پرداخت‌های معوقه چیست؟

پرداخت‌های معوقه امکان جدیدی است که در آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ برای کاربران فعال شده است. اگر پس از باز کردن اپلیکیشن اسنپ پیام پرداخت‌های معوقه را روی صفحه دیدید، به این معنی است که یکی از تراکنش‌های شما در اپلیکیشن ناموفق بوده و به عنوان بدهی برای حساب کاربری‌ شما ثبت شده است.

گاهی اوقات ممکن است به دلیل کافی نبودن موجودی یا بروز اختلال در یکی از روش‌های پرداخت، هزینه سفر از حساب شما کسر نشود و این مبلغ به صورت بدهی برای حساب کاربری شما منظور شود.

در صورت پرداخت نشدن این بدهی ممکن است نتوانید درخواست سفر ثبت کنید و برای استفاده مجدد از خدمات اسنپ ابتدا باید بدهی خود را از طریق یکی از روش‌های پرداخت اپلیکیشن تسویه کنید. برای این کار می‌توانید پیام هشدار پرداخت‌های معوقه را دنبال کنید و به صفحه‌ی پرداخت بروید.

همچنین می‌توانید به منوی اپلیکیشن اسنپ بروید و وارد بخش پرداخت‌های معوقه شوید. در اینجا می‌توانید مشخصات تراکنش انجام نشده یا بدهی خود را ببینید. در انتهای این صفحه با تایید جمع رقم پرداخت‌های معوقه می‌توانید وارد صفحه پرداخت شوید و با انتخاب یکی از روش‌های پرداخت در اپلیکیشن این مبلغ را تسویه کنید.