شرایط کاری

اسنپ جوانگراست و به همین دلیل اعضای آن را جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای تشکیل داده. ما همیشه به دنبال افرادی شبیه به خودمان می‌گردیم تا هر روز قوی‌تر از روز قبل پیش برویم. اسنپ به شما موقعیتی را می‌دهد که خود را اثبات کرده و توانایی‌هایتان را گسترش دهید.

ما از همکاری با افراد خلاق، متعهد، مسلط به تخصص خود و صد البته با اخلاق همیشه استقبال کردیم. بنابراین اگر این خصوصیات را دارید و به دنبال پیشرفت و پیوستن به خانواده اسنپ هستید، زمان را هدر نداده و با ما تماس بگیرید. کافیست رزومه خود را به برای ما بفرستید تا در صورت نیاز به نیروی انسانی در حوزه مربوطه، با شما تماس گرفته شود.

فرصت های شغلی
  • کارشناس مرکز تماس

    مهمترین هدف در شرکت اسنپ رضایت کامل مشتریان می باشد، در راستای تحقق این مهم شرکت اسنپ اقدام به جذب کارشناس مرکز تماس نموده که این کارشناسان در واحد مرکز تماس در شیفت های صبح، عصر، شب وظیفه پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان را بر عهده دارند.

    ویژگی های مورد نیاز برای کارشناس مرکز تماس عبارتند از:

    ■ روابط عمومی قوی
    ■ قدرت حل مسئله
    ■ توانایی انجام چند کار
    ■ پیگیر و صبور در برابر مشتریان
    ■ ارسال به موقع گزارش ها برای مدیر واحد
    ■ گویش و ادبیات مناسب