۱۰ دلیل ساده برای خرید از فروشگاه اینترنتی اسنپ

فروشگاه اینترنتی اسنپ ساده‌ترین راه برای خرید اقلام ضروری روزمره و کالاهای دیگر را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. زحمت کاربران برای خرید محصولات در بازکردن صفحه اسنپ‌شاپ، کلیک روی محصولات دلخواه و پرداخت آنلاین هزینه سفارش خلاصه می‌شود. می‌خواهید دقیق‌تر بدانید چرا باید از فروشگاه اینترنتی اسنپ خرید کنید و اسنپ شاپ چه مزیت‌هایی دارد که این خرید را ارزشمند می‌کند؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی اسنپ

صرفه‌جویی در زمان و هزینه دو مزیت مهم خرید از فروشگاه اینترنتی اسنپ است. در ادامه نگاه دقیق‌تری به ارزش‌های خرید از اسنپ شاپ نسبت به آنلاین‌شاپ‌های کوچک و بزرگ دیگر می‌اندازیم.

۱. امکان خرید اقساطی به‌واسطه اسنپ پی

خرید اقساطی برای محصولات مختلف طرفداران پروپاقرص خود را دارد. سرویس اعتباری اسنپ‌پی امکان خرید از فروشگاه اسنپ و پرداخت در ۴ قسط را در اختیار کاربران می‌گذارد تا خرید اقلام ضروری برای هیچ هم‌وطنی دشوار نباشد. این اعتبار اقساطی بدون نیاز به ضامن یا وثیقه روی برخی از محصولات فروشگاه اعمال می‌شود.

اگرچه هنوز تعداد فروشگاه‌های خرید اقساطی محدود است، امید داریم در آینده نزدیک فروشگاه‌های بیشتری امکان پرداخت با سرویس اعتباری را فعال کنند.

۲. ارسال اقلام سفارش در کمتر از دو ساعت

هوس یک غذای خوشمزه کرده‌اید اما مطمئن نیستید با سفارش اقلام مورد نیازتان، فرصت درست‌کردنش را دارید یا خیر؟ شاید هم مهمانی مهمی در پیش دارید و لباس موردنظرتان را سروقت می‌خواهید. اسنپ انتخاب روز و ساعت تحویل را برعهده خریدار می‌گذارد و اقلام سفارش را به‌سرعت به محل تحویل می‌رساند.

کاربران هنگام خرید محصول از فروشگاه اینترنتی اسنپ می‌توانند زمان ارسال محصولات خریداری‌شده را خود انتخاب کنند و انتظار داشته باشند اقلام سفارش دقیقا در بازه زمانی انتخابی به دست آنان برسد. جدای از این اجازه انتخاب، سرعت ارسال محصولات نیز برای بسیاری از کاربران خوشایند است. اسنپ‌شاپ با طراحی یک سیستم ارسال فوق‌العاده قدرتمند، تحویل محصولات در کمتر از ۲ ساعت را تضمین می‌کند تا هیچ خریداری معطل سفارش خود نباشد! انتخاب روز و ساعت تحویل نیز با خریدار است.

۳. فعالیت فروشنده‌های معتبر و متنوع در اسنپ شاپ

اگر گوشه ذهن‌تان کوچک‌ترین نگرانی از تجربه ناخوشایند خریدهای اینترنتی قبلی باقی مانده، محصول بی‌کیفیت تحویل گرفته‌اید یا اصلا محصولی به‌دست‌تان نرسیده، این بار تردید را کنار بگذارید و با خیال راحت در فروشگاه اینترنتی اسنپ دست به خرید بزنید. اینجا محصولات را از قفسه‌های معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های سطح شهر برمی‌دارید و در سبد خرید خود می‌چینید. این یعنی کلیه سفارش‌ها مطابق با بالاترین استانداردهای کیفی و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند.

حتی اگر درصدی از خرید خود راضی نباشید، راه مرجوعی کالا کاملا باز است. این میزان اطمینان اسنپ، از اعتبار فروشگاه‌ها و کیفیت بالای محصولات خبر می‌دهد.

۴. دسته‌بندی‌های متنوع محصولات

فروشگاه اینترنتی اسنپ را می‌توان به گنجینه‌ای ارزشمند حاوی محصولات متنوع از برندهای گوناگون تشبیه کرد. درحال‌حاضر در این فروشگاه امکان خرید انواع کالا از زیبایی و سلامت، دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک،‌ فرهنگ و هنر، مادر و کودک، ورزش و سفر و ابزار و لوازم خودرو از فروشگاه اینترنتی اسنپ فراهم است و امید داریم در آینده نزدیک شاهد افزودن دسته‌بندی‌های دیگر نیز باشیم.

شما خریداران می‌توانید قبل از انتخاب انواع محصولات، برندهای مختلف را به‌دقت مقایسه کنید، نظرات کاربران را در مورد هر محصول بخوانید و هوشمندانه به بهترین انتخاب برسید.

۵. امکان خرید چند محصول از چند فروشنده در یک سفارش

در خریدهای حضوری، بسیاری از ما حتی با پلاستیک خرید یک فروشگاه وارد فروشگاه دیگر نمی‌شویم! این حساسیت وادارمان می‌کند تا حتی‌الامکان تمام اقلام مدنظرمان را از یک فروشگاه بخریم، درحالی‌که همه می‌دانیم فضای فروشگاه‌ها چقدر برای چیدمان جنس‌های مختلف محدود و تنوع محصولات چقدر کم است! در فروشگاه اینترنتی اسنپ می‌توانید انواع محصولات مدنظرتان را از هر تعداد فروشنده که می‌خواهید، یک‌جا سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید، بی‌آنکه نیاز باشد از این فروشگاه به آن فروشگاه، کل مغازه‌های ریز و درشت شهر را بگردید و دست‌آخر آنچه باب‌میلتان بود را پیدا نکنید!

۶. امکان مرجوعی محصولات

امکان بازگشت محصول خریداری‌شده به فروشنده یکی از رایج‌ترین خواسته‌های کاربران در خرید آنلاین است. خیلی وقت‌ها بسته‌بندی نامناسب محصول، مغایرت نوع و تعداد اقلام سفارش‌ها، کیفیت پایین محصول، تصور اشتباه خریدار از محصولی که می‌خرد و بسیاری از موارد دیگر، درخواست مشتری برای مرجوعی کالا را به‌دنبال دارد. در فروشگاهی مثل اسنپ شاپ که رضایت خریدار از محصولات خریداری‌شده در اولویت قرار می‌گیرد، مشتریان حداکثر ۷ روز از زمان دریافت سفارش مهلت دارند تا با تیم پشتیبانی اسنپ تماس بگیرند و درخواست مرجوعی را به‌صورت تلفنی اعلام کنند. تمام پیگیری‌های بعدی نیز از طریق تماس با تیم پشتیبانی خواهد بود.

۷. ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز دوره‌ای

تقریباً اکثر فروشگاه‌ها معمولا تخفیفات واقعی ندارند، درحالی‌که اسنپ شاپ در اکثر مواقع تخفیفات ویژه روی محصولات مختلف ارائه می‌کند تا خرید روزانه برای کاربران این برنامه لذت‌بخش‌تر باشد. این تخفیفات هم به‌شکل دوره‌ای روی محصولات اعمال می‌شوند، هم برای شرایط خاص مثل خرید اول یا خریدهای بالاتر از سقف مشخص طراحی و اجرا می‌شوند. هدف کاهش هزینه‌ها است تا کاربران با بودجه‌ای که مد نظر دارند، تعداد خریدهای سوپرمارکتی بیشتری داشته باشند. لابه‌لای محصولات اسنپ‌شاپ که بگردید، می‌بینید که گاهی‌اوقات برخی از اقلام خوراکی و غیرخوراکی بیشتر از ۴۰درصد تخفیف می‌خورند!

علاوه‌بر تخفیفات و کوپن‌هایی که در ایام مختلف سال فعال می‌شوند، مقایسه قیمت محصولات برندهای مختلف در فروشگاه اسنپ شما را به ارزان‌ترین انتخاب‌ها می‌رساند.

۸. پشتیبانی همه‌روزه و همه‌ساعته

خیلی وقت‌ها در فرایند خرید آنلاین با مشکلاتی مواجه می‌شویم که برای حل آنها به کمک فوری احتیاج داریم. تیم پشتیبانی اسنپ شاپ با علم به این موضوع به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته گوش‌به‌زنگ کاربران هستند و صبورانه به سؤالات و خواسته‌های کاربران پاسخ می‌دهند و نظرات آنان را می‌شنوند. این همراهی قبل از خرید آغاز می‌شود و تا بعد از تحویل اقلام سفارش در محل تعیین‌شده ادامه دارد. بنابراین هر زمان که در فرایند خرید با مشکل مواجه شدید، بی‌آنکه به عقربه‌های ساعت نگاه کنید، تلفن را بردارید با تیم همیشه‌بیدار پشتیبانی اسنپ شاپ تماس بگیرید.

۹. امکان پرداخت آنلاین با درگاه امن

با وجود افزایش امنیت خرید آنلاین در طول سال‌های گذشته، هنوز هستند کسانی که به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی، نسبت به خرید آنلاین بی‌میل و دچار تردید هستند. اگر از اعتبار فروشگاه مطمئن نیستید، این نگرانی بی‌جا نیست اما درگاه امن و مطمئن اسنپ خیال خریداران را به‌طور کامل از حفظ امنیت اطلاعات حساب آسوده می‌کند. خریداران با انتخاب گزینه پرداخت به درگاه اینترنتی امنی متصل می‌شوند که با حفظ حریم خصوصی کاربر، مبلغ سفارش را از حساب بانکی کاربر کسر و سفارش را تأیید می‌کند.

۱۰. خرید راحت اقلام واجب دور از هرگونه فشار

و در آخر، مزیتی که کمتر کسی به آن اشاره می‌کند اما همه خریداران قلبا از آن لذت می‌برند، خریدکردن دور از نگاه خیره یا فشار فروش کارکنان فروشگاه است! بیشتر این افراد متخصصانی هستند که برای ترغیب ما به خرید محصولات متنوع، حقوق می‌گیرند. برای همه ما پیش آمده که تحت‌تأثیر بازاریابی این افراد با اقلامی به خانه برگشته‌ایم که اصلا برای خرید آنها به فروشگاه نرفته بودیم. خرید آنلاین از اسنپ شاپ این مسئله را به‌طور کامل حل می‌کند. کاربران می‌توانند با چند کلیک، دقیقا سراغ محصولات موردنیاز خود بروند و در آرامش ذهنی کامل، در مورد خرید آنها تصمیم بگیرند.

کلام آخر

خرید آسان، با امکان مقایسه، دسترسی به برندهای مختلف، امکان خرید قسطی بی‌دردسر و چندین و چند ویژگی جذاب دیگر به‌همراه تخفیف‌های همیشگی و جذاب اسنپ‌شاپ، این فروشگاه را به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل کرده است، حتی آنهایی که تمایلی به خرید از فروشگاه‌های آنلاین معروف هم ندارند.

شما چقدر از فروشگاه آنلاین اسنپ خرید می‌کنید؟ کدام مزیت‌های این خرید اینترنتی را بیشتر دوست دارید؟ نظرات‌تان را برای ما و همراهان ما بنویسید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *