بهترین برندهای لوازم آرایشی برای انواع پوست

این روزها بیشتر افراد به‌دنبال پیداکردن بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از پوست خود هستند. استفاده از بهترین محصولات مراقبت پوستی، شادابی و سلامت پوست را تضمین می‌کند و پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. در این مقاله بهترین برندهای خارجی و ایرانی لوازم آرایشی را به شما معرفی می‌کنیم. اگر شما هم از آن دسته افرادید که به روتین پوستی و استفاده از محصولات آرایشی باکیفیت پایبند هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱. ترانس‌درمیک (SKYA Transdermic)

در دنیای رقابتی لوازم آرایشی ترانس‌درمیک یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهاست. این شرکت معروف سابقه درخشانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست دارد و اعتماد مشتریانش را به‌خوبی جلب کرده است. ترانس‌درمیک تمام محصولات آرایشی و مراقبتی موردنیاز را به شکل‌های متفاوت از جمله سرم، روغن، صابون، شامپو و کرم ضدآفتاب تولید و با مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند.

نکته جالب‌توجه درباره ترانس‌درمیک این است که تمام محصولات تولیدی این برند فاقد پارابن هستند و غلظت مواد تشکیل‌دهنده هر محصول طبق استانداردهای مشخص و دقیق تعیین می‌شوند. این یعنی محصولات تولیدی ترانس‌درمیک هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارند و می‌توانید با خیال راحت برای مراقبت از پوست‌تان این محصولات باکیفیت را تهیه و استفاده کنید.

۲. لورئال (L’Oreal)

اگر اهل جست‌وجوی بهترین محصولات مراقبت پوستی و آرایشی باشید، حتما تابه‌حال نام این برند پرطرف‌دار را شنیده‌اید. لورئال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان محسوب می‌شود که در سال ۱۹۰۹ تأسیس شده است. محصولات تولیدی این شرکت معروف به بیش از ۱۵۰ کشور جهان راه یافته‌اند و افراد زیادی را تبدیل به مشتری پروپاقرص خود کرده‌اند. شرکت لورئال با تولید انواع محصولات باکیفیت آرایشی و مراقبت از پوست و مو سال‌هاست در میان بهترین برندهای آرایشی همچنان پیشتاز است.

۳. نیوآ (NIVEA)

نیوآ برندی است که از ده‌ها سال پیش تا به همین امروز همچنان در اوج قرار دارد. جالب است بدانید که این تجربه این شرکت معروف در زمینه تولید محوصلات مراقبت از پوست به بیش از ۱۳۰ سال می‌رسد. به‌دنبال بهترین محصولات مراقبت از پوست هستید؟ از بالم لب و کرم مرطوب‌کننده گرفته تا محصولات پاک‌کننده و لوسیون، هرآنچه بخواهید نیوآ تولید می‌کند. نیوآ در تمام این سا‌ل‌ها برای بالاتربردن کیفیت محصولاتش تلاش کرده و همین موضوع باعث درخشش بی‌سابقه این برند پرطرف‌دار شده است.

۴. کوتی (Coty)

اگر اهل پیداکردن بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای عطر و ادکلن باشید، حتما برند کوتی را می‌شناسید. کوتی یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی جهان است که یک قرن پیش تأسیس شد. گرچه کوتی با تولید عطرهای خوش‌بو به اوج محبوبیت رسید، محصولات باکیفیت دیگری مانند رژ لب، لاک و لوازم آرایش مختلف نیز تولید کرده که بسیار هم پرطرف‌دارند.

۵. یونیلیور (Unilever)

یونیلیور برند خوش‌سابقه و معروف دیگری است که با تولید طیف گسترده‌ای از اقلام آرایشی و بهداشتی اعتماد مشتریان را جلب کرده است. بیشتر به مراقبت از پوست‌تان اهمیت می‌دهید یا سالم نگه‌داشتن موهایتان؟ فرقی نمی‌کند به‌دنبال بهترین برند صابون و شامپو هستید یا بهترین کرم‌ها و لوازم آرایشی؛ تمام محصولات موردنیاز شما در شرکت یونیلیور با بهترین کیفیت تولید می‌شوند. اگر حین خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات این برند را در قفسه فروشگاه دیدید، برای خرید لحظه‌ای درنگ نکنید.

۶. آون (AVON)

شرکت آون در سال ۱۸۸۶ تأسیس شد و اکنون به یکی از ۱۰ شرکت برتر آرایشی و بهداشتی جهان تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این برند معروف شراکت آن با سایر برندهای شناخته‌شده است. جالب است بدانید که شرکت آون در سال ۲۰۰۴، بسیاری از محصولاتش به ارزش ۱۷ میلیون پوند را به خانواده‌های نیازمند اهدا کرد. پرطرف‌دارترین محصولات این شرکت شامل کرم مرطوب‌کننده، بالم لب و روغن صورت است.

۷. رولون (Revlon)

دو برادر آمریکایی به نام‌های چالز و جوزف با همکاری یک شیمی‌دان کاربلد، در سال ۱۹۳۲ شرکت رولون را تأسیس کردند. این سه نفر شروع به کار کردند و به‌تدریج انواع محصولات زیبایی و آرایشی، رنگ مو، لاک و محصولات مراقبت از ناخن را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کردند.

۸. کریستین دیور (Christian Dior)

کریستین دیور در دسته برندهای لوکس لوازم آرایشی قرار دارد. اگر دوست دارید بهترین و شیک‌ترین لوازم آرایشی روی میز آرایش‌تان خودنمایی کنند، قطعا خرید محصولات کریستین‌دیور بهترین راهکار است. این شرکت در سال ۱۹۴۶ در پاریس تأسیس شد و از آن زمان تا اکنون بهترین و شیک‌ترین محصولات آرایشی از جمله لوازم آرایش، بالم لب و کرم ضدآفتاب را با قیمت‌های گران به بازار عرضه می‌کند.

۹. شنل (Chanel)

کوکو شنل، بانوی فرانسوی و بنیان‌گذار برند شنل، به «اسطوره مُد» معروف است. شنل طراح مد خلاق و بی‌نظیری بود که لباس‌های ساده ولی بسیار شیک را طراحی می‌کرد. این زن هنرمند در سال ۱۹۱۰ شرکت محبوب کوکو شانل را در پاریس تأسیس کرد. کوکو شنل یکی از برندهای لوکس مشهور در سطح جهانی است که محصولات فوق‌العاده باکیفیتی از جمله لوازم آرایشی، جواهرات، اکسسوری و لباس را تولید و به بازار عرضه می‌کند. کوکو شنل در زمینه تولید محصولات زیبایی و آرایشی هم چیزی کم نگذاشته و با تولید مجموعه‌ای گسترده از محصولات زیبایی مانند لوازم آرایش، عطر، سرم پوست، کرم مرطوب‌کننده و محصولات پاک‌کننده رضایت مشتریانش را حفظ کرده است.

۱۰. ناتورا (Natura&Co)

Natura & Co یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی و مراقبت پوست و مو به شمار می‌رود. ناتورا بزرگ‌ترین شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی برزیل است که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد. هدف بنیان‌گذاران این برند محبوب، ارائه محصولات زیبایی با بالاترین کیفیت به مشتریان خود است و در این مسیر از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف دریغ نکرده‌اند. از جمله معروف‌ترین محصولات برند ناتورا می‌توانیم به محصولات شست‌وشوی بدن، صابون حمام، کرم مرطوب‌کننده و انواع عطرها اشاره کنیم.

۱۱. لافارر

پس از معرفی بهترین برندهای خارجی، به سراغ معرفی بهترین برندهای ایرانی می‌رویم. لافارر نامی است که این روزها در تبلیغات مختلف شبکه‌های اجتماعی زیاد می‌بینید. لافارر یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید باکیفیت‌ترین محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. فرقی نمی‌کند پوست‌تان خشک است یا چرب، لافارر برای انواع پوست محصولات مراقبتی باکیفیتی تولید می‌کند. ژل و فوم شست‌وشوی صورت، کرم مرطوب‌کننده، تونر، میسلار واتر، سرم پوست و کرم ضدآفتاب پرطرف‌دارترین محصولات این برند ایرانی معتبر محسوب می‌شوند.

۱۲. ژنوبایوتیک

ژنوبایوتیک برند ایرانی معروف دیگری است که محصولات مراقبت از پوست را طوری فرموله می‌کند که هیچ حساسیتی برای هیچ نوع پوستی نداشته باشند. کرم ضد چروک و میسلارواتر محبوب‌ترین محصولات تولیدی ژنوبایوتیک محسوب می‌شوند.

۱۳. دیپ‌سنس

احتمالا نام دیپ‌سنس را هم زیاد شنیده‌اید. شرکت لابراتوار دکتر اخوی سالیان متوالی روی تولید بهترین محصولات مراقبت از پوست و مو تمرکز کرده است و با ترکیب دانش روز و تجربه متخصصان مجرب خود محصولات باکیفیتی را با نام تجاری دیپ‌سنس فرموله و روانه بازار کرده است. هرآنچه برای مراقبت از پوست و موهایتان نیاز دارید، در این شرکت خوش‌سابقه ایرانی فراهم است.

۱۴. شون

می‌دانید شون به چه معناست؟ در زبان آلمانی واژه «شون» به‌معنای زیبایی است. هدف بنیان‌گذاران این برند معروف ایرانی تولید بهترین محصولات مراقبت از پوست و مو با بهترین مواد گیاهی است. اگر تابه‌حال از محصولات شون استفاده کرده باشید، حتما متوجه رایحه دلپذیر مواد اولیه آن شده‌اید. با استفاده از محصولات شون، زیبایی و طراوت طبیعت را به پوست و موی خود هدیه کنید.

۱۵. سینره

شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با نام تجاری «سینره» تأسیس شد. هدف تأسیس این شرکت تولید محصولات مراقبتی باکیفیت با منشأ گیاهی است. سینره با تکیه بر دانش روز، تجربه متخصصان مجرب و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، بهترین محصولات آرایشی و مراقبتی را تولید می‌کند. کرم‌های ضدآفتاب سینره بسیار پرطرف‌دارند. از جمله محصولات محبوب بهداشت و مراقبت موها هم می‌توانیم به سرم حالت‌دهنده و نرم‌کننده مو و سرم احیاکننده مو اشاره کنیم. با خرید محصولات سینره با قیمتی مناسب و مقرون به‌صرفه محصولات مراقبتی موردنیازتان را بخرید.

۱۶. کالیستا

می‌خواهید انواع لوازم آرایشی موردنیازتان را با کیفیتی مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنید؟ کالیستا بهترین گزینه است. این برند ایرانی محبوب با هدف جلب رضایت مشتریان خود انواع مختلف لوازم آرایشی را تولید و روانه بازار می‌کند. استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه اروپایی و رعایت بالاترین سطح استانداردهای جهانی برای فرموله‌کردن محصولات آرایشی و بهداشتی، علل پیشرفت و محبوبیت روزافزون این برند ایرانی محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین برندهای ایرانی و خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبتی را به شما معرفی کردیم. پوست و مو با افزایش سن نیاز به مراقبت بیشتری دارند. خوشبختانه تولیدکنندگان با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به‌خوبی در راستای مراقبت از این موهبت‌های ارزشمند تلاش می‌کنند. با خرید محصولات باکیفیت به بهترین نحو ممکن از پوست و موهایتان مراقبت کنید.

شما بیشتر از محصولات کدام برند استفاده می‌کنید؟ لطفا تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و کاربران عزیزمان به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *