راهنمای استفاده از اسنپ باکس برای کسبوکارها
ارسال بسته بخشی از فعالیت روزانه بسیاری از سازمانها، شرکتها و کسبوکارهای خصوصی و خانگی است. نگرانی برای ارسال به موقع، هماهنگی بین پیک و گیرنده، پیگیری سفارش و چگونگی ثبت منظم و دقیق گزارشهای مالی میتواند زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد. راهکارهای هوشمند ارسال بسته اسنپ باکس برای سازمانها و کسبکارها و همینطور اشخاص حقیقی میتواند تمامی این مشکلات را حل کند و سرعت و نظم بالایی به روند کار شما ببخشد. با کمک اپلیکیشن یا سامانه تحت وب اسنپ باکس، با انجام چند مرحله ساده میتوانید بستههای خود را به ناوگان حرفهای اسنپ باکس بسپارید.
مهمترین مزایای استفاده از اسنپباکس:
- ارسال چندین بسته به صورت همزمان
- امکان انتخاب چند مقصد برای هر درخواست
- ثبت سفارش همزمان از سرویسهای ارسال سریع، باکس پلاس، وانت
ورود و ثبت سفارش
سامانه اسنپ باکس، ابزاری است که برای حفظ دو ارزش مهم کسب و کار یعنی نظم و سرعت بالا شما را همراهی میکند. برای استفاده کافی است در اپلیکیشن اسنپ به سرویس «اسنپباکس» و یا «وانت» بروید یا اینجا کلیک کنید. پس از انتخاب نوع سفارش، اطلاعات شخصی و آدرس مبدا و مقصد را وارد کنید و روش پرداخت را انتخاب کنید. در صورت نیاز به توقف (تا سقف ۱ ساعت) و همچنین رفت وبرگشت گزینههای مربوطه را تغییر دهید.
پیگیری و مشاهده جزئیات سفارش
در قسمت «سفارشهای جاری» میتوانید وضعیت بستههای ارسالی خود را مشاهده کنید. در قسمت «سفارشهای تحویل شده» میتوانید جزئیات سفارشهای قبلی را مشاهده کنید و در صورت نیاز رسید هر سفارشخود را به صورت جداگانه یا جزئیات تمامی سفارشهای قبلی را به صورت یک فایل اکسل دانلود کنید.
افزایش اعتبار حساب کاربری
برای پرداخت اعتباری در سامانه اسنپ باکس باید حساب خود را شارژ کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
- روی گزینه «افزایش اعتبار» کلیک کنید.
- بعد از وارد کردن مبلغ مورد نظر از طریق درگاه پرداخت، اعتبار حساب خود را افزایش دهید.