تازه‌های سوپراپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن اسنپ

اسنپ بازطراحی شد

تازه‌های سوپراپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن اسنپ

سوپراپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن اسنپ با ظاهری جدید به روز شده و خدمات جدیدی در راه است. سوپراپلیکیشن اسنپ به دلیل تعدد خدمات و سرویس‌های متنوع، نیازمند بستری مناسب برای نمایش به کاربر است که در این بازطراحی به این موضوع دقت بیشتری شده است. به طوری که در صفحه ابتدایی اپلیکیشن به تمامی خدمات تحت پوشش اسنپ دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر در این بازطراحی امکانات و ویژگی‌های جدیدی هم پیش‌بینی شده است که در هفته‌های آتی از آنها رونمایی می‌شود. به‌روزرسانی جدید سوپراپلیکیشن اسنپ برای نسخه اندروید و iOS عرضه شده است و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اسنپ یا مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین مرتبط با سیستم عامل گوشی خود نسخه جدید را دریافت کنید.

«اسنپ‌کلاب» در راه است

خبر خوب برای همراهان همیشگی اسنپ این است که باشگاه مشتریان اسنپ، به نام «اسنپ‌کلاب» در آینده نزدیک به اپلیکیشن اضافه خواهد شد. در اسنپ‌کلاب به ازای استفاده از خدمات اسنپ، امتیازاتی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آنها در سرویس‌های اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. این قابلیت به زودی عرضه می‌شود و همزمان با معرفی کامل اسنپ‌کلاب، توضیحات تکمیلی آن منتشر می‌شود.

وب‌اپلیکیشن اسنپ با خدمات متنوع

خبر خوب دیگر رونمایی از نسخه جدید وب‌اپلکیشن اسنپ است که به زودی برای تمامی کاربران نمایش داده می‌شود. در حال حاضر وب‌اپلیکیشن جدید به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران نمایش داده می‌شود و پس از رفع مشکلات احتمالی برای تمام کاربران عرضه خواهد شد. برخی از تغییرات و قابلیت‌های نسخه جدید وب‌اپلیکیشن اسنپ به ترتیب زیر است:

  • بازطراحی کامل رابط کاربری
  • اضافه شدن زبان انگلیسی به برنامه
  • پشتیبانی از کیف پول آسان‌پرداخت به عنوان روش جدید پرداخت
  • اضافه شدن احراز هویت دو مرحله‌ای
  • اضافه شدن نمایش کدهای تخفیف
  • اضافه شدن زمان تقریبی رسیدن راننده به مسافر
  • اضافه شدن اجرای درخواست سفر خودکار در صورت لغو سفر توسط راننده

طراحی تازه سوپراپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن اسنپ در واقع بستری برای امکانات و خدمات جدید است و امیدواریم به زودی با قابلیت‌ها و خدمات متنوع دیگری بتوانیم به شما کاربران عزیز خدمت‌رسانی کنیم.


دانلود اپلیکیشن اسنپ:

external
external
external
external
external
external

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (9)

  • کردی پاسخ

    سلام .من خیلی از اسنپ استفاده میکنم لطفا هر هفته بهم کد تخفیف ارائه بدید .سپاسگزار

    ۲۷ خرداد, ۱۳۹۹ در ۰:۵۳ ق٫ظ
  • مصطفی پاسخ

    پارسال هر هفته برام کد تخفیف میدادین امسال خبری از تخفیف نیست چرا؟

    ۲۷ خرداد, ۱۳۹۹ در ۱:۴۱ ب٫ظ
  • اسفندیار معاون نصری پاسخ

    من اپلیکیشن را از بازار گرفتم ولی نمیتوانم شماره همراهم را وارد کنم و موقعی که اپلیکیشن را باز میکنم فقط ارم اسنپ میاد گوشی من سامسونگ نوت چهار هست راهنمایی کنید ممنون

    ۷ تیر, ۱۳۹۹ در ۳:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      اسفندیار عزیز سلام،
      لطفا یکبار دیگر اپلیکیشن خود را از لینک زیر به روز رسانی کنید و اگر مشکل همچنان وجود داشت با پشتیبانی تماس بگیرید:
      https://snapp.ir/

      ۱۰ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ
  • پیمان افرائی پور پاسخ

    سلام / باعرض خسته نباشید به کارکنان زحمت کش اسنپ
    برای چندمین بار است که این مسئله رو بیان میکنم حتی بصورت تلفنی اطلاع رسانی نمودم . مسئله مهم اینست که چند بار از تهران به کرج ماشین گرفتم که بعد از اولین تماس ، که سفر تایید میشد توسط راننده دوباره تماس حاصل میشد و ایشان سفر رو در اپلیکیشن حذف میکردن ولی سفر رو انجام میدادند .متاسفانه برای آخرین سفر از تهران خیابان جیحون به گوهردشت کرج ، بعد از تایید سفر ،دوباره توسط راننده تماس گرفته شد وایشان اظهار داشتند که اگر این سفر رو تایید کنند باید به اسنپ ۴۰هزار تومان پرداخت کنند تا اجازه سفر بعدی داده شود. متاسفانه این نوع اشخاص با این نوع کارها وصحبتها به شعور مردم توهین میکنند ولی خبر ندارند که خودشان به این مشکل دچار هستند. همه میدانند که همچین صحبتی از طرف اسنپ صحت ندارد . خلاصه اینکه کسانی مثل بنده بدلیل ذیق وقت با راننده درگیرلفظی نمی شویم وبناچار به راننده گفته میشود شما سفر رو کنسل نمایید ولی ایشان آن سفر رو انجام میدهند .واین برای مسافر ناامنی ومشکلات عدیده دیگری پیش می آورد.خواهش اینجانب برای چندمین بار بصورت تماس تلفنی و نوشتن این دیدگاه از اسنپ اینست که نواقص این اپلیکیشن را طوری برطرف نمایید تا از اینگونه سوءاسفاده ها جلوگیری شود تا بخاطر پول حرام امنیت مسافران به خطر نیفتد. لطفا برای چندمین بار به این مسئله که فقط توسط
    اینجانب بیان شده است حالا فکر کنید توی تمامی مسافرتها در روز چند بار از این نوع اتفاق میافتد رسیدگی نمایید.
    باتشکر

    ۸ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۹ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      پیمان عزیز سلام،
      این مورد تخلف کاربر راننده است که با گزارش به پشتیبانی می‌توانید از آن جلوگیری کنید. دقت داشته باشید که با لغو سفر امکان پیگیری آن توسط اسنپ وجود ندارد و این موضوع می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین از انجام سفر در این شرایط جدا خودداری کنید و موضوع را به سرعت به پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید تا ما بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

      ۱۰ تیر, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ
  • جبارزارع پاسخ

    سلام چرا امسال کد تخفیف نمیدهید

    ۹ تیر, ۱۳۹۹ در ۷:۳۷ ب٫ظ
  • بهزاد پاسخ

    سلام
    کد تخفیف سوپرمارکت برای من میاد ولی وقتی وارد میکنم میگه کد اشتباهه.

    ۱۸ تیر, ۱۳۹۹ در ۶:۲۲ ب٫ظ
    • اسنپ پاسخ

      بهزاد عزیز سلام،
      لطفا ابتدا به تاریخ اعتبار کد دقت کنید و همچنین اگر در شهر تهران یا کرج زندگی می‌کنید با مطالعه متن کدتخفیف ببینید که کد برای خرید از «هایپراستار» است و یا «سوپرمارکت با ارسال فوری». اگر تمامی این موارد را بررسی کردید و بازهم کد تخفیف شما کار نمی‌کرد با پشتیبانی اسنپ فود تماس بگیرید:
      ۹۶۶۱۲ (۰۲۱)

      ۲۱ تیر, ۱۳۹۹ در ۵:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *