قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در سرویس امنیت اسنپ

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

 

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» به سرویس «امنیت سفر» اسنپ در نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن در دسترس همه‌ی کاربران قرار گرفته است. با این قابلیت اگر در شرایط اضطراری بودید و نمی‌توانستید صحبت کنید، می‌توانید مشکل‌تان را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

روش ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

اگر موردی پیش آمد که احساس ناامنی کردید، روی سپر آبی رنگ بالای صفحه بزنید و وارد سرویس امنیت سفر شوید. پس از آن، گزینه‌ی «ارتباط اضطراری با تیم امنیت سفر» را انتخاب کنید. در این بخش پیش از ثبت درخواست ارتباط با تیم امنیت سفر، گزینه‌ی «نمی‌توانم صحبت کنم» را بزنید. در مرحله بعد می توانید پیام خود را بنویسید و برای تیم امنیت ارسال کنید. توجه داشته باشید برای اینکه تیم امنیت سفر اسنپ موقعیت دقیق و زنده‌ی شما را روی نقشه ببیند لازم است مکان‌یاب دستگاه‌تان را فعال کرده باشید.

یکی از کارشناسان تیم امنیت که نام و نام خانوادگی او را در داخل اپلیکیشن می‌بینید بررسی سفر شما را به عهده می‌گیرد. او تا پایان سفر با شما در ارتباط خواهد بود و اقدامات لازم را برای تامین امنیت سفرتان انجام خواهد داد. از قابلیت‌های مهم دیگر سرویس «امنیت سفر» اسنپ این است که تا ۲ ساعت بعد از اتمام سفر نیز همچنان در دسترس شما خواهد بود، تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.

تیم امنیت سفر پاسخگوی چه مواردی است؟

استفاده از امکان تماس مستقیم با تیم امنیت سفر چه به صورت تلفنی چه به صورت پیام فوری، فقط برای موارد اضطراری است؛ یعنی فقط زمانی که در طول سفر مشکلی مرتبط با امنیت شما یا کاربر راننده پیش آمده است و به مداخله‌ی سریع تیم امنیت نیاز دارید. برای مواردی مثل گزارش یا درخواست تغییر در سفر، مشکلات اپلیکیشن، شکایت درباره‌ی شرایط خودرو یا هزینه‌ی سفر یا هر گونه اختلاف نظر با کاربر راننده درباره‌ی مسائل مربوط به سفر باید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید. اسنپ از کاربران خود می‌خواهد برای احترام به حقوق کسانی که ممکن است نیاز به کمک فوری داشته باشند، فقط در شرایط اضطراری با این بخش تماس بگیرند و از این امکان ارتباطی مسقیم و ویژه برای گزارش موارد دیگر از طریق تماس پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.