طرز تهیه میلک‌شیک شکلات، شیک و لاکچری

طرز تهیه میلک‌شیک شکلات قرار است به شما روشی را یاد بدهد که در همان برخورد اول همه را عاشق و شیفته خود کنید. میلک شیک یک نوشیدنی مقوی، متنوع و خوشمزه بوده که در سراسر جهان طرف‌داران خود را دارد.

این نوشیدنی را به‌عنوان یک نوشیدنی و دسر بین‌المللی می‌شناسند و البته طرز تهیه آن بسیار راحت است. این نوشیدنی اصالتا مسافری از کشور آمریکا است که مواد تشکیل‌دهنده آن را حتما در منزل خواهید داشت.

مواد لازم برای طرز تهیه میلک شیک شکلات

اگر خودتان را دوست داشته باشید بدون شک در یک ظهر گرم تابستانی برای فرار از حرارت، نور خورشید و گرمای هوا به یک کافه خنک رفته و خود را با یک میلک شیک شکلات، غافلگیر خواهید کرد. درست‌کردن میلک شیک شکلات بسیار راحت است اما تا رسیدن به منزل بدون شک شما شبیه یک شکلات آب شده خواهید شد.

به همین دلیل پیشنهاد ویژه و خاص ما به شما برای فرار از گرمای طاقت‌فرسای تابستان این است که خودتان را دوست داشته باشید و در اولین کافه خود را به یک میلک شکلات مهمان کنید. البته در ادامه ما با روش درست‌کردن میلک شیک شکلات با شما هستیم.

مواد لازم

مقدار موردنیاز

شیر

۱ فنجان

شکلات

۱ الی ۲ قاشق غذاخوری

بستنی وانیلی

۴ الی ۵ اسکوپ

پودر کاکائو

۱ قاشق غذاخوری

درست‌کردن میلک شیک شکلات

اگر از آن دسته افرادی هستید که با خوردن شکلات زمان و مکان برای شما متوقف می‌شود و همه چیز در چشیدن طعم بی‌نظیر شکلات برای شما خلاصه خواهد شد، پس بدون شک طرز تهیه میلک شیک شکلات را به گوش جان، یاد خواهید گرفت.

برای تهیه این نوشیدنی جذاب تنها احتیاج دارید تا در خانه شیر، بستنی وانیلی، شکلات و پودر کاکائو داشته باشید. چون قرار است میلک شیک شما شکلاتی باشد، پیشنهاد ما این است که حتما از بستنی وانیلی استفاده کنید.

اما اگر دوست دارید شکلات بیشتری را در این نوشیدنی داشته باشید، بد نیست از بستنی شکلاتی، شکلات تلخ یا بستنی قهوه استفاده کنید. میزان شکلات اختیاری است، اما بهتر است میزان شیر؛ یک فنجان باشد. مواد لازم برای تهیه میلک شیک شکلات که در جدول بالا ارائه شده‌اند مخصوص ۱ نفر است.

  • مرحله‌ی اول: در مرحله‌ی اول از روش درست‌کردن میلک شیک شکلات در منزل اگر میکسر یا مخلوط‌کن دارید خیلی راحت می‌توانید بستنی وانیلی یا شکلاتی خود را با شیر و پودر کاکائو به بهترین شکل ممکن مخلوط کنید. کافی است چند بار دکمه مخلوط‌کن را فشار دهید تا مواد به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و یک مایه شیک سفت و کاملا یک‌دست در اختیار شما قرار بگیرد.
  • مرحله‌ی دوم: در مرحله‌ی بعد شیک آماده شده در مخلوط‌کن را به لیوان مورد نظر منتقل کنید. بعد از آن شکلات را به مخلوط‌کن یا میکسر اضافه کرده و تنها چند پالس کافی است تا شکلات شما کاملا خرد شده و یکدست شود. بعد از آن شکلات‌های یکدست خرد شده را برای تزیین روی میلک شیک شکلات خود استفاده کنید.
  • مرحله‌ی سوم: در مرحله‌ی سوم از طرز تهیه میلک شیک شکلات اگر میکسر نداشتید، یک کاسه بزرگ را انتخاب کرده بستنی وانیلی یا شکلاتی، شیر و پودر کاکائو را در آن ریخته و به‌خوبی هم بزنید. همزن دستی یا یک چنگال بزرگ به‌خوبی می‌توانند نقش یک مخلوط‌کن را برای شما بازی کنند.
  • مرحله‌ی چهارم: در گام بعد وقتی تمام مواد شما به‌صورت یکدست در آمدند آن‌ها را به لیوان موردنظر منتقل کرده شکلات‌ها را خرد کنید و برای تزئین، مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که میزان شیرینی میلک شیک شکلات شما به ذائقه خودتان بستگی دارد. اگر دوست داشتید تا میلک شیک شیرین‌تری داشته باشید، شکر آن را اضافه کنید.
  • مرحله‌ی پنجم: در قدم آخر برای تزیین میلک شیک، شکلات‌های خرد شده را روی محتویات لیوان قرار دهید. البته تنها شکلات نیست که می‌تواند برای تزیین میلک شکلات مورد استفاده قرار بگیرد. ترافل‌های رنگی، شکلات چیپسی، میوه‌های حلقه شده مانند موز و توت‌فرنگی، مغز بادام، پسته، گردو و غیره از جمله موادی هستند که می‌توانید برای تزیین میلک شیک شکلاتی خود از آن‌ها استفاده کنید. البته انواع سس کره و شکلات نیز انتخابی خوب برای عاشقان میلک شیک شکلات هستند.

نهایت آرزوی یک عاشق شکلات، میلک شیک شکلات است …

اجازه بدهید کمی بیشتر با شما روراست باشیم. حتی اگر همیشه در منزل پودر کاکائو، شیر و شکلات هم داشته باشید، بدون شک همیشه بستنی وانیلی یا شکلاتی نخواهید داشت.

در این مطلب سعی کردیم تا یک روش ساده و کاربردی درست‌کردن میلک شیک شکلات را به شما ارائه دهیم. به‌هرحال هر لحظه ممکن است شما هوس خوردن میلک شیک شکلاتی کنید اما تمام مواد در دسترس شما نباشند.

به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از اسنپ اکسپرس است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی حداکثر تا ۳۰ دقیقه تمام مواد لازم برای تهیه یک میلک شیک شکلاتی خنک و جذاب را درب منزل به شما تحویل بدهد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *