پشت صحنه ثبت گزارش‌های شما در اسنپ

یکی از سوالات متداول اغلب کاربران اسنپ این است که فایده ارسال نظرها و بازخوردهایشان به پشتیبانی چیست و گزارش‌ها از ثبت تا به نتیجه رسیدن چه روندی را طی می‌کنند. در ابتدا به یاد داشته باشید که ثبت گزارش شما در بهبود کیفیت سفرهایتان و خدمات‌رسانی اسنپ نقش موثری دارد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با روند آن آشنا شوید. در ادامه پشت صحنه ثبت گزارش‌های شما را با هم مرور می‌کنیم.

راه‌های ارسال گزارش به پشتیبانی

در اسنپ شما به ۵ روش می‌توانید گزارشتان را برای پشتیبانی ارسال کنید:

۱) تماس تلفنی با پشتیبانی به شماره‌های

۰۲۱-۹۱۰۳۹۰۰۰

۰۲۱-۴۱۸۴۹۰۰۰

۲) ارسال نظرها، پیشنهادها و انتقادها حین امتیازدهی در پایان سفر 

۳) ثبت گزارش در بخش پشتیبانی منوی اپلیکیشن

۴) مراجعه حضوری به پشتیبانی اسنپ

۵) ارسال پیشنهادها و بازخوردهای خود از طریق ایمیل care@snapp.cab

مطمئن باشید که کارشناسان ما در واحد پشتیبانی در سریع‌ترین زمان ممکن گزارش شما را بررسی می‌کنند.

 

برای ثبت گزارش موثر و مناسب چه کنیم؟

• گزارش سفر خود را با یکی از روش‌ها به ثبت برسانید

•  در ثبت امتیاز دقیق باشید، یک ستاره کمترین و پنج ستاره بیشترین امتیاز است

• از امتیازدهی احساسی پرهیز کنید و تجربه واقعی خود را از سفر در نظر بگیرید

• صبور باشید، گزارش شما حتما پیگیری می‌شود

 

 نقاط قوت و ضعف را به ما بگویید

شما می‌توانید نقاط قوت و ضعف سفرتان را (شامل کاربر راننده و خودرو) با انتخاب گزینه‌های پیش‌فرض و متداول داخل اپلیکیشن با ما درمیان بگذارید.

• مسیریابی حرفه‌ای
• رفتار محترمانه
• رانندگی ایمن
• وقت‌شناسی
• ظاهر آراسته
• خوش صحبتی
• ماشین تمیز و خوش‌بو
• موزیک لذت‌بخش

همچنین نقاط ضعف بیشتری در اپلیکیشن قرار داده شده است تا نیاز کمتری به نوشتن گزارش داشته باشید و بتوانید در عرض چند ثانیه و با انتخاب چند گزینه گزارش سفر خود را ارسال کنید.

فرآیند پیگیری گزارش شما به پشتیبانی

۱) دریافت اطلاعات سفر

۲) دسته‌بندی گزارش‌‌ها بر اساس موضوع

۳) تعیین واکنش مناسب با توجه به نوع دسته‌بندی گزارش

۴) پیگیری گزارش ظرف ۲۴ ساعت

۵) ثبت نتیجه در پایگاه داده

۶) اطلاع‌رسانی به کاربر از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک (در موارد خاص)

 

نتیجه گزارش‌های منفی برای کاربر راننده

در صورت تایید گزارش منفی، رفتار پشتیبانی اسنپ با کاربر راننده بنا بر مورد گزارش به شرح زیر تعیین می‌شود.

۱) اخطار اولیه

۲) غیرفعال شدن به صورت موقت

۳) گذراندن مجدد دوره آموزشی

۴) دریافت تعهدنامه

۵) قطع دائم همکاری

 

بعد از اینکه مراحل پیگیری به اتمام رسید نتیجه گزارش و عملیات انجام‌شده در پایگاه داده سفر ثبت می‌شود. در موارد خاص نتیجه پیگیری بنا بر مورد به صورت پیامکی یا تلفنی به اطلاع کاربر مسافر و راننده می‌رسد که دریافت آن به معنای پایان مراحل پشتیبانی است.