اسنپ و تمام کاربران مسافرش، قدر زحمات کاربران راننده را می‌دانند. کسانی که در سرما و گرما یا در اوج کرونا دست به فرمان ماندند، تا کسی از مقصدش جا نماند، به‌موقع به سر کارش برسد، به دیدار دوستش برود و…

حتما قدردانی از این عزیزان کار بسیار دشواری است، اما اسنپ تلاش کرده با ایجاد طرح‌های مختلف، سرسوزنی سپاسگزار زحماتشان باشد و به آن‌ها یادآور شود که تلاششان را می‌بیند. در ادامه، برخی از این طرح‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

طرح “مستقیم تا رویا”

بورسیه‌ی کاربران راننده‌ی اسنپ

کاربران راننده‌ای که استعدادهای ویژه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی دارند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. سال ۱۴۰۰ اولین کاربر راننده اسنپ با رقمی معادل ۲۰۰ میلیون تومان بورسیه شد. اسنپ در سال ۱۴۰۲ با افزایش رقم بورسیه به ۴۰۰ میلیون تومان، دومین و سومین کاربر راننده مشمول این طرح را به طور همزمان معرفی کرد.

معافیت از پرداخت کمیسیون

ویژه‌ی کاربران راننده‌ی دارای معلولیت یا مبتلا به ام اس

اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در قالب دو طرح، افراد دارای معلولیت و افراد مبتلا به بیماری ام اس را از پرداخت کمیسیون معاف کرده است، تا قدردانی کوچکی باشد، برای فعالیت این عزیزان در ناوگان اسنپ.

دسترس‌پذیری بیشتر
برای کاربران راننده‌ی دارای معلولیت

اسنپ در طراحی اپلیکیشن خود، به دسترس‌پذیری افراد دارای معلولیت توجه ویژه‌ای داشته و به‌تازگی قابلیت‌هایی را به اپلیکیشن رانندگان اضافه کرده‌است تا این عزیزان زحمت کمتری را متحمل شوند. به عنوان مثال از این بعد، پس از تماس کاربر مسافر با کاربر راننده‌ی ناشنوا تلفنی گویا او را از ناشنوا بودن کاربر راننده باخبر می‌کند و از او می‌خواهد به راننده پیام دهد.