تخفیف ویژه اسنپ‌باکس برای کسب‌و‌کارها

اسنپ و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌و‌نقل پیشرفته طبق تفاهم‌نام‌ای مشترک قصد دارند، در شرایطی که بسیاری از کسب‌و‌کارها تحت تاثیر کرونا قرار گرفته‌اند، با اختصاص تخفیف ویژه برای ارسال بسته سهمی در حمایت از این کسب‌وکارها داشته باشند.

کسب‌و‌کارهای خانگی، کوچک و یا سازمان‌ها می‌توانند تا پایان سال ۱۳۹۹ از تخفیف ویژه ۲۰٪ اسنپ برای حمایت از کسب‌و‌کارها بدون محدودیت در تعداد سفارش استفاده کنند. کلیه این کسب‌و‌کارها می‌توانند بدون پرداخت کمیسیون اسنپ بسته‌های خود را ارسال کنند. اگر شما هم مالک یک کسب‌و‌کار هستید، می‌توانید با تکمیل فرم زیر مراحل دریافت تخفیف را آغاز کنید.

نحوه استفاده از تخفیف ویژه کسب‌وکارها

  • شروع ثبت‌نام با تکمیل فرم بالا
  • تماس پشتیبانی

پس از تکمیل فرم اولیه، همکاران ما در پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

  • دریافت کد تخفیف

پس از تایید اطلاعات کد تخفیف ۲۰درصدی اسنپ به وسیله پیامک برای شما ارسال می‌شود. حالا شما می‌توانید برای تمام درخواست‌های ارسال بسته خود ۲۰٪ تخفیف بگیرید. کسب‌و‌کارهایی که مراحل ثبت‌نام را طی کنند می‌توانند کلیه مرسولات خود را بدون پرداخت کمیسیون اسنپ ارسال کنند. این به معناست که هزینه این تخفیف به طور کامل توسط اسنپ پرداخت می‌شود و در مبلغ پرداختی به کاربران راننده تاثیری ندارد.

ورود و ثبت سفارش در اسنپ‌باکس

سامانه اسنپ‌باکس، ابزاری است که برای حفظ دو ارزش مهم کسب و کار یعنی نظم و سرعت بالا شما را همراهی می‌کند. برای استفاده کافی است در سوپر اپلیکیشن اسنپ به سرویس «اسنپ‌باکس» و یا «وانت» بروید یا اینجا کلیک کنید. پس از انتخاب نوع سفارش، اطلاعات شخصی و آدرس مبدا و مقصد را وارد کنید و روش پرداخت را انتخاب کنید.
فرقی نمی‌کند که شما یک کسب‌و‌کار خانگی داشته باشید و یا یک شرکت بزرگ؛ اسنپ‌باکس برای شما کارها را آسان می‌کند. با استفاده از اسنپ‌باکس شما می‌توانید سرویس‌های چند مقصده را با پوشش سراسری در شهرهای بزرگ کشور داشته باشید و هزینه پیک موتوری خود را کاهش دهید. در ادامه می‌توانید با مزایای استفاده از اسنپ‌باکس بیشتر آشنا شوید: 

• قابلیت درخواست سرویس‌های پیک موتوری و وانت

به وسیله پیک موتوری اسنپ در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، قم، شیراز، کرمان، یزد و اهواز میتوانید به سرعت بسته‌های خود را به مقصد برسانید. سرویس وانت اسنپ در حال حاضر در برخی از شهرها فعال است. اگر ساکن شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، قم، تبریز، اهواز و کرج هستید می‌توانید همین حالا از طریق اپلیکیشن اسنپ سرویس «وانت» را انتخاب کنید.

• قابلیت درخواست چند سرویس به صورت هم‌زمان

برای بسیاری از کسانی که دارای کسب و کار هستند مهم است که بتوانند چندین درخواست پیک موتوری را همزمان ثبت کنند. اسنپ این قابلیت را در به روزرسانی جدید خود اضافه کرده است.

• قابلیت درخواست سرویس‌های چند مقصده

برای ارسال بسته با پیک موتوری اسنپ نیاز نیست که هزینه بیشتری متقبل شوید؛ شما می‌توانید با ثبت درخواست سرویس‌های چند مقصده علاوه بر کاهش هزینه‌های خود در جهت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی‌ها هم گام بردارید.

با ما همراه باشید تا برخی دیگر از قابلیت‌های پیک موتوری اسنپ را با هم مرور کنیم.

• قابلیت افزودن آدرس‌های منتخب

اگر غالبا درخواست پیک موتوری اسنپ را برای نقاط مشخص و یا تکراری ثبت می‌کنید، توصیه این است که از «آدرس‌های منتخب» استفاده کنید. «آدرس‌های منتخب» دسترسی آسان و سریع شما را  به نقاط پرتردد فراهم می‌کند.

از دیگر امکانات اسنپ‌باکس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت مشاهده تراکنش‌های انجام شده
  • دسترسی به تاریخچه درخواست‌های قبلی و امکان درخواست مجدد آن‌ها
  • قابلیت شارژ کیف پول به مبلغ مورد نیاز
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته