تا طلوع مهربانی

قطعا همه مسلمانان از برکات و اهمیت شب‌های قدر مطلع هستند؛ در این سه روز تمام آنچه که می‌توانیم را به انجام می‌رسانیم تا توشه خیری را برای آخرت خود جمع‌آوری کرده باشیم. این اقدام برای شرکت‌ها در دسته‌بندی مسئولیت‌های اجتماعی تعریف می‌شود.

مسئولیت‌های اجتماعی یا CSR به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که هر سازمانی بدون در نظر گرفتن بازدهی اقتصادی و منافع شخصی، صرفا به تعهداتش نسبت به جامعه فعال در آن می‌پردازد. این تعهدات می‌تواند شرکت در انواع و اقسام سمینارهای مربوط به حفظ محیط زیست، افزایش فرهنگ شهری، بالا بردن مطالعه و غیره را شامل شود.

اسنپ هم در تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، شب‌های قدر را فرصتی ارزشمند دانسته و با همراهی کاربران، در یک اقدام انسان‌دوستانه شرکت کرده است.

به ازای هر سفری که توسط شما در این ایام به انجام برسد، اسنپ درصدی از درآمد خود را به موسسه خیریه «طلوع بی‌نشان‌ها»، انجمن فعال در زمینه کمک به افراد بی خانمان و آسیب دیدگان اجتماعی، اختصاص خواهد داد. بدین صورت که مسافر بدون هرگونه تغییری در هزینه سفر، به هر تعداد سفری که به انجام برسد، به همان میزان نیز مبلغ اهدایی به این موسسه خیریه افزایش خواهد یافت. در واقع این حرکت خیرخواهانه توسط اسنپ ولی با همکاری مستقیم کاربران به انجام خواهد رسید.

در نهایت شما با درخواست اسنپ در این روزها و شب‌های عزیز در این حرکت انسان‌دوستانه و خیر خواهانه ما را همراهی خواهید کرد و به همین دلیل صمیمانه از شما سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری پست