حذف حساب کاربری در سوپراپلیکیشن اسنپ

اگر تصمیم دارید حساب کاربری‌تان در اسنپ را حذف کنید می‌توانید درخواست‌تان را از طریق سوپراپلیکیشن ثبت کنید. تیم پشتیبانی پس از بررسی درخواست‌تان، در یک بازه‌ی زمانی ۱۴ روزه، از طریق ارسال پیامک به شماره‌ی تلفن متصل به حساب کاربری‌‌، نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد. 

برای ثبت درخواست حذف حساب کاربری به منوی اپلیکیشن اسنپ بروید و پس از انتخاب گزینه‌ی تنظیمات، وارد بخش «امنیت حساب کاربری» شوید. در این بخش دو گزینه‌ پیش روی شماست: «خروج از حساب کاربری در همه‌ی دستگاه‌ها» و «حذف حساب کاربری اسنپ (خودرو)». با انتخاب گزینه‌ی دوم می‌توانید درخواست‌تان را برای حذف حساب کاربری ثبت کنید.

اگر پس از ثبت درخواست از تصمیم‌تان منصرف شدید، می‌توانید با استفاده‌ از سرویس خودرو (انجام یک سفر) روند حذف حساب را متوقف کنید؛ در غیر این‌صورت حساب کاربری‌تان در بازه‌ی زمانی ۱۴ روزه حذف خواهد شد. توجه داشته باشید که حساب کاربری حذف شده‌ قابل‌برگشت نیست، اما می‌توانید با همان شماره‌ی تلفن حساب کاربری جدیدی بسازید.

پیش از ادامه‌ی فرآیند ثبت درخواستِ حذف حساب کاربری توجه داشته باشید که:

  • با حذف حساب کاربری سوپراپلیکیشن، حساب کاربری‌تان در سرویس خودرو و سرویس اعتباری اسنپ‌پی حذف می‌شود، اما سرویس‌های دیگر از جمله غذا، سوپرمارکت و … همچنان با همان حساب کاربری در دسترس است.
  • موجودی کیف پول و تمامی اطلاعات سفرهای‌تان از جمله تاریخچه‌ی سفرها و تراکنش‌های مالی حذف می‌شوند.
    امتیازهای اسنپ کلاب و تخفیف‌ها صفر می‌شوند.
  • امکان برگشت اطلاعات حذف‌شده وجود ندارد.