هتل های ساحلی بندرانزلی

هتل های ساحلی بندرانزلی

هتل‌های ساحلی همیشه می‌توانند انتخابی منحصر به فرد و جذاب باشند. خصوصاً اگر این هتل‌ها در سواحل دریای خزر قرار گرفته باشند. دریای خزر یکی از جاذبه‌های شمال کشور است که در کنار جنگل‌ها و مراتع سرسبز شمال، سالیانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. ضمن اینکه سواحل دریای خزر مانند سواحل جنوب کشور پر بازدید و مملو از تفریحات سرگرم کننده است. در این بین اقامت شما در هتل‌ های ساحلی بندر انزلی می‌تواند دسترسی راحت و اولیه‌ای به این ساحل و تفریحات آن فراهم کند.

 

هتل‌های ساحلی و اقامتی در کنار خزر

هتل‌ های ساحلی برخلاف هتل‌هایی که درون شهر هستند می‌توانند منظره و ویو جذاب و هیجان انگیزی را در مقابل شما قرار دهند. واقعیت این است که همه ما تجربه حداقل یک بار اقامت در هتل‌های درون شهری را داریم. انتخاب مجدد آن‌ها در سفرهایمان شاید نه هیجان انگیز باشد و نه ما را با انتخاب متنوعی روبرو کند. اما هتل‌های ساحلی که در جوار دریاها و اقیانوس‌ها قرار دارند می‌توانند ما را با گذراندن لحظات متفاوتی روبرو کنند. در این هتل‌ها معمولاً یک ضلع اتاق هتل را به یک بازشو بزرگ اختصاص داده‌اند که در مقابل دریا قرار گرفته. ضمن اینکه شما بدون صرف زمان و هزینه‌ای به راحتی می‌توانید به ساحل و تفریحات آن دسترسی داشته باشید.

● مزایای هتل‌های ساحلی

هتل‌های ساحلی را اگر در فصل‌های خنک مانند ابتدای بهار و پاییز انتخاب کنید، بدون نیاز به سیستم خنک کننده شما را در مقابل چنان هوای مطبوع و مطلوبی قرار می‌دهند که مانند آن را تا به حال تجربه نکرده‌اید. ضمن اینکه این هتل‌ها گاهاً برای مسافران و مهمانان خود تفریحات خاص و ویژه‌ای را در ساحل اختصاصی هتل ارائه می‌کنند.

● معایب هتل‌های ساحلی

تنها عیبی که بعضی از هتل‌های ساحلی دارند دسترسی دورتر آن‌ها نسبت به مرکز شهر است. البته اگر این یک مشکل را که در بعضی از هتل‌های ساحلی وجود دارد با مزایای آن‌ها در یک کفه ترازو قرار دهیم، بدون شک کفه مزایای هتل‌های ساحلی بسیار سنگین‌تر از کفه معایب آن‌ها است. ناگفته نماند که این مشکل برای تمام هتل‌های ساحلی بواسطه وجود بعد مسافتی و دسترسی کمی دورتر نسبت به سایر هتل‌ها، وجود ندارد.

 

معرفی هتل های ساحلی بندر انزلی

هتل‌ های ساحلی بندر انزلی از جمله بهترین هتل‌هایی هستند که می‌توانید برای اقامت در این شهر آ‌ن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه بهترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل سفیدکنار

● هتل سفید کنار

 

هتل ساحلی سفید کنار یکی از هتل‌های ساحلی بندر انزلی است که در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. یک هتل خوشنام و ۴ ستاره که در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار بنا شده و در سال ۱۳۹۳ برای آخرین بار آن را بازسازی کردند. این هتل ۳ طبقه با ۱۲۳ واحد اقامتی به تمام امکانات مورد نیاز هتل‌های ۴ ستاره که مطابق با استانداردهای روز جهانی هستند، تجهیز شده است.

جالب است که بدانید این هتل ساحل اختصاصی دارد و شما امکان دوچرخه سواری، پیاده روی کردن و استفاده از تفریحات اختصاصی این هتل را خواهید داشت.

همچنین فاصله این هتل تا جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بندر انزلی مانند آرامگاه میرزا کوچک خان، پل قاضیان، پارک جنگلی، بازار ماهی فروشان و دیگر دیدنی‌ها بسیار کوتاه است.

هتل آرکا

هتل آرکا بندر انزلی

این هتل ساحلی بندر انزلی که در سال ۱۳۹۹ با ۳ ستاره فعالیت خود را شروع کرده با اقامت در خود به شما اجازه می‌دهد که هر روز چشم اندازی بی‌نظیر و منحصر به فرد از دریای خزر را در مقابل چشمان خود مشاهده کنید. یک هتل ۵ طبقه با ۱۶ باب سوئیت و اتاق که با بهترین امکانات و خدمات رفاهی، از مهمانان و گردشگران انزلی پذیرایی می‌کند. این هتل دسترسی کوتاه و نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری شهر انزلی مانند تالاب انزلی، پل قاضیان، کاخ موزه بندر انزلی، بازار کاسپین و غیر داشته، ضمن اینکه شما تنها با یک دقیقه پیاده‌روی کردن می‌توانید خیلی سریع خود را به ساحل همیشه سپید دریای خزر برسانید.

هتل آپارتمان نخل

● هتل آپارتمان نخل

 

یکی دیگر از هتل‌ های ساحلی بندر انزلی ، هتل آپارتمان نخل طلایی است که در سال ۱۳۹۵ تحت عنوان یک هتل ۲ ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که ۸ باب سوئیت و واحد اقامتی دارد در ۳ طبقه و با چشم اندازی بی‌نظیر به دریای خزر از گردشگران و مسافران انزلی پذیرایی می‌کند.

این هتل تا ساحل، تنها چند دقیقه پیاده‌روی کردن فاصله دارد. این یعنی شما کافی است اراده کنید تا به ساحل دسترسی داشته و خود را در حال تماشای طلوع یا غروب خورشید از دریای زیبای خزر ببینید. ضمن اینکه به سایر مراکز تفریحی گردشگری و توریستی انزلی مانند کشتی تفریحی میرزا کوچک خان، کشتی مسافربری منطقه آزاد انزلی، موج شکن انزلی و غیره نیز بسیار نزدیک است.

هتل یاس

● هتل یاس

آخرین هتل ساحلی بندر انزلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم هتل یاس است. این هتل که در سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۵ هکتار فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های ساحلی و ۴ ستاره انزلی به حساب می‌آید. هتل یاس انزلی در ۵ طبقه با بهترین خدمات رفاهی در سواحل اختصاصی و تحسین برانگیز منطقه سنگاچین در بندر انزلی ساخته شده و برای تمام سلیقه‌ها، امکانات متفاوت و خاصی دارد.

هتل یاس فاصله کوتاهی تا تالاب انزلی و دیگر دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری انزلی داشته. ضمن اینکه اقامت در این هتل مثل این است که شما تنها با ساحل چند قدم فاصله دارید.

 

هتل های واقعا ساحلی در ساحل بندر انزلی

هتل‌های ساحلی بندر انزلی تمام سلیقه‌ها را راضی کرده و در تمام قیمت‌ها می‌توانند احتیاجات مسافران و گردشگران را برآورده کنند. جالب اینجاست که شما حتی اگر ویوی اتاقتان به سمت دریای خزر نباشد، بدون شک به سمت جنگل‌های سرسبز و زیبای شمال خواهد بود. تفاوتی نمی‌کند که اگر شما در یک هتل ساحلی اتاق رزرو کرده باشید اما تصویر مقابلتان ترکیبی از سرسبزی بی‌انتهای جنگل‌ها و صدای آرامش بخش امواج دریا باشد. در هر حال اگر به شمال کشور و البته شهر بندر انزلی سفر کردید، حتما هتل‌های ساحلی را برای چند روز اقامت خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *