نیکوکاری با امتیازهای اسنپ‌کلاب

امکان مشارکت در طرح‌های نیکوکاری به باشگاه مشتریان اسنپ یا اسنپ‌کلاب از فروردین ماه فراهم شده است و شما می‌توانید با امتیازهای اسنپ‌کلاب در طرح‌های نیکوکاری مشارکت کنید. در حال حاضر دو طرح زیر در بخش نیکوکاری اسنپ‌کلاب وجود دارد که شما می‌توانید بدون پرداخت وجه نقد در آن‌ها مشارکت کنید.

کمک به اشتغال افراد دارای معلولیت

 

کمک به اشتغال افراد دارای معلولیتهمان‌طور که می‌دانید پیداکردن شغل برای افراد دارای معلولیت که ۱۱ ٪ از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، یکی از چالش‌های بزرگ در زندگی این افراد محسوب می‌شود. اسنپ با همکاری خیریه‌ی رعد تلاش کرده تا با برگزاری کلاس‌های آنلاین، آموزش‌های مورد نیاز برای جذب در بازار کار را به صورت رایگان در اختیار افراد دارای معلولیت قرار دهد. با گذراندن این دوره‌های آموزشی افراد دارای معلولیت هم می‌توانند به رویاهای شغلی خود جامه عمل بپوشانند. شما می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت وجه نقد و با ۵۰۰۰ امتیاز اسنپ‌کلاب، هزینه‌ی یک ساعت آموزش یک فرد دارای معلولیت را به عهده بگیرید. اسنپ به ازای هر ۵۰۰۰ امتیاز، ۱۰ هزار تومان به حساب خیریه‌ی رعد، برای این منظور واریز می‌کند

حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان

تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستانشیوع کرونا باعث تعطیلی مدارس شده و آموزش غیرحضوری نیازمند امکانات و زیرساخت‌های متعددی است که فراهم آوردن آن‌ها برای خانواده‌های کم‌برخوردار عملا غیر ممکن است. با توجه به آمار افزایش کودکان بازمانده از تحصیل، ضرورت تمرکز بر حمایت از دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار بیش از پیش احساس می‌شود. اسنپ با همکاری موسسه‌ی مردم‌نهاد «بنیاد کودک» قصد دارد در این طرح از دانش‌آموزان با استعدادی که به دلایل مختلف، نان‌آور خانواده را از دست داده‌اند و معضلات اقتصادی می‌تواند بهانه‌ای برای ترک تحصیل آنان شود حمایت کند. شما می‌توانید با استفاده از امتیازهای اسنپ‌کلاب در این کار خیر مشارکت کنید تا دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی پیش رو با مشکلات کمتری روبه‌رو شوند. اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز ۵ هزار تومان به حساب موسسه‌ی بنیاد کودک برای اجرای این طرح واریز می‌کند.