بهترین راه تماس با پشتیبانی اسنپ

درباره‌ی مرکز تماس

مرکز تماس اسنپ در تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی تمام سوالات شماست. شما به عنوان کاربر یا راننده‌ی اسنپ، پاسخ تمام سوالاتتان را با برقراری تماس با این مرکز دریافت خواهید کرد. این مرکز در طول روز با صدها موضوع مختلف روبروست و برای تمام این موضوعات راه‌حلی دارد. از مشاوره و راهنمایی گرفته تا موضوعات مرتبط با سفر، انتقادها، پیشنهادها، شکایت‌ها و… همگی موضوعاتی هستند که کاربران را به ارتباط با مرکز تماس هدایت می‌کند. نوع درخواست‌ها و سطح اهمیت موضوعات هر چه باشد، همه باید به بهترین شیوه پاسخ داده شود و این تعهد و مسئولیت تمام کارشناسان این مرکز است.

گزینه‌ی «پشتیبانی» در اپلیکیشن

گاهی به دلیل حجم بسیار بالای تماس اختلالاتی در ارتباط به وجود می‌آید. به محض بروز اختلال، اسنپ از شماره تماس جدیدی برای ارتباط شما با مرکز تماس استفاده می‌کند. بنابراین بهترین و سریع‌ترین راه دسترسی به شماره تماس جدید، رجوع به گزینه‌ی «پشتیبانی» در محیط اپلیکیشن است. شاید شما به عنوان راننده یا مسافر شماره تلفن مرکز تماس را در دفترچه‌تماس تلفن همراهتان ذخیره کرده باشید و این شماره تلفن امروز تغییر کرده باشد، پس بهترین راه یا به عبارت دیگر راهی که قطعا به پاسخ مورد نیازتان منتج می‌شود از همین گزینه‌ی «پشتیبانی» در محیط اپلیکیشن می‌گذرد.

مرکز تماس اسنپ‌باکس و اسنپ هر روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

شما بر اساس نوع سوالتان با یکی از بخش‌های زیر در تماس خواهید بود:

واحدهای مرکز تماس

بعد از تماس با پشتیبانی اسنپ بر اساس نوع سوال‌تان می‌توانید به یکی از بخش‌های زیر وصل شوید:

واحد رانندگان

۱) پشتیبانی سفرهای در حال انجام

۲) مشکلات نرم‌افزاری

۳) موارد اعتباری، مالی

۴) هم‌راهان غیرفعال

۵) سایر موارد

واحد مسافران

۱) پشتیبانی سفرهای در حال انجام

۲) مشکلات نرم‌افزاری

۳) موارد اعتباری، مالی

۴) شکایات

۵) سایر موارد

واحد عضویت رانندگان

اشتراک گذاری: