هتل های ساحلی بندرعباس

هتل ‌های ساحلی بندرعباس مانند هتل‌های ساحلی دیگر شهرهایی که در جوار دریا و اقیانوس هستند، طرفداران بسیاری دارند. هتل‌هایی که فاصله کوتاه و دسترسی اولیه و مناسبی به خلیج فارس داشته و به شما این امکان را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید خود را به ساحل نقره‌ای خلیج همیشه فارس رسانده، در آن قدم بزنید و از تفریحاتش لذت ببرید.

 

هتل های ساحلی برای اقامتی رویایی

در تمام دنیا هتل‌های ساحلی شبیه یکدیگر هستند. البته ممکن است امکانات متفاوتی داشته باشند. اما در کل و اصل بنا، شبیه هم هستند. همه این هتل‌ها، ویو بیشتر اتاق‌های خود را در مقابل ساحل و دریا قرار می‌دهند و پنجره‌ها و بازشوهایی سرتاسر شیشه‌ای و بزرگ دارند. ضمن اینکه دسترسی آن‌ها به ساحل جزیره در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و حتی برخی از این هتل‌ها ساحل اختصاصی دارند.

یعنی به گونه‌ای در ساحل گسترش پیدا کرده‌اند که بخشی از ساحل، جزئی از محیط هتل آن‌ها شده است. همچنین این هتل‌ها امکاناتی ویژه و به خصوصی در سواحل دارند که صرفاً برای مهمانان هتل خود، آن‌ها را در نظر گرفته‌اند. شنا و غواصی، آبتنی، جکوزی و تفریحاتی از این قبیل، همگی سرگرمی‌های متفاوتی هستند که شما فقط در هتل‌های ساحلی با ساحل اختصاصی می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

· مزایای هتل‌های ساحلی

مزایای هتل‌های ساحلی این است که شما هر زمان که تمایل داشته باشید خود را به ساحل برسانید، این امکان برایتان فراهم خواهد بود. ضمن اینکه ویو و منظره اتاق‌های شما همگی رو به دریا است. بدون شک بیدار شدن در مقابل آبی بیکران خلیج فارس می‌تواند احساس متفاوتی باشد که هر فردی حداقل یک بار باید آن را در زندگی خود تجربه کند.

· معایب هتل‌های ساحلی

البته تمام هتل‌ها در کنار مزایای بیشمار خود معایبی هم دارند، که در این بین هتل‌های ساحلی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما واقعیت این است اینکه شما هر روز صبح خود را با تماشای طلوع آفتاب از خط افق شروع کرده و هر روز عصر به تماشای غروب آفتاب بنشینید، بقدری شگفت انگیز و مهیج است که تمام معایب هتل‌های ساحلی را می‌پوشاند. ناگفته نماند که شاید کمی دسترسی شما به دیگر نقاط شهر سخت باشد، اما باز هم اقامت در این هتل‌ها ارزش امتحان کردن را دارد.

 

معرفی هتل های ساحلی بندرعباس

حالا در ادامه قصد داریم تا برای آشنایی هرچه بیشتر شما، بهترین هتل های ساحلی بندرعباس را معرفی کنیم.

هتل هما بندرعباس

· هتل هما بندرعباس

اولین هتل ساحلی بندرعباس ، هتل هما است که زیر مجموعه هتل‌های هما محسوب می‌شود. این هتل معماری منحصر به فرد و زیبایی دارد و دقیقاً در جوار ساحل خلیج فارس بنا شده است. هتل هما بندرعباس در سال ۱۳۴۸ با ۱۷۸ اتاق در ۷ طبقه طراحی و ساخته شد. تنوع اتاق‌های این هتل یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید که باعث شده همیشه شلوغ و پر از مسافر باشد.

همچنین اتاق‌های این هتل ویو و منظره بی‌نظیری به سمت خلیج همیشه فارس دارند که اقامت شما را به یک خاطره دلنشین تبدیل می‌کنند. آرامش حاکم بر این هتل در مقابل فضاهای بی‌نظیر داخلی و خارجی آن و امکانات متعددی که برای مسافران در نظر گرفته، از این هتل، یک هتل ساحلی پرطرفدار در بندرعباس ساخته است.

هتل هرمز

· هتل هرمز بندرعباس

 

دومین هتل ساحلی بندرعباس ، هتل هرمز است که در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. این هتل ۵ ستاره در ۷ طبقه و ۳۶۷ اتاق در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران شهر بندرعباس است. مناظر قرار گرفته در مقابل اتاق‌های این هتل رو به ساحل و همینطور رو به محوطه هتل هستند. امکانات این هتل هم کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی هتل‌های ۵ ستاره است و دسترسی آسان و راحتی به ساحل خلیج همیشه فارس، پارک ساحلی، موزه بندرعباس، حمام هندوها و دیگر جاذبه‌های شهر دارد.

هتل خلیج فارس

· هتل خلیج فارس بندرعباس

 

در میان هتل‌ های ساحلی بندرعباس ، هتل خلیج فارس یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۹۸ هزار متر مربع ساخته و افتتاح شد. البته آن را در سال ۱۳۹۹ بازسازی کردند تا به تمام امکانات و تجهیزات روز هتلداری برای هتل‌های ۵ ستاره تجهیز شود.

همچنین فاصله کوتاه و اندک این هتل تا خلیج فارس و ساحل سبب شده که تبدیل به یکی از پر رفت و آمدترین هتل‌های بندرعباس بشود. ضمن اینکه فاصله هتل خلیج فارس تا سایر دیدنی‌های بندرعباس مانند محله باستانی سورو، امامزاده سید مظفر، سواحل نقره‌ای خلیج فارس، ستاره جنوب، حمام گله داری و آب گرم گنو هم کوتاه بوده و دسترسی سریع و راحتی به مرکز شهر دارد .

هتل امین

· هتل امین بندرعباس

آخرین هتل از هتل‌های ساحلی بندرعباس هتل امین است که در ۳ طبقه و با ۵۲ اتاق در سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از آن برای آخرین بار این هتل را در سال ۱۳۹۶ بازسازی کردند تا به تمام امکانات و تجهیزات لازم برای یک هتل ۳ ستاره مجهز شود. هتل امین همچنین فاصله چند دقیقه‌ای و کوتاهی تا ساحل دارد. ضمن اینکه نسبت با سایر دیدنی‌های بندرعباس مانند معبد هندوها، عمارت کلاه فرنگی، شهربازی ستاره جنوب، موزه بندرعباس، سیتی سنتر و غیره نیز فاصله اندک و کمی دارد.

فاصله هتل امین تا ساحل خلیج فارس به قدری کم است که شما بدون صرف هزینه و زمان، تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل برسانید و از تماشای طلوع یا غروب آفتاب لذت ببرید. همچنین در این هتل می‌توانید اتاق‌هایی با مناظر بدیع و کمتر دیده شده از ساحل خلیج فارس را نیز به راحتی رزرو کنید.

هتل های ساحلی بندرعباس برای اقامت‌ها فراموش نشدنی

اینکه شما در سفر خود هتل ساحلی بندرعباس را برای اقامت انتخاب کنید یا یک هتل در دل شهر را رزرو کنید، کاملاً بستگی به سلیقه و البته هدف سفر شما دارد. گاهی اوقات سفر ما صرفاً یک سفر تفریحی است و به همین دلیل براحتی می‌توانیم هتل‌ های ساحلی بندرعباس را انتخاب کنیم. اما گاهی اوقات با هدف تجارت و خرید و فروش عازم بندرعباس می‌شویم. در این صورت بهتر است یک هتل در دل شهر رزرو کنیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *