابی رمز عبور» رمز جدیدی برای پنل سازمانی خود ایجاد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات کاربری «ورود» را بزنید و وارد پنل سازمانی شوید.

برای افزایش شارژ پنل سازمانی گزینه­‌ی «افزایش شارژ» را از بالای صفحه انتخاب کنید و پس از وصل شدن به درگاه بانکی، اعتبار خود را افزایش دهید.

در صورتی که درباره­‌ی نحوه­‌ی کار با پنل سازمانی سوالی داشتید، روی بخش «سوالات متداول» بزنید و در صورتی که پاسخ سوال خود را مشاهده نکردید، با شماره تلفن ۰۲۱۱۴۱۸۴۹۰۰۰ و داخلی ۲۰۰۶ تماس بگیرید.

برای مشاهده و ویرایش مشخصات حسابتان کافی است در بالای صفحه روی گزینه­‌ی «حساب کاربری» بزنید و اطلاعات مورد نظرتان را وارد یا ویرایش کنید.

برای ثبت «درخواست خودرو» از طریق پنل سازمانی، مبدأ و مقصد خود را روی نقشه یا به کمک آدرس‌­های منتخب پیدا کنید. سپس نوع سرویس را از بین گزینه­‌های اسنپ، اسنپ اکوپلاس، اسنپ‌­بایک و اسنپ‌­باکس انتخاب کنید. نام کامل مسافر را همراه شماره تماسش بنویسید. در این مرحله می‌­توانید در صورت برخورداری از تخفیف، کد تخفیف را در قسمت مشخص‌­شده وارد کنید. در گام بعدی، باید نوع پرداخت را از بین گزینه‌­های «نقدی» و «کیف پول سازمانی» انتخاب کنید. در صورت انتخاب «پرداخت نقدی» کاربر مسافر هزینه را شخصا‌ً به کاربر راننده پرداخت می‌­کند و در صورت انتخاب گزینه­‌ی «کیف پول سازمانی» هزینه­‌ی سفر از اعتبار پنل سازمانی کسر می‌­شود.

با انتخاب دکمه‌ی «گزینه‌های سفر»، می‌­توانید مواردی مثل توقف در مسیر یا سفر رفت و برگشتی را به درخواست خودروی خود اضافه کنید. در پایان کافی است روی «درخواست اسنپ» بزنید تا سیستم فرآیند جستجو برای کاربر راننده را آغاز کند.

سرویس پنل سازمانی به شما این امکان را می‌­دهد که به صورت همزمان چندین درخواست خودرو ثبت کنید و از طریق قسمت «درخواست­‌های فعلی» وضعیت هر کدام را ببینید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *