قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در سرویس امنیت اسنپ

قابلیت جدید «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» به سرویس «امنیت سفر» اسنپ اضافه شده و به‌زودی برای همه‌ی کاربران فعال خواهد شد. با این قابلیت اگر در شرایطی بودید که تماس تلفنی با تیم امنیت سفر برایتان راحت نبود، می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

برای استفاده از قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت»، اگر موردی پیش آمد که احساس ناامنی کردید، روی سپر آبی رنگ بالای صفحه بزنید و وارد سرویس امنیت سفر شوید. پس از آن، گزینه‌ی «ارتباط اضطراری با تیم امنیت سفر» را انتخاب کنید. در این بخش پیش از ثبت درخواست ارتباط با تیم امنیت سفر، گزینه‌ی «نمی‌توانم صحبت کنم» را بزنید. در مرحله بعد می توانید پیام خود را بنویسید و برای تیم امنیت ارسال کنید. توجه داشته باشید برای اینکه تیم امنیت سفر اسنپ موقعیت دقیق و زنده‌ی شما را روی نقشه ببیند لازم است مکان‌یاب دستگاه‌تان را فعال کرده باشید.

 یکی از کارشناسان تیم امنیت که نام و نام خانوادگی او را در داخل اپلیکیشن می‌بینید بررسی سفر شما را به عهده می‌گیرد. او تا پایان سفر با شما در ارتباط خواهد بود و اقدامات لازم را برای تامین امنیت سفرتان انجام خواهد داد.

از قابلیت‌های مهم دیگر سرویس «امنیت سفر» اسنپ این است که تا ۲ ساعت بعد از اتمام سفر نیز همچنان در دسترس شما خواهد بود، تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.