پشتیبانی اسنپ در تمام ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ساعته، پاسخگوی تمام سوالات شماست. به عنوان کاربر اسنپ، میتوانید پاسخ تمام سوالاتتان را با برقراری تماس با این مرکز دریافت کنید. این مرکز در طول روز با صدها موضوع مختلف مواجه میشود که برای تمام آنها راهحلی در نظر گرفته است. از مشاوره و راهنمایی گرفته تا مسائل مرتبط با سفر، انتقادها، پیشنهادها، شکایتها و غیره.
برای برقراری تماس با پشتیبانی اسنپ میتوانید از روشهای زیر اقدام کنید.
ارسال پیام از طریق گزینههای پیشفرض (ثبت تیکت)
هنگامی که در محیط اپلیکیشن اسنپ به بخش منو میروید و گزینه «پشتیبانی» را انتخاب میکنید، با پیامهای پیشفرض مواجه میشوید. شما میتوانید پیام مورد نظر خود را در میان این پیامها بیابید و انتخاب کنید. مانند:
• بستهای در خودرو جا گذاشتهام
• رسید سفرم را میخواهم
• مشکلی با سوار شدن داشتم
• مشکلی با راننده داشتم
• مشکلی با هزینه سفر دارم
• مشکلی با اپلیکیشن دارم
با انتخاب و ثبت این گزینهها مشکل شما ثبت میشود و همکاران ما پس از بررسی موضوع در صورت لزوم با شما تماس خواهند گرفت.
ضمناً پس از انتخاب هر یک از گزینهها، موارد جزییتری از مشکل را باز هم به صورت گزینه، میبینید که میتوانید با توجه به مشکل خودتان، آن را انتخاب کنید. برای اینکه مرکز پشتیبانی بهتر و بیشتر به مشکلتان رسیدگی کند، میتوانید در قسمت تعیینشده، جزییات مشکلتان را تایپ کنید و سپس دکمهی ارسال را بزنید. مثلا تصور کنید مشکل شما در میان گزینههای پیشفرض وجود ندارد، در این حالت شما میتوانید گزارش سفرتان را در این قسمت به صورت کامل توضیح دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
تماس از طریق اپلیکیشن اسنپ
شما میتوانید در اپلیکیشن اسنپ به قسمت منو بروید و گزینه «تماس با پشتیبانی اسنپ» یا «تماس با پشتیبانی اسنپباکس» را انتخاب کنید تا به صورت مستقیم و بدون نیاز به شمارهگیری، ارتباطتان با پشتیبانی اسنپ برقرار شود. در این راه نیازی به جستوجوی شماره تلفن اسنپ ندارید و به سادگی انتخاب یک گزینه میتوانید به پشتیبانی وصل شوید.