تازههای سوپراپلیکیشن و وباپلیکیشن اسنپ
سوپراپلیکیشن و وباپلیکیشن اسنپ با ظاهری جدید به روز شده و خدمات جدیدی در راه است. سوپراپلیکیشن اسنپ به دلیل تعدد خدمات و سرویسهای متنوع، نیازمند بستری مناسب برای نمایش به کاربر است که در این بازطراحی به این موضوع دقت بیشتری شده است. به طوری که در صفحه ابتدایی اپلیکیشن به تمامی خدمات تحت پوشش اسنپ دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر در این بازطراحی امکانات و ویژگیهای جدیدی هم پیشبینی شده است که در هفتههای آتی از آنها رونمایی میشود. بهروزرسانی جدید سوپراپلیکیشن اسنپ برای نسخه اندروید و iOS عرضه شده است و شما میتوانید از طریق وبسایت اسنپ یا مراجعه به فروشگاههای آنلاین مرتبط با سیستم عامل گوشی خود نسخه جدید را دریافت کنید.
«اسنپکلاب» در راه است
خبر خوب برای همراهان همیشگی اسنپ این است که باشگاه مشتریان اسنپ، به نام «اسنپکلاب» در آینده نزدیک به اپلیکیشن اضافه خواهد شد. در اسنپکلاب به ازای استفاده از خدمات اسنپ، امتیازاتی دریافت میکنید که میتوانید از آنها در سرویسهای اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. این قابلیت به زودی عرضه میشود و همزمان با معرفی کامل اسنپکلاب، توضیحات تکمیلی آن منتشر میشود.
وباپلیکیشن اسنپ با خدمات متنوع
خبر خوب دیگر رونمایی از نسخه جدید وباپلکیشن اسنپ است که به زودی برای تمامی کاربران نمایش داده میشود. در حال حاضر وباپلیکیشن جدید به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران نمایش داده میشود و پس از رفع مشکلات احتمالی برای تمام کاربران عرضه خواهد شد. برخی از تغییرات و قابلیتهای نسخه جدید وباپلیکیشن اسنپ به ترتیب زیر است:
- بازطراحی کامل رابط کاربری
- اضافه شدن زبان انگلیسی به برنامه
- پشتیبانی از کیف پول آسانپرداخت به عنوان روش جدید پرداخت
- اضافه شدن احراز هویت دو مرحلهای
- اضافه شدن نمایش کدهای تخفیف
- اضافه شدن زمان تقریبی رسیدن راننده به مسافر
- اضافه شدن اجرای درخواست سفر خودکار در صورت لغو سفر توسط راننده
طراحی تازه سوپراپلیکیشن و وباپلیکیشن اسنپ در واقع بستری برای امکانات و خدمات جدید است و امیدواریم به زودی با قابلیتها و خدمات متنوع دیگری بتوانیم به شما کاربران عزیز خدمترسانی کنیم.
دیدگاه (27)
سلام اقا کاشکی یه دوربین بود که میدیدید من با مسافر چجوری برخورد میکنم همشونم وقتی پیاده میشن خیلی تشکر میکنن تا حالا هیچ مسافری ازم ناراضی نبوده ولی امتیازم کم میشه همش لطفا پیگیری کنید ممنون
باسلام چطور میتوانم سهام عدالت رابفروشم لطفا راهنمایی فرمایید راننده اسنپ
محمدعلی عزیز،
برای ثبتنام سجام میتوانید وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ و سپس منوی سرمایهگذاری شوید. حال روی ثبتنام سجام کلیک و روند را تکمیل کنید.
در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید میتوانید با شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲۶۰۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
سلام از مسافران اسنپ کمال تشکر را دارم که با ما رانندگان اسنپ همکاری خوبی خواهید کرد ومشکلات وخوبیهای کابر راننده را درجریان اسنپ قرار میدید باتشکر فتاحی لگزی
با سلام و خسته نباشید
چرا پزشک گفتار درمانی اونم بزرگسالان در بین پزشکاتون دیده نمیشه؟لطفا اگر دارید اطلاع بدید.
سلام درباری من امتیازنامه بالای ۲۰۰۰۰هست هرکاری میکنم که شبا بدم نمیشه
سلام چرا جواب من رو نمی دید شماا این پیامی که برای من فرستاده شده را پشیمان شدید یااینکه سرکاری بود عرض کردم وحتی تماس گرفتم با اسنپ در تهران به من فرمودن اطلاع میدیم ولی خبری نشد لطفا در مورد پیامی که برای فرستادین که یک سیم کارت رند با امتیاز هاش متعلق به شما شده را راهنماییم بفرمایید که ایا حقیقت دارد یا نه واگر اره چه کار باید انجامبدم وهمین طور شما ممنون ممنون
علی عزیز سلام،
درصورتیکه پیامک سیمکارت هدیه اسنپ را دریافت کردید این سیمکارت برای شما درنظر گرفته شده. کافی است در پایین صفحه اصلی اپلییکشن اسنپ روی بنر «سیمکارت رایگان» بزنید. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با پشتیبانی اسنپ به شماره زیر تماس بگیرید:
۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰
محمدی
سلام میخوام ازورامین اسنپ بگیرم ولی نمیدونم
چه جوری ….باید اول آدرس بدم .
با سلام.. به من واسه مسدودی حساب تلگرام نصب کنم.من نصب کردم ولی نتونستم پیام ارسال کنم. من ۲هفته ثبت نام کردم وبه دلیل امتیاز کمی که مسافران به من دادن حساب من مسدود شده من واسه این کار کلی خودم زیره بار بدهی بردم که یه ماشین بگیرم بیام کار کنم بعد انصاف من و زن و بچم واسه چند امتیازی که واقعا نبودید ببینید حق با مسافر بوده یا راننده اینجوری کنین… نمیدونم اینهمه شما کارای خداپسندانه دارید انجام میدین باور کنیم یا نون بریدن راننده تون… اونم راننده هایی که صبح تا شب واسه یه لقمه نون بااین مشکلاتی که وجود داره خودش خارو خفیف کنه واسه اینکه چندتا مسافر سرویس vipمتونستیم بدیم..کاش یکی از شما عزیزان برید ۱ماه جای ما خودتون بذارید بعد اگه بازم نظرتون مسدودشدن حسابم بود با جون دلم راضی بودم….ازتون تشکرم میکردم. آخرین حرفم قضاوتی که خودتون بین دوطرف نبودیدانجام ندید شما نمیدونید این کارتون چه مشکلاتی امکان داره واسش درست کنه اگه بدونید به خدا این کارو نمی کردید… من باهمه این حرفا راضیم به رضای خودش وهرچی خوب برای هممون رقم بزن…
سلام برنامه سوپر آپ با اسنپ فرقی داره؟!! من هرجا رفتم برای دانلود سوپر آپ پیدا نکردم، بنر های برنامه اسنپ هم بنره سیم کارت هدیه رو نداره، برای دیدن بنر سیم کارت هدیه چه کاری باید انجام بدم؟!
دوست عزیز سلام،
اگر سیستم عامل شما iOS است میتوانید با انتخاب لینک زیر و افزودن نسخه جدید وب اپلیکیشن اسنپ به صفحه اصلی موبایل خود از تمامی سرویسهای مختلف اسنپ استفاده کنید، همچنین بنرهای اسنپ و بنر سیمکارت هدیه هم در این نسخه در دسترس شماست.:
https://app.snapp.taxi/pre-ride?utm_source=website&utm_medium=webapp-button
سلام
کد تخفیف سوپرمارکت برای من میاد ولی وقتی وارد میکنم میگه کد اشتباهه.
بهزاد عزیز سلام،
لطفا ابتدا به تاریخ اعتبار کد دقت کنید و همچنین اگر در شهر تهران یا کرج زندگی میکنید با مطالعه متن کدتخفیف ببینید که کد برای خرید از «هایپراستار» است و یا «سوپرمارکت با ارسال فوری». اگر تمامی این موارد را بررسی کردید و بازهم کد تخفیف شما کار نمیکرد با پشتیبانی اسنپ فود تماس بگیرید:
۹۶۶۱۲ (۰۲۱)
سلام، خطای راتتده روچجوری دقیق گزارش بدیم، من هرروز یااکثر روزا استپ میگیرم حیلی پیش میاد راننده پول بیشتری خواسته تادوبرابر یا بخاطراینکه ازمسیری که من گفتم اومده کرایه دوبل درخواست کرده درحالی که نهایتا۵۰۰متربامسیرموردنظر خوش اختلاف داشته.
دوست عزیز سلام،
شما با امتیازدهی در پایان سفر میتوانید ما را از وضعیت سفرهای اسنپی خود آگاه کنید. لطفا این موارد رو در بخش بازخورد سفر خود یادداشت کنید تا بررسی شود.
از همراهی شما و اینکه ما را در جریان مشکلات سفرهای خود قرار میدهید، سپاسگزاریم.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:
https://snapp.ir/blog/نتیجه-گزارش%E2%80%8C-مسافران/
سلام چرا امسال کد تخفیف نمیدهید
سلام / باعرض خسته نباشید به کارکنان زحمت کش اسنپ
برای چندمین بار است که این مسئله رو بیان میکنم حتی بصورت تلفنی اطلاع رسانی نمودم . مسئله مهم اینست که چند بار از تهران به کرج ماشین گرفتم که بعد از اولین تماس ، که سفر تایید میشد توسط راننده دوباره تماس حاصل میشد و ایشان سفر رو در اپلیکیشن حذف میکردن ولی سفر رو انجام میدادند .متاسفانه برای آخرین سفر از تهران خیابان جیحون به گوهردشت کرج ، بعد از تایید سفر ،دوباره توسط راننده تماس گرفته شد وایشان اظهار داشتند که اگر این سفر رو تایید کنند باید به اسنپ ۴۰هزار تومان پرداخت کنند تا اجازه سفر بعدی داده شود. متاسفانه این نوع اشخاص با این نوع کارها وصحبتها به شعور مردم توهین میکنند ولی خبر ندارند که خودشان به این مشکل دچار هستند. همه میدانند که همچین صحبتی از طرف اسنپ صحت ندارد . خلاصه اینکه کسانی مثل بنده بدلیل ذیق وقت با راننده درگیرلفظی نمی شویم وبناچار به راننده گفته میشود شما سفر رو کنسل نمایید ولی ایشان آن سفر رو انجام میدهند .واین برای مسافر ناامنی ومشکلات عدیده دیگری پیش می آورد.خواهش اینجانب برای چندمین بار بصورت تماس تلفنی و نوشتن این دیدگاه از اسنپ اینست که نواقص این اپلیکیشن را طوری برطرف نمایید تا از اینگونه سوءاسفاده ها جلوگیری شود تا بخاطر پول حرام امنیت مسافران به خطر نیفتد. لطفا برای چندمین بار به این مسئله که فقط توسط
اینجانب بیان شده است حالا فکر کنید توی تمامی مسافرتها در روز چند بار از این نوع اتفاق میافتد رسیدگی نمایید.
باتشکر
پیمان عزیز سلام،
این مورد تخلف کاربر راننده است که با گزارش به پشتیبانی میتوانید از آن جلوگیری کنید. دقت داشته باشید که با لغو سفر امکان پیگیری آن توسط اسنپ وجود ندارد و این موضوع میتواند مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین از انجام سفر در این شرایط جدا خودداری کنید و موضوع را به سرعت به پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید تا ما بتوانیم پیگیریهای لازم را انجام دهیم.
سلام .
سیستم عامل گوشی من اندروید هست . بنر سیم کارت رایکان رو توی سوپر اپ اسنپ نمایش نمیده . لطفا راهنمایی بفرمایید
زهره عزیز سلام،
برای برطرف کردن این مشکل لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید:
۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰
من اپلیکیشن را از بازار گرفتم ولی نمیتوانم شماره همراهم را وارد کنم و موقعی که اپلیکیشن را باز میکنم فقط ارم اسنپ میاد گوشی من سامسونگ نوت چهار هست راهنمایی کنید ممنون
اسفندیار عزیز سلام،
لطفا یکبار دیگر اپلیکیشن خود را از لینک زیر به روز رسانی کنید و اگر مشکل همچنان وجود داشت با پشتیبانی تماس بگیرید:
https://snapp.ir/
سلام وقت بخیر . من دو روز قبل با اپلیکشن یه قبض پرداخت کردم مبلغ از حساب من کسر شده اما تراکنش موفق نبود ه و مبلغ سر شده به حساب من برنگشته باید چکار کنم؟!
دوست عزیز سلام،
لطفا برای پیگیری این موضوع با پشتیبانی تماس بگیرید:
۰۲۱۴۱۸۴۹۰۰۰
پارسال هر هفته برام کد تخفیف میدادین امسال خبری از تخفیف نیست چرا؟
سلام .من خیلی از اسنپ استفاده میکنم لطفا هر هفته بهم کد تخفیف ارائه بدید .سپاسگزار