از طریق آدرس corporate.snapp.taxi وارد پنل سازمانی شوید. در قسمت «ورود مدیر» آدرس ایمیل و کلمهی عبور انتخابی خود را بنوسید. توجه داشته باشید که نام کاربری شما، آدرس ایمیلی است که با آن ثبتنام کردهاید. در صورت فراموشی رمز عبور، از قسمت «بازیابی رمز عبور» رمز جدیدی برای پنل سازمانی خود ایجاد کنید.
پس از وارد کردن اطلاعات کاربری «ورود» را بزنید و وارد پنل سازمانی شوید.
برای افزایش شارژ پنل سازمانی گزینهی «افزایش شارژ» را از بالای صفحه انتخاب کنید و پس از وصل شدن به درگاه بانکی، اعتبار خود را افزایش دهید.
در صورتی که دربارهی نحوهی کار با پنل سازمانی سوالی داشتید، روی بخش «سوالات متداول» بزنید و در صورتی که پاسخ سوال خود را مشاهده نکردید، با شماره تلفن ۰۲۱۱۴۱۸۴۹۰۰۰ و داخلی ۲۰۰۶ تماس بگیرید.
برای مشاهده و ویرایش مشخصات حسابتان کافی است در بالای صفحه روی گزینهی «حساب کاربری» بزنید و اطلاعات مورد نظرتان را وارد یا ویرایش کنید.
برای ثبت «درخواست خودرو» از طریق پنل سازمانی، مبدأ و مقصد خود را روی نقشه یا به کمک آدرسهای منتخب پیدا کنید. سپس نوع سرویس را از بین گزینههای اسنپ، اسنپ اکوپلاس، اسنپبایک و اسنپباکس انتخاب کنید. نام کامل مسافر را همراه شماره تماسش بنویسید. در این مرحله میتوانید در صورت برخورداری از تخفیف، کد تخفیف را در قسمت مشخصشده وارد کنید. در گام بعدی، باید نوع پرداخت را از بین گزینههای «نقدی» و «کیف پول سازمانی» انتخاب کنید. در صورت انتخاب «پرداخت نقدی» کاربر مسافر هزینه را شخصاً به کاربر راننده پرداخت میکند و در صورت انتخاب گزینهی «کیف پول سازمانی» هزینهی سفر از اعتبار پنل سازمانی کسر میشود.
با انتخاب دکمهی «گزینههای سفر»، میتوانید مواردی مثل توقف در مسیر یا سفر رفت و برگشتی را به درخواست خودروی خود اضافه کنید. در پایان کافی است روی «درخواست اسنپ» بزنید تا سیستم فرآیند جستجو برای کاربر راننده را آغاز کند.
سرویس پنل سازمانی به شما این امکان را میدهد که به صورت همزمان چندین درخواست خودرو ثبت کنید و از طریق قسمت «درخواستهای فعلی» وضعیت هر کدام را ببینید.
دیدگاهتان را بنویسید