به رویاهایتان بال پرواز بدهید

داستان ورزشکاران کم از داستان‌‌های قهرمانان حماسی ندارد. اکثر آن‌ها بر شرایط سخت و طاقت‌‌فرسای زندگی فائق آمده‌‌اند. در این میان هستند افرادی که تلاش دوچندانی کرده‌اند تا تبدیل به قهرمان داستان خودشان شوند، حسن میرزاحسینی یکی از این قهرمان‌هاست.

حسن میرزاحسینی به نمایندگی از جامعه ایران و یازده درصد جامعه توان‌یابان این مرز و بوم -با حمایت اسنپ- به مسابقه‌های جهانی سنگ‌نوردی معلولان اعزام شد. بدون شک حسن هم قهرمان داستان خودش و هم قهرمان ما در اسنپ است. حسن به ما درس بزرگی داد، اینکه هیچ‌جا و تحت هیچ‌شرایطی دست از تلاش برنداریم. بدون شک روحیه جنگندگی، صلابت و استقامت حسن میرزاحسینی چراغ راه ما در هفته‌های سخت گذشته بوده است.

حسن در مسابقه جهانی اتریش رتبه ششم را ازآن خود کرد. استقامت و تلاش حسن تحسین‌برانگیز بود، او تا چند متر پایانی مسابقه‌اش در رتبه یازدهم قرار داشت. پس از یک جهش و حرکت فوق‌العاده که تحسین رقبایش را به همراه داشت، توانست در جدول رده‌بندی پنج پله صعود کند. حسن در سومین حضور خود در مسابقات جهانی رتبه ششم جدول را ازآن خود کرد.

۱۲ آذر روز جهانی معلولان است و ما به عنوان خانواده اسنپ از همه شما می‌خواهیم که پا به اجتماع بگذارید و برای شغل، علاقه و آن‌چه که دوست دارید تلاش کنید. در یک کلام قهرمان داستان خودتان باشید و این را بدانید که اسنپ حامی شما خواهد بود.

اشتراک گذاری پست