۸ مورد از بهترین هتل‌های مشهد که پیشنهاد می‌شود

بهترین هتل‌های مشهد

به نظر شما یک هتل خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بدون‌شک برخی از این ویژگی‌ها نظری و بر اساس نیاز شما است و برخی دیگر جزء موارد عمومی هتل‌ها محسوب می‌شود.

برای مثال اگر قصد سفر به مشهد را دارید شاید از نظر شما بهترین هتل‌ های مشهد باید در نزدیکی حرم باشند، در حالی که برخی دیگر بر این باور هستند که بهترین هتل‌های مشهد باید دور از مراکز خیلی شلوغ شهری واقع شوند.

از این‌رو در این مقاله هتل‌ های مشهد را از نظر کیفیت خدمات و سرویس‌دهی با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

اطلاعات مربوط به بهترین هتل‌های مشهد

قصد شما از سفر به شهر مشهد زیارتی است یا سفر سیاحتی در پیش دارید؟ به هر حال برای اقامت در این شهر مقدس و باشکوه باید هتلی را رزرو کنید، ولی هتل مورد نظر شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ با توجه به اینکه حرم امام رضا در مشهد واقع شده، این شهر یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور به حساب می‌آید.

هنگامی که تدارکات سفر خود به مشهد را می‌چینید، بدون‌شک محل اقامتی نیز برای خود در نظر می‌گیرد، بدین‌ترتیب باید یکی از بهترین هتل‌های مشهد را برای خود و عزیزانتان انتخاب کنید تا اقامت آرام و بی‌دردسری در این شهر مقدس داشته باشید. در ادامه بهترین هتل‌های مشهد را با اطلاعات کلی ذکر خواهیم کرد:

نام هتل

آدرس

شماره تماس

هتل قصر طلایی

خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ ۰۵۱۳۸۰۳۸

هتل مجلل درویشی

بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ ۰۵۱۳۸۶۸۹۰۰۵

هتل الماس

خیابان امام رضا، بین خیابان ۴ و ۶

۰۵۱۳۸۰۵۷
هتل الماس ۲ خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

۰۵۱۳۱۴۱۴۰۰۰

هتل مدینه الرضا خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

۰۵۱۳۲۲۱۲۱۲۱

هتل پردیسان بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۸

هتل هما ۱

بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

۰۵۱۳۸۴۳۲۰۰۱

هتل هما ۲ میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخون ثالث

۰۵۱۳۷۶۱۱۰۰۱

رزرو بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

هتل قصر طلایی یکی از بهترین هتل‌های مشهد

استخر هتل قصر طلایی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

این هتل مجلل در ابتدای روی کار آمدن خود به نام هتل قصر طلایی فعالیت داشت ولی با گذر زمان و در سال ۱۳۹۱ نام این هتل شیک به هتل قصر الماس تغییر داده شد. خوشبختانه هتل قصر طلایی به مکان‌های بسیاری مانند حرم مطهر امام رضا، مراکز تفریحی و مراکز خرید دسترسی آسانی دارد.

این هتل از جمله لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ های مشهد است که بهترین خدمات را در اختیار مسافران و زائرین قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید رستوران‌های شیک زیادی در این هتل مستقر هستند که بهترین نوع غذاها را در اختیار مسافران می‌گذارند. در ضمن هتل قصر طلایی به سیستم‌های صوتی و تصویری به‌روز و پیشرفته‌ نیز مجهز است.

  • مساحت: حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع
  • سال تاسیس: ۱۳۶۷
  • تعداد طبقات: ۱۱ طبقه
  • اقامتگاه‌ها: ۳۱۰ اتاق، سوئیت و آپارتمان
  • تعداد ستاره: ۵ ستاره

هتل مجلل درویشی هتلی لوکس برای مسافران مشهد

لابی مجلل هتل درویشی یکی از بهترین هتل‌های مشهد

از آنجایی که هتل مجلل درویشی بهترین خدمات میزبانی را در اختیار مسافران محترم خود قرار می‌دهد، جزء شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد خواهد بود. امکانات موجود در این هتل باعث شده هتل مجلل درویشی به هتلی خاص تبدیل شود.

همچنین ظاهر، نما و دکوراسیون هتل مجلل درویشی مشهد باعث شد که این هتل یکی از گران‌ترین هتل‌های مشهد به حساب آید. در این هتل، رستوران شیکی به شکل آتریوم قرار دارد که در واقع محیط خاص و دلنشینی برای مسافران خواهد بود.

ناگفته نماند هتل مجللی درویشی مشهد دارای یک نشریه بین‌المللی است که در قالب فصل‌نامه چاپ می‌شود. امکانات این هتل عبارت هستند از مجموعه آبی هتل، خدمات اسپا، ماساژ، استخرهای شیک و بهترین میزبانی. در ضمن این هتل خدمات خاصی مانند اتاق ماه عسل نیز برای مسافران خود در نظر گرفته است.

  • سال تاسیس: ۱۳۹۰
  • تعداد طبقات: ۲۳ طبقه
  • تعداد اتاق‌ها: ۲۲۳ اتاق
  • تعداد تخت‌ها: ۶۱۸ تخت

هتل الماس، الماسی درخشان در دل مشهد

اتاق ماه عسل هتل الماس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

زمانی که به لیست بهترین هتل‌ های مشهد نگاهی بیندازید، هتل الماس در میان تمام هتل ها مانند الماسی با ارزش می‌درخشد. از خدمات خوب این هتل امکان استفاده از ترانسفر فرودگاهی است، البته باید از قبل با آنها هماهنگ کنید تا وقت شما تلف نشود. در نظر داشته باشید ترانسفر فرودگاهی آنها رایگان است.

امکانات منحصربه‌فرد هتل الماس ۱ باعث جذب گردشگران بسیاری شده است، برای مثال این هتل مجهز به انواع اتاق‌های خاص، سالن‌های کنفرانس، اتاق بازی کودکان، کتابخانه، چایخانه سنتی و فضای باز است. تمام این امکانات از جمله بهترین شرایط مورد نظر برای اقامت در هتل الماس به حساب می‌آید.

  • تعداد ستاره: ۴ ستاره
  • امکانات هر اتاق: تلویزیون، یخچال، اینترنت و غیره

هتل الماس ۲ از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

اتاق مجلل هتل الماس 2 از بهترین هتل‌های مشهد

یکی دیگر از بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های شهر مشهد، هتل الماس ۲ است زیرا بهترین خدمات و امکانات را در اختیار ما قرار داد. در ضمن هتل الماس ۲ به مراکز خرید اطراف حرم نزدیک است و شما می‌توانید با اقامت در این هتل در بازار شهر مشهد نیز قدم بزنید.

دکور و طراحی این هتل بسیار خاص است و از انواع سبک‌های ایرانی، باستانی، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی و عربی در دکوراسیون هتل الماس ۲ استفاده شده است. با اقامت در این هتل تجربه خوبی از حضورتان در مشهد خواهید داشت. همچنین الماس ۲ رستوران‌های روف گاردنی دارد که با ورود به آنها منظره‌ای از کل شهر را زیر پا خواهید داشت.

  • تعداد ستاره‌ها: ۵ ستاره
  • موقعیت مکانی: نزدیک به حرم
  • تعداد طبقات: ۲۵ طبقه
  • تعداد واحدهای اقامتی: ۲۱۶ واحد
  • امکانات رفاهی هر اتاق: اینترنت، سیستم تهویه، صندوق امانات، تلویزیون، میز آرایش، میز مطالعه و غیره

هتل مدینه الرضا محل اقامت زائران محترم

هتل مدینه الرضا از بهترین هتل های مشهد

اگر در جستجوی هتلی نزدیک در ورودی حرم مطهر امام رضا هستید، هتل مدینه الرضا یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم به حساب می‌آید. با توجه به اینکه این هتل در نزدیکی حرم است؛ معماری خاص اسلامی دارد که یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل به حساب می‌آید.

بنابراین اگر قصد رزرو هتل نزدیک حرم مشهد را دارید، هتل مدینه الرضا را انتخاب کنید. این هتل خدمات خوبی همانند استخر، سونا، سالن ماساژ، جکوزی، سالن بدنسازی و کافی شاپ ارائه می‌دهد. در ضمن ظرفیت سالن کنفرانس این هتل حدود ۵۰ نفر خواهد بود.

  • تعداد طبقات: ۱۲ طبقه
  • تعداد سوئیت اقامتی: ۹ طبقه اقامتی
  • تعداد اتاق‌ها: ۳۲۰ اتاق
  • سال تاسیس: ۱۳۹۲
  • تعداد ستاره‌ها: ۵ ستاره

هتل پردیسان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

اتاق ساده دو نفره هتل پردیسان از بهترین هتل‌های مهشد

توصیه می‌کنیم به هنگام سفر به مشهد این هتل لوکس و باکیفیت را امتحان کنید زیرا خدمات و امکانات این هتل بی‌نظیر است و استخر بسیاری خوبی دارد. در ضمن این هتل در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد واقع شده و از هر نوع آلودگی محیطی، هوا و صوتی دور خواهد بود.

این هتل توانست به رتبه خوبی در میان نظرسنجی‌های کاربران دست پیدا کند، در ضمن با انتخاب هتل پردیسان ترانسفر رایگان آن به صورت خودکار در اختیار شما خواهد بود. فراموش نکنید هتل پردیسان به حرم نزدیک نیست و برای رفتن به حرم یا باید از تاکسی و یا ماشین شخصی خود استفاده کنید.

  • تعداد ستاره‌ها: ۵ ستاره
  • سال تاسیس: ۱۳۸۰
  • تعداد طبقات: ۵ طبقه
  • واحدهای اقامتی: ۱۶۲ اتاق و سوئیت

هتل هما ۱ یکی از بهترین هتل‌های بین‌المللی مشهد

لابی زیبا هتل هما 1 از بهترین هتل‌های مشهد

می‌توان گفت هتل هما ۱ یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است که در سال‌های اخیر، بار دیگر بازسازی شد ولی همچنان مشتری‌های خود را دارد. این هتل قدیمی و شیک مشهد دارای اتاق، فضای ویلایی و آپارتمانی است.

این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد. بدین‌ترتیب اگر به پاساژگردی علاقه‌مند هستید، در حال حاضر می‌توانید برای فرار از گرمای طاقت فرسا تابستان به این پاساژهای اطراف سر بزنید.

هتل هما ۱ حدود ۶ کیلومتر با حرم فاصله دارد از جمله امکانات این هتل می‌توان به محوطه دلباز، رستوران‌های با کیفیت، پیست دوچرخه سواری و زمین تنیس اشاره کرد.

  • تعداد ستاره‌ها: ۵ ستاره
  • سال تاسیس: ۱۳۵۲
  • سال بازسازی: ۱۳۹۶
  • تعداد واحدهای اقامتی: ۱۳۵ واحد

هتل هما ۲ یکی از بهترین هتل‌های مشهد

نمای بیرون هتل هما ۲ مشهد

در هتل هما ۲ نیز همانند سایر هتل‌ها شما ساعت ۱۴ اتاق را تحویل می‌گیرید و ساعت ۱۲ باید آن را تحویل دهید. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مجلل بهترین امکانات رفاهی را با خدمات کامل در اختیار مسافران محترم می‌گذارند. از این‌رو هتل هما ۲ نیز یکی از بهترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید.

در این هتل سوئیت‌های ۱ نفره، سوئیت‌های ۱ خوابه برای ۲ نفر، سوئیت‌های جکوزی‌دار و سوئیت‌های رویال قابل رزرو هستند. در ضمن رستوران‌های بی‌نظیر این هتل را نمی‌توان دست کم گرفت. حتی هما ۲ مجهز به رستورانی مخصوص فصل تابستان است که فضای باز و مطلوبی دارد.

  • تعداد ستاره‌ها: ۵ ستاره
  • تعداد طبقات: ۵ طبقه
  • سال تاسیس: ۱۳۷۵
  • تعداد اتاق‌ها: ۲۰۶ اتاق

هتل خود را آنلاین رزرو کنید

در نهایت زمانی که برای سفر کردن به شهر مشهد تصمیم قطعی گرفتید، می‌توانید با اپلیکشن رزرو هتل اسنپ در یکی از بهترین هتل‌های مشهد اتاق خود را رزرو کنید و بدون هیچ دردسری در تاریخ مشخص سفر خود را شروع کنید و تجارب خوبی را برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *