external
external

اسنپ جوابه! برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی باشید

سوپر اپ اسنپ برای تمام نیازهای شما یک پاسخ هوشمندانه دارد؛ اپلیکیشنی که با سرویس‌ها و خدمات گوناگون تلاش می‌کند آسانی را به زندگی شما بیاورد؛ به همین دلیل است که در موقعیت‌های مختلف همیشه «اسنپ جوابه»!
شما می‌توانید تا پایان کمپین «اسنپ جوابه» با ثبت سفارش در حداقل ۳ سرویس از سرویس‌های خودرو، پرواز، غذا، سوپرمارکت، پزشک و مشاور، خدمات پرداخت (خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنت و پرداخت قبض) در قرعه‌کشی جایزه بزرگ ۱۰۰ میلیون تومانی شرکت کنید.

external
external
external
۰۰روز۰۰ساعت۰۰دقیقه۰۰ثانیه

سفارش غذا با اسنپ

برای سفارش انواع غذاهای خوشمزه و هیجان‌انگیز یک راه سریع و ساده وجود دارد؛ اسنپ!

خرید از سوپرمارکت با اسنپ

خریدهای سوپرمارکتی را آنلاین انجام دهید و در منزل تحویل بگیرید.

خرید بلیت هواپیما با اسنپ

مهم نیست مقصد کجای دنیاست؛ با اسنپ می‌توانید برای تمام پروازهای داخلی و خارجی بلیت هواپیما بخرید.

مشاوره پزشکی و روانشناسی با اسنپ

اگر نیاز به صحبت با یک پزشک یا روانشناس دارید، از بهترین پزشکان متخصص و روانشناسان در هر ساعت از شبانه‌روز مشاوره آنلاین بگیرید.

خدمات پرداخت با اسنپ

با اسنپ به راحتی سیم‌کارت (ایرانسل، همراه اول، رایتل یا آذرتل) شارژ کنید، بسته اینترنت بخرید و یا قبض‌های خود را پرداخت کنید.

external

جایزه بزرگ ۱۰۰ میلیون تومانی!

کمپین «اسنپ جوابه» از ۹ مهر تا ۳۰ آبان با جوایز هیجان‌انگیز از کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ قدردانی می‌کند. کاربرانی که تا پایان کمپین در حداقل ۳ سرویس از سرویس‌های خودرو، پرواز، غذا، سوپرمارکت، پزشک و مشاور، خدمات پرداخت (خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنت و پرداخت قبض) ثبت سفارش انجام داده باشند، در قرعه‌کشی جایزه بزرگ ۱۰۰ میلیون تومانی شرکت می‌کنند. فراموش نکنید که بعد از انجام ۳ سفارش از سرویس‌های ذکر شده، شما وارد قرعه‌کشی جایزه بزرگ می‌شوید و از این پس هر خرید شما یک امتیاز به حساب می‌آید؛ پس عجله کنید و تا فرصت باقی است با استفاده از سرویس‌های سوپر اپ اسنپ شانس خود را افزایش دهید.

هفته‌های پر جایزه اسنپ
یکسال اینترنت رایگان برای ۱۰ نفر

با استفاده از سرویس «خدمات پرداخت» از ۱۸ تا ۲۶ آبان در قرعه‌کشی جایزه ویژه این هفته شرکت کنید؛ یکسال اینترنت رایگان برای ۱۰ نفر! در پایان هفته از بین تمام کسانی که در این زمان از سرویس خدمات پرداخت (شامل خرید شارژ سیم‌کارت، بسته اینترنت و پرداخت قبض) استفاده کرده‌اند، ۱۰ نفر به قید قرعه برنده یکسال اینترنت رایگان به ارزش ۱ میلیون تومان می‌شوند. همچنین در این مدت با خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت ۴ برابر در باشگاه مشتریان اسنپ؛ «اسنپ‌کلاب»، امتیاز کسب می‌کنید.

برای اطلاع از برندگان جوایز هفتگی و برنده جایزه بزرگ، اینستاگرام اسنپ را دنبال کنید.