گرچه سال ۹۹ پر از چالشهای عجیب و اتفاقات ناگوار بود، اما بدون شک نقاط روشنی هم داشت. نیچه، فیلسوف آلمانی، درست میگوید: آنچه ما را نکشد قویترمان میکند! در طول این یک سال کنار هم با سختیهای کرونا و مشکلات اقتصادی جنگیدیم و برای فرداهای بهتر مسیرهای تازه خلق کردیم. در این گزارش مسیر همراهی یک سالهی شما با سوپراپلیکیشن اسنپ را مرور میکنیم؛ اگر دوست دارید رفتار کاربران در سرویسهای مختلف اسنپ را بررسی کنید، آمار و اطلاعات جذابی از خدمات مختلف این اپلیکیشن بخوانید یا در مورد نقشهی راه و چشمانداز سوپراپ اسنپ بیشتر بدانید، با این گزارش همراه شوید.
سفر در یک روز
بهمنسفر باکس، بایک و وانت
در یک روز
سفارش از سرویسهای اسنپفود
در یک روز
مشاوره در یک روز
اسفندرشد
سالانهرشد
سالانهرشد
سالانهدر دنیای پیچیدهی امروز همهی ما به دنبال راههای جدیدی برای انجام سریعتر، بهتر و مطمئنتر کارها هستیم و این همان هدف نهایی سوپراپلیکیشن اسنپ است؛ ارائهی خدمات متنوع و باکیفیت برای برطرف کردن نیازهای مختلف شما. خانوادهی ۴۰۰۰ نفری اسنپ در پایان سال ۹۹ با ارائهی خدمات در ۱۳ سرویس مختلف که ۴ سرویس آن متولد همین سال هستند، تلاش کرد زندگی را در شرایط سخت کرونا برای کاربرانش آسان تر کند.
اولین و همچنان محبوبترین سرویس اسنپ، درخواست خودروست که در ششمین سال فعالیتش بار دیگر رکوردهای شگفتانگیزی از خود به جای گذاشت.
تعداد رانندگانی که در اسنپ ثبتنام کردهاند
رانندگان اسنپ میتوانند
ورزشگاه 80هزار نفری آزادی را پر کنند
یکی از طرحهای مسئولیت اجتماعی اسنپ، معافیت از کمیسیون برخی از رانندههاست. این معافیت در سال گذشته شامل رانندگان دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران، خانوادهی شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی شده است. در مجموع هزینهی معافیت از کمیسیون تمام این رانندگان در سال ۹۹ به حدود ۲۰میلیارد تومان میرسد.
اسنپ از آغاز شیوع ویروس کرونا اعطای وامهای حمایتی ۲ و ۵ میلیون تومانی را به رانندگان خود آغاز کرد. در این طرح رانندگان مبتلا به کرونا با همکاری وزارت بهداشت شناسایی و بهطور موقت غیرفعال میشوند و اسنپ برای پشت سر گذاشتن دوران درمان به آنها وام بدون کارمزد میدهد. در سال ۹۹ بیش از ۵ هزار وام حمایتی به رانندههای اسنپ اعطا شده است.
در کمپین «به هم دلگرمیم» که با همراهی هلال احمر و کاله در ماه رمضان اجرا شد، ۱۰۰۰ بستهی غذایی از محصولات کاله برای حمایت از خانوادههایی که از کرونا آسیب دیده بودند در نظر گرفته و از مردم خواسته شد با ریتوییت به اطلاعرسانی این کمپین و افزایش بستهها کمک کنند. در انتها ناوگان اسنپ با توجه به تعداد ریتوییتها ۲۱۰۰ بستهی غذایی به نیازمندان تحویل داد.
اردیبهشت سال ۹۹، امکان جمعآوری کمکهای مردمی برای «مجمع خیرین سلامت کشور» از طریق راهاندازی سرویسی به نام «نیکوکاری» در اپلیکیشن اسنپ فراهم شد. طی تفاهمنامهی اسنپ با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت، تمام کمکهای نقدی کاربران در سرویس «نیکوکاری» به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز شد.
تیم پشتیبانی اسنپ در تمام روزهای سال گذشته به صورت ۲۴ ساعته در کنار کاربران بود تا پاسخگوی مسائل و مشکلات آنها باشد. در ادامه میتوانید آمارهای جذابی از عملکرد سالانهی تیم پشتیبانی سرویسهای خودرو، باکس و وانت را بخوانید.
راننده
مسافر
اسنپ یکی از اولین شرکتهایی بود که بعد از شیوع کرونا فضای دورکاری را برای کارمندانش مهیا کرد و اعضای این خانواده کل سال گذشته را از منزل کار کردند. کارمندان اسنپ این فرصت را دارند که در زندگی میلیونها نفر در سراسر کشور تاثیرگذار باشند؛ چه برنامهنویسی که با اضافه کردن قابلیتهای جدید به دنبال بهبود تجربهی کاربران در سوپراپلیکیشن است، چه بازاریابی که برای معرفی اسنپ در یک شهر کوچک تلاش میکند. در اسنپ همه در کنار هم یاد میگیرند، رشد میکنند و برای برداشتن موانع تلاش میکنند تا تجربهی بهتری برای کاربران فراهم شود.
تسهیلات باشگاه رانندگان اسنپ در سه دستهی کلی قرار میگیرند؛ خودرویی (لوازم یدکی و جانبی خودرو)، درمانی (کلینیکهای درمانی) و رفاهی (پوشاک، لوازم خانگی و موبایل). با شیوع ویروس کرونا، دستهی جدیدی تحت عنوان تسهیلات مقابله با ویروس کرونا نیز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است.
در سال گذشته از خدمات باشگاه رانندگان استفاده کردهاند
لوازم یدکی و جانبی خودرو
کلینیکهای درمانی
پوشاک لوازم خانگی و موبایل
لاستیک خودرو با تعرفههای دولتی
مجموع جوایز داده شده به 1200+ نفر
ایرانسل ویژهی کاربران راننده
خودرو در شهرهای تهران، شیراز، کرج، مشهد و قم ضدعفونی شدند
کاربر راننده جداکنندهی داخل خودرو دریافت کردند
پکیج ضدعفونیکننده، دستکش، ماسک، کدهای تخفیف اسنپدکتر و اسنپفود توزیع شده است
باشگاه مشتریان اسنپ یا اسنپکلاب از تیرماه 99 فعالیت خود را آغاز کرد و در طول 8 ماه توانست به دستاوردهای بزرگی برسد.
کد تخفیف از ابتدا تا کنون از اسنپکلاب خریداری شده است
از دورانی که حرف «ر» در دفترتلفنها پر بود از شمارهی رستورانهای مختلف و برای سفارش غذا باید تماس تلفنی میگرفتیم زمان زیادی نگذشته، اما حالا تصورش هم سخت است! این راحتی و دسترسی آسان به سوپرمارکت محلی، نانوایی، شیرینیفروشی، میوهفروشی، پروتئینی و غیره را از اسنپفود داریم.
با این پول میتوان