صدای کاربر: پاسخ به سوال‌های شما

خانواده اسنپ بسیار بزرگ شده است و هر روز به تعداد اعضای خانواده‌ نیز افزوده می‌شود. رشد جمعیت خانواده، ما را بر آن داشت تا در فضایی صمیمی‌تر و در بلاگ اسنپ به تمامی سوال‌ها و نگرانی‌هایتان پاسخ دهیم. «صدای کاربر» صدای شما همراهان همیشگی اسنپ است. ما همیشه خود را در برابر شما پاسخگو دانسته‌ایم و اکنون قصد داریم تا به روش بهتر و یکپارچه‌ای با شما ارتباط برقرار کنیم. از این پس پرسش‌های پرتکرار و دغدغه‌های شما کاربران گرامی در این بخش پاسخ داده خواهد شد.

چطور اکانت اسنپ خود را شارژ کنیم؟

شارژ حساب کاربری در اسنپ به چهار روش پرداخت اینترنتی، USSD، شارژ مستقیم و اسنپ‌کارت انجام می‌شود.

۱- پرداخت اینترنتی

برای افزایش حساب از طریق پرداخت اینترنتی کافی است منوی سمت راست را باز و به صفحه «گردش حساب» مراجعه کنید. با لمس دکمه آبی‌رنگ + می‌توانید پس از انتخاب «پرداخت اینترنتی» مبلغ دلخواه را وارد، و سپس دکمه پرداخت را لمس کنید تا به درگاه بانکی هدایت شوید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت و اتمام مراحل خرید، اعتبار شما افزایش خواهد یافت.

۲- پرداخت USSD

کاربران iOS به دلیل گزینه «پرداخت اینترنتی» را مشاهده نمی‌کنند و به جای آن، پرداخت از طریق USSD یا #۷۲۴* را خواهند دید. این روش شارژ در مطلب نحوه شارژ حساب اسنپ از طریق USSD به طور کامل شرح داده شده است.

۳- درگاه اینترنتی recharge.snapp.ir

به وسیله درگاه اینترنتی recharge.snapp.ir شما می‌توانید به راحتی حساب اسنپ خود و دیگران را به طور مستقیم شارژ کنید. لطفا دقت داشته باشید در این روش باید شماره موبایلی را وارد کنید که حساب اسنپ با آن فعال است. راهنمای کامل را می‌توانید در مطلب افزایش اعتبار با شارژ مستقیم حساب اسنپ مطالعه کنید.

۴- اسنپ‌کارت

هر اسنپ‌کارت دارای یک کد و مبلغ مشخصی از اعتبار اسنپی است. در صورت در اختیار داشتن اسنپ‌کارت باید به صفحه گردش حساب وارد شوید و پس از لمس دکمه +، با انتخاب گزینه اسنپ‌کارت و وارد کردن کد و ثبت آن، اعتبار اسنپ‌کارت را به حساب خود منتقل کنید.

اسنپ همواره خود را پاسخگوی سوالات شما می‌داند. به همین منظور شما می‌توانید سوالات خود را از طریق حساب‌های کاربری اسنپ در شبکه‌های مجازی (توییتر، اینستاگرام و فیسبوک)‌ و همچنین آدرس ایمیل PR@snapp.cab ارسال و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. همچنین برای دریافت آخرین خبرها از خدمات و کدهای تخفیف اسنپ، عضو کانال تلگرامی اسنپ شوید.

چطور می‌توانم با پشتیبانی صحبت کنم؟

راه‌های تماس با اسنپ سوال خیلی از کاربران است. اگر در حال سفر هستید و نیاز به ارتباط مستقیم با پشتیبانی دارید می‌توانید با شماره «۴۱۸۴۹۰۰۰-۰۲۱» تماس بگیرید. در صورت پایان سفر بهتر است از طریق بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن مسائل و مشکلات خود را مطرح کنید. همچنین آدرس الکترونیکیinfo@snapp.cab راه دیگر ارتباط شما با پشتیبانی است.

اکانتم بلاک شده، راهنمایی‌ام کنید؟

اگر درخواست سفر خود را به دفعات لغو کنید اکانت شما بلاک می‌شود. در این مورد می‌توانید برای رفع بلاک اکانت خود با پشتیبانی تماس بگیرید. پس از بررسی مشکل اکانت شما رفع می‌شود.

چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز اعتبار سفر دریافت نکرده است؟

ابتدا مطمئن شوید که دوستتان کد معرف را در بخش کد تخفیف وارد کرده‌ است. اگر کد معرف را در اولین سفرش وارد نکرده باشد فرصت او برای دریافت تخفیف از دست رفته است.

اما اگر فرد معرفی شده سفر اولش را رفته و اطلاعاتش را در بخش کد تخفیف وارد کرده و هنوز اعتبار دریافت نکرده است، حتما برای پیگیری با پشتیبانی تماس بگیرد. همچنین می‌تواند شماره خودش را به همراه شماره معرف به آدرس ‌الکترونیکی care@snapp.cab ارسال کند، تا این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.

چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز سفر رایگان دریافت نکرده‌ام؟

ابتدا نیاز است که از انجام سفر اول دوست خود و وارد کردن کد معرف از طرف ایشان اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دوست شما در اولین سفرش کد معرف را در قسمت کد تخفیف وارد کرده باشد -بعد از اتمام سفر اولش- شما یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) دریافت می‌کنید. برای پیگیری بیشتر مشکلات مربوط به این موضوع با آدرس الکترونیکی care@snapp.cab در تماس باشید.

پیشنهادی برای کمپین و یا همکاری مشترک با اسنپ دارم. چگونه باید آن‌ را با شما درمیان بگذاریم؟

پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور می‌توانم برای مجموعه‌‌ام کد تخفیف بگیرم؟

درخواست خود را مبنی بر دریافت کد تخفیف برای سازمان یا مجموعه‌تان به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور می‌توانیم برای شرکت خود از سرویس‌های اسنپ استفاده کنیم؟

درخواست خود را به همراه اطلاعات شرکت‌تان به آدرس الکترونیکی corporate@snapp.cab ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

برای برقراری همکاری رسانه‌ای (حضور در نشست خبری یا تنظیم قرار مصاحبه) با چه کسی باید در ارتباط باشیم؟

برای داشتن همکاری رسانه‌ای با اسنپ باید درخواست خود را از طریق آدرس الکترونیکی pr@snapp.cab و یا فکس «۸۹۷۸۶۰۵۷-۰۲۱» برای روابط عمومی اسنپ ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

چطور باید سه مقصد و بیشتر را ثبت کرد؟

توقف در بیش از دو مقصد مستلزم پذیرش راننده است. چنانچه راننده درخواست شما را برای داشتن توقف‌های بیشتر رد کند انجام چنین سفری منتفی است. در صورت پذیرش راننده، در حین سفر با پشتیبانی تماس بگیرید؛ مبلغ نهایی سفر شما با احتساب توقف‌ها محاسبه و در اپلیکیشن قید می‌شود.

حسابم را آنلاین شارژ کرده‌ام، پول از حسابم کم شده ولی اسنپم شارژ نشده است، لطفا راهنمایی‌ام کنید.

مبلغ کسر شده طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما برگردانده می‌شود. در صورت عدم بازپرداخت مبلغ کسرشده، تصویر صورت حساب خود را، به همراه شماره پلاک خودرو و توضیحات مربوطه، به آدرس الکترونیکی care@snapp.cab ارسال کنید. بازپرداخت پول شما در اولین فرصت پیگیری و نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.

آیا می‌توان اسنپ شخص دیگری را شارژ کرد؟

بله، برای هرگونه شارژ مستقیم حساب به recharge.snapp.ir مراجعه کنید.

چه کار کنم که نقشه تهران در شهری غیر از تهران باز نشود؟

برای رفع این مشکل روی علامت ‌مکان‌یاب نقشه کلیک کنید تا نقشه در شهر فعلی شما تنظیم شود.

نحوه دریافت سفر رایگان و کد تخفیف را توضیح دهید؟

برای دریافت سفر رایگان باید یکی از دوستان خود را که اسنپ ندارد به استفاده از این اپلیکیشن دعوت کنید. نحوه دعوت به ترتیب زیر است:

• از مِنوی اصلی اپلیکیشن، گزینه «سفر رایگان» را انتخاب کنید.
• کد معرفی شما در صفحه مشخص است، این کد را برای دوستتان ارسال کنید.
• دوستتان پس از ثبت‌نام در اسنپ باید در اولین سفر خود کدمعرفی شما را وارد کند.
• هنگام سفر گزینه‌ای به نام «کد تخفیف» در اپ وجود دارد. دوستتان باید کد معرفی را در اینجا وارد کند.
• پس از ثبت کد معرفی شما در سفر اولِ دوستتان، او ۸هزار تومان تخفیف می‌گیرد.
• پس از پایان سفر دوستتان، اسنپ یک سفر رایگان تا سقف ۱۵هزار تومان به شما هدیه می‌دهد.

کدهای تخفیف اسنپ نتیجه قراردادهای همکاری این شرکت با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و کمپین‌هایی مانند «از اینجا به آنجا» است. همچنین اسنپ در وضعیت بحرانی برای تسهیل رفت‌وآمد کاربران خود کد تخفیف در نظر می‌گیرد که جزئیات آن از طریق کانال‌های ارتباطی اسنپ اطلاع‌رسانی می‌شود.

علت تفاوت قیمت‌ها چیست؟

قیمت‌های هر شهر با شهر دیگر متفاوت است. در هر شهر نیز وضعیت جوی، ترافیک مسیر،‌ مسافت و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد. وضعیتی که زمان سفر را افزایش دهد منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود.

چرا درخواست‌ سفر من دیر پذیرفته می‌شود یا پذیرفته نمی‌شود؟

در سرویس اسنپ گاهی به دلایل مختلف همچون ترافیک، وضعیت آب‌وهوایی و یا ایام شلوغ و پر رفت‌وآمد سال میزان تقاضای سفر بر عرضه پیشی می‌گیرد و همین مسئله موجب تاخیر در پذیرش درخواست‌های سفر می‌شود.

اسنپ چه سرویس‌هایی دارد؟

• اسنپ‌اکو (به صرفه و فوری)
• اسنپ‌رُز (ویژه بانوان و خانواده‌ها)
• اسنپ‌باکس (ویژه مرسولات)
• اسنپ‌بایک (موتور ویژه مسافر)

چند شرکت با نام اسنپ فعالیت می‌کنند؟

چهار شرکت که هر یک به صورت جداگانه مدیریت می‌شوند و تنها از برند اسنپ در نام‌گذاری آن‌ها استفاده شده است. این برند‌ها عبارتند از:
اسنپ‌فود، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌هیت و اسنپ‌باکس

تا چه ساعتی می‌توانم از اسنپ درخواست خودرو داشته باشم؟

مسافران در هر زمان و هر نقطه از شهر می‌توانند درخواست خودرو دهند. اطلاعات ما نشان می‌دهد که کاربران راننده اسنپ به صورت شبانه‌روزی در این سامانه فعالیت می‌کنند.

آیا می‌توانم هم‌زمان چندین اسنپ درخواست دهم؟

هر شخص با اپلیکیشن خود در لحظه فقط می‌تواند یک درخواست خودرو دهد و بیش از این تعداد امکان‌پذیر نیست. تنها مشتریان سازمانی اسنپ که از پنل‌سازمانی این شرکت استفاده می‌کنند می‌توانند از قابلیت درخواست همزمان چند خودرو یا موتور استفاده کنند.