خانه
مسئولیت اجتماعی
نتایج طرح مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی برای غربالگری سرطان پستان
مسئولیت اجتماعی نیکوکاری کلاب

نتایج طرح مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی برای غربالگری سرطان پستان

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
0 دیدگاه

هجدهمین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ با عنوان «تشخیص زودهنگام سرطان پستان، قدمی بزرگ تا درمان» به پایان رسید. در این طرح، که از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳ اجرا شد، اسنپ با پرداخت مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان در تأمین بخشی از هزینه‌ی خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی با موسسه‌ی خیریه‌ی «بهنام دهش‌پور» مشارکت کرد.

اسنپ طبق اعلام نیاز موسسه‌ی خیریه‌ی بهنام دهش‌پور برای مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی، این طرح را در بخش نیکوکاری کلاب اجرا کرد و کاربران مسافر با اهدای امتیازهای کلاب خود، بدون نیاز به پرداخت هیچ وجهی، در این طرح مشارکت کردند. 

اسنپ در ازای هر ۲ هزار امتیاز کاربران مبلغ ۴ هزار تومان برای پیشبرد طرح به این خیریه پرداخت کرد. در مجموع با ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ مرتبه مشارکت کاربران ۷۵۰ میلیون تومان به تأمین بخشی از هزینه‌ی خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی اختصاص پیدا کرد.

موسسه‌ی خیریه‌ی بهنام دهش‌پور بیمارستان لقمان حکیم را به دلیل دسترسی آسان، پذیرش انواع بیمه، نرخ پایین تعرفه‌های درمانی و تشخیصی و وجود کادر علمی مجرب در اولویت تجهیز معرفی کرد و دستگاه ماموگرافی خریداری شده در این بیمارستان به بهره‌برداری رسید.

 

کمپین گسترده‌ی آگاهی‌بخشی درباره‌ی سرطان پستان

اسنپ همزمان با اجرای این طرح نیکوکاری کلاب کمپین گسترده‌ای را برای آگاهی‌بخشی درباره‌ی سرطان پستان آغاز کرد. این کمپین هم‌زمان با آغاز ماه آگاهی‌بخشی درباره‌ی سرطان پستان، ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان، اجرا شد. در این کمپین کاربران مسافر علاوه بر مشارکت در تهیه‌ی دستگاه ماموگرافی، از طریق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی اسنپ، با روش‌های پیش‌گیری و درمان سرطان پستان آشنا شدند.

در کمپین آگاهی‌بخشی درباره‌ی سرطان پستان مهم‌ترین سرمایه‌ی اسنپ یعنی کاربران راننده نیز در نظر گرفته شدند. باشگاه رانندگان اسنپ از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی خود آگاهی‌بخشی نسبت به سرطان پستان را در دستور کار قرار داد. در این راستا، در یک اپیزود از رادیو اسنپ علائم اولیه‌ی سرطان پستان، نحوه‌ی خودمراقبتی، راه‌های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان به کاربران راننده و خانواده‌های آن‌ها آموزش داده شد.

همچنین، ویدیوی آموزشی با همکاری موسسه‌ی بهنام دهش‌پور تهیه شد و برای آموزش همکاران اسنپ در اختیار آن‌ها قرار گرفت. در ادامه، بازارچه‌ی‌ خیریه‌ای با مشارکت این موسسه‌ برای کارکنان اسنپ برگزار و عواید حاصل از آن به‌طور مستقیم برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان به موسسه‌ی خیریه‌ی بهنام‌ دهش‌پور اهدا شد. همکاران اسنپ و خانواده‌ی آن‌ها در ماه آگاهی‌بخشی درباره‌ی سرطان پستان به غربالگری رایگان برای شناسایی زودهنگام این بیماری دعوت شدند. این اقدام با همکاری مرکز جامع تشخیص سرطان بیمارستان برکت انجام شد.

 

سابقه‌ی طرح‌های نیکوکاری کلاب اسنپ برای بیماران خاص

اسنپ علاوه‌بر کمپین آگاهی‌بخشی درباره‌ی سرطان پستان در سال‌های گذشته اقداماتی را برای حمایت از بیماران خاص انجام داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به معافیت کاربران راننده‌ی مبتلا به تالاسمی، هموفیلی و ام.اس از پرداخت کمیسیون اشاره کرد. اسنپ پیش از این نیز سه طرح‌ نیکوکاری کلاب را با عنوان «کمک به تأمین هزینه‌های درمان کودکان پروانه‌ای» با همکاری خانه‌ی ای.بی، طرح «مشارکت در تأمین هزینه‌های نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی» با همکاری موسسه‌ی محک و طرح «مشارکت در راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ی آنلاین افراد دارای اتیسم» با همکاری انجمن اتیسم ایران اجرا کرده است.

اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش می‌کند با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه قدم بردارد. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

https://secure.gravatar.com/avatar/9d649ca9f005edc99ffe7a9cfe1fcec0236d56576ecc77423dc2475253be22d3?s=96&d=mm&r=g
اسنپ

دیدگاه خود را بنویسید