مروری بر خلاصه‌ی گزارش

ایــن گــزارش پیــش از رخدادهــای تلــخ اخیــر آمــاده شــده اسـت. امروز، بـا انـدوه از دسـت رفتـن جان‌هـای بی‌گنـاه و زخم‌هـای عمیقـی کـه بـر پیکـر جامعه نشسـته، قلب‌مـان با خانواده‌هـای سـوگوار و همـه‌ی کسـانی اسـت کـه روزهـای دشــواری را پشــت ســر گذاشــته‌اند. انتشــار ایــن گــزارش در ایـن روزهـا کوششـی اسـت بـرای ادامـه‌ی مسـیر شـفافیت و ادای احتـرام بـه تلاش‌هـای جمعـی یکسـال گذشـته. در ایـن میـان، امیـد هنـوز زنـده اسـت؛ امید بـه روزهایـی آرام‌تر و بـه بازسـازی و التیـام زخم‌هـای فـردی و جمعـی.

برای آینده‌ای پایدار

مسیر گروه اسنپ ۱۱ سال پیش با ایده‌ای پیشرو و نوآور آغاز شد و مرزهای خدمت‌رسانی را جابه‌جا کرد. امروز این گروه، با تکیه بر تلاش‌های بی‌وقفه‌ی تیمی چندهزار نفره و همراهی میلیون‌ها کاربر راننده، فروشنده، رستوران‌دار، هتل‌دار، پزشک و متصدی داروخانه، جریان زندگی را در دل روشنایی‌های شهر راحت و سریع کرده است. با وجود اینکه مسیر هیچ‌گاه برای ما هموار نبود، اما در بزنگاه‌های دشوار ایستادیم، آموختیم و رشد کردیم. چالش‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و گام‌به‌گام پیش رفتیم. هر دستاوردی نتیجه‌ی تلاش جمعی بود و هر تجربه نیرویی برای ساختن آینده‌ای پایدارتر. مسئولیت امروز ما ادامه‌ی این راه، گسترش خدمات، بهبود کیفیت و ترسیم چشم‌اندازی روشن‌تر برای همه‌ی کسانی است که به ما پیوسته‌اند. حرکت همچنان ادامه دارد، با تعهد و تلاش برای ساختن فردایی بهتر.

Eyad AlkassarMahmoud Fouz

إیاد القصار و محمود فوز

بنیان‌‌گذاران گروه اسنپ

سخنی با خوانندگان

این ششمین سالی است که گزارش عملکرد گروه اسنپ را منتشر می‌کنیم. در این گزارش، عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ در ۱۴۰۳ را با نگاهی داده‌محور بررسی کرده‌ایم. شاخص‌های کلیدی، روندهای تأثیرگذار و تغییرات مهم را به اشتراک گذاشته‌ایم تا تصویری واقع‌بینانه از دستاوردها و اقدامات انجام‌شده ترسیم کنیم. انتشار این گزارش، در راستای پایبندی به شفافیت و ارائه‌ی اطلاعات معتبر برای تحلیل فضای اکوسیستم فناوری ایران است.  تمامی داده‌های این گزارش به بازه‌ی زمانی ۱ فروردین تا ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ برمی‌گردد. مواردی که مربوط به بازه‌ی زمانی دیگری باشند در عنوان یا توضیح همان بخش ذکر شده است. همچنین تمامی داده‌های مقایسه‌ای با داده‌های سال قبل از خود سنجیده و در غیر این صورت بازه‌ی زمانی مربوطه در عنوان هر بخش ذکر شده است. به علاوه، طراحی تصاویر این گزارش با بهره‌گیری از هوش مصنوعی انجام شده است. مخاطبان این گزارش تحلیلگران، سرمایه‌گذاران، سیاست‌گذاران و فعالان حوزه‌ی فناوری هستند؛ کسانی که داده‌ها و روندهای این حوزه را دنبال می‌کنند و آن را در تصمیم‌گیری‌های راهبردی خود به کار می‌گیرند. امیدواریم این گزارش بتواند شناخت بهتری از پویایی‌ بازار دیجیتال ایران ارائه دهد و زمینه‌ای برای گفت‌وگوی سازنده درباره‌ی آینده‌ی این بازار فراهم کند.

گروه اسنپ بر مدار زمان

Snappian-Times
Intro-banner

منابع انسانی

منابع انسانی؛ ما شدن و ماندن

مجموعه‌ی اسنپ با ترکیب متنوعی از نسل‌ها شکل گرفته است و سرمایه‌های انسانی اصلی‌ترین دارایی این سازمان محسوب می‌شوند. در سالی که گذشت، هم‌زمان با رشد مجموعه و پیچیده‌تر شدن مسائل مربوط به آن، سرمایه‌ی انسانی بیش از همیشه مزیت رقابتی گروه اسنپ بود. گردآمدن همکاران نخبه، باتجربه و پُرتلاش، از رشته‌ها و پیشینه‌های گوناگون، امکانی بی‌بدیل برای یادگیری مستمر، حل مسئله و نوآوری فراهم کرده است.

Illustration

مجموع همکاران در شرکت‌های زیرمجموعه‌ی اسنپ

۸٬۷۸۴نفر

hr-image-banner.webp

تعداد همکاران در شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ

Illustration

رشد تعداد همکاران نسبت به سال گذشته

۱۶/۷٪

hr-percentage-banner.webp

نسبت همکاران مرد و زن

تعداد همکاران زن در گروه اسنپ نسبت به سال گذشته حدود ۶/۱٪ افزایش یافته است. سال گذشته ۴۷/۳٪ از همکاران اسنپ زن بودند.

hr-average.webp

حدود ۴۵٪ از کل همکاران گروه اسنپ به نسل زد تعلق دارند. تعداد همکاران نسل زد در گروه اسنپ نسبت به سال گذشته حدود ۶۴/۳٪ افزایش یافته است. سال گذشته تعداد همکاران نسل زد در گروه اسنپ ۲٬۳۸۱ نفر بودده است.

روند ۳ساله‌ی مهاجرت همکاران به خارج از کشور

snapp-migration.webp
android icon

مقایسه‌ی آمار مهاجرت همکاران گروه اسنپ در ۳ سال اخیر نشان می‌دهد ۱۴۰۱ با ۱۵۹ مهاجر بیشترین آمار مهاجرت همکاران این مجموعه در ۳ سال اخیر را داشته است.

پراکندگی جغرافیایی همکاران در شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه اسنپ

iran-map.webp
super-app-divider

سوپراپلیکیشن

سوپراپ اسنپ؛ پاسخی حرفه‌ای به همه‌ی نیازها

سوپراپ‌ها روال زندگی، کار و ارتباطات افراد را در سراسر دنیا متحول کرده‌اند. اسنپ، به‌ عنوان یکی از سوپراپ‌های پیشرو در ایران، تلاش کرده است خدمات خود را منعطف و متناسب با نیازهای میلیون‌ها کاربرش رشد و توسعه دهد. با شکل‌گیری مجموعه‌ی گسترده‌ای از خدمات، اسنپ بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ی کاربران خود شده است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا زمان و منابع‌شان را به‌شکل بهینه مدیریت کنند.

کاربر

Illustration

تعداد کل کاربران سوپراپ

۸۱,۵۳۷,۳۶۸حساب کاربری

superApp-chart.svg
android icon

در سـوپراپ اسـنپ، تعـداد کل کاربـران، کاربـران فعـال و کاربـران اضافه‌شـده بـه معنـی تعـداد حسـاب‌های کاربری اسـت. هـر حسـاب کاربری معـادل یـک فـرد نیسـت؛ افـراد می‌تواننـد چنـد حسـاب کاربری مختلـف داشـته باشـند.

تعداد کاربران اضافه‌شده

۹٬۱۷۳٬۰۲۵حساب کاربری

تعداد کاربران فعال

+۳۹٬۲۰۰٬۰۰۰حساب کاربری

رفتار کاربر

user-logo

دفعاتی که کاربران در سال گذشته سوپراپ را باز کرده‌اند

۸٬۵۷۱٬۳۳۱٬۶۲۶مرتبه

user-logo

متوسط دفعات روزانه‌ی باز کردن سوپراپ

۲۳٬۴۸۳٬۱۰۰مرتبه

os-chart.webp
android icon

دفعاتی که کاربران در سال گذشته سوپراپ را باز کرده‌اند نسبت به ۱۴۰۲ حدود ۶۰٪ افزایش داشته است.

۵ سرویس با بیشترین میزان بازدید در ۱۴۰۳

most-visit-chart.webp

اقدامات عملیاتی

Snapp pro 3d sign-desktop.webp

خدمـات اسـنپ‌پرو، بـه عنـوان سـرویس اشـتراک حرفه‌ای سـوپراپ اسـنپ، در ۴ بخـش خـودرو، غـذا، سـوپرمارکت تحویـل فـوری و پزشـک و مشـاور تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهد.

Illustration

تعداد کل مشترکان

۷۱۰٬۰۰۰مشترک

مجموع ارزش سود کاربران

مجموع ارزش سود کاربران

۸۶۰٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰+تومان

رکورد روزانه‌ی خرید اشتراک

رکورد روزانه‌ی خرید اشتراک

۲۱٬۵۴۰اشتراک

duty-community

مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی؛ سهمی از روشنی

گروه اسنپ از سال‌های آغازین فعالیت خود توجه ویژه‌ای به مسئولیت اجتماعی شرکتی داشته و همواره در مسیر پاسخگویی اجتماعی، دغدغه‌مندی و مشارکت مؤثر در رفع نیازهای جامعه گام برداشته است. فعالیت‌هــای ایــن بخــش در دو مســیر اصلــی پیــش مــی‌رود: از یک‌ســو، هم‌راســتا بــا ماهیــت و ظرفیت‌هــای منحصربه‌فــرد کســب‌وکار، و از ســوی دیگــر، در پاســخ بــه نیازهــای جامعــه.

دسته‌بندی موضوعی طرح‌های مسئولیت اجتماعی

percent-wallet
معافیت‌ها و تخفیف‌ها
world-love
نیکوکاری
vilcher
دسترس‌پذیری
gold-medal

مجموع ارزش اختصاص داده شده به مسئولیت اجتماعی

۲۰۰٬۰۸۷٬۴۸۹٬۴۴۶

تومان

معافیت‌ها و تخفیف‌ها

Illustration

مجموع ارزش معافیت از پرداخت کمیسیون

۱۸۲٬۹۳۸٬۴۲۶٬۹۴۶تومان

Illustration

مجموع ارزش تخفیف‌ها

۴۱۴٬۳۶۴٬۵۰۰تومان

نیکوکاری

Illustration

مجموع ارزش طرح‌های نیکوکاری کلاب

۳٬۱۹۴٬۱۷۸٬۰۰۰تومان

Illustration

مجموع مشارکت کاربران در طرح‌های نیکوکاری کلاب

۸۰۹٬۵۸۹مرتبه

Illustration

مجموع ارزش طرح‌های حمایت اجتماعی

۱۳٬۵۴۰٬۵۲۰٬۰۰۰تومان

Illustration

کاربران دارای نشان هیرکانی

۱۶۷٬۵۵۴نفر

دسترس‌پذیری

راحتی برای همه؛ دسترس‌پذیری اسنپ‌خودرو برای افراد دارای معلولیت

پـروژه‌‌ی دسـترس‌‌پذیری اپ اسـنپ بـرای افـراد دارای معلولیـت و افراد دارای مشـکلات حرکتی (از جمله سـالمندانی که از عصـا اسـتفاده می‌کننـد) از دهـم آبـان ۱۴۰۱ بـا راه‌‌انـدازی قابلیـت «دسـترس‌‌پذیری» به ‌طـور جـدی کلیـد خـورد و همـواره در حـال به‌روزرسـانی و بهبـود اسـت.

happy-man

تعداد کل کاربرانی که نوع معلولیت خود را در اپ ثبت کرده‌اند

۱۰۹٬۴۶۶نفر

گروه‌های هدف

کاربران مسافر

نابینا/ کم‌بینا، ناشنوا/ کم‌شنوا، دارای معلولیت حرکتی (دارای ویلچر یا عصا)

کاربران راننده

ناشنوا/ کم‌شنوا، دارای معلولیت حرکتی

snapp-car

اسنپ‌خودرو

اسنپ‌خودرو؛ همیشه همسفر

بیـش از یـک دهـه قبـل، بـا آغـاز فعالیـت تاکسـی اینترنتـی اسـنپ، چهـره‌ی حمل‌ونقـل شـهری در ایـران بـرای همیشـه تغییـر کـرد. در ۱۴۰۳، اســنپ به طــور میانگیــن ۸۸/۷٪ از ســهم بــازار تاکســی‌های اینترنتــی در سراســر کشــور را در اختیــار داشــت.

میانگین سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی از کل سفرهای درون‌شهری در ۱۰ شهر بزرگ کشور

۷ تا ۸٪

سهم بازار شیوه‌های مختلف حمل‌ونقل درون‌شهری در ۱۰ شهر بزرگ کشور

android icon

منبع تیم تحقیقات بازار گروه اسنپ

عملکرد

میانگین سهم اسنپ‌خودرو از بازار تاکسی‌های اینترنتی در ۱۴۰۳

snapp-car-upsnapp-car-down

٪۱۰/۰۱

رشد تعداد سفرها نسبت به سال گذشته

۱۳۷٬۸۳۲٬۸۹۶

سفر

مجموع سفرها در سال گذشته

۱٬۵۱۳٬۸۴۴٬۳۹۰

سفر

شهرهای محل فعالیت اسنپ

۴۲۴

شهر بزرگ و کوچک

۱۰ شهر دارای بیشترین سفر

client-chart.svg
android icon

شهر تهران با ۳۳۷٬۳۰۱۱٬۳۳۲ سفر در سال گذشته حدود ۲۲٪ از کل سفرهای درون‌شهری اسنپ را به خود اختصاص داده است. پس از آن شهرهای مشهد و شیراز بیشترین تعداد سفر را دارند.

نمودار تجمعی رشد سفرها در ۷ سال گذشته

people-chart.svg
android icon

در مجموع ۶٬۴۳۴٬۲۸۶٬۰۱۴ سفر اسنپی از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۴۰۳ انجام شده است.

کاربر

passenger

تعداد کل کاربران مسافر

۸۱٬۵۳۷٬۳۶۸ حساب کاربری

تعداد کاربران مسافر فعال

۳۵٬۶۵۷٬۹۶۷ حساب کاربری

driver

تعداد کل کاربران راننده

۷٬۴۱۷٬۲۳۱ کاربر

تعداد کاربران راننده فعال

۳٬۶۹۲٬۶۵۷ کاربر

بیش از یک دهه‌‌ قبل، با آغاز فعالیت تاکسی اینترنتی اسنپ، چهره‌ی حمل‌ونقل شهری در ایران برای همیشه تغییر کرد. اسنپ در ۱۴۰۳ موفق شد با همراهی کاربران راننده و مسافر رکورد ۵٬۸۹۶٬۷۹۷ سفر روزانه در سرویس‌های حمل‌ونقل (تاکسی اینترنتی و خدمات جابه‌جایی کالا) را ثبت کند. در ۱۴۰۳، اسنپ به‌طور میانگین ۸۹٪ سهم بازار تاکسی‌های اینترنتیِ ۱۰ شهر بزرگ کشور را در اختیار داشت.

اقدامات عملیاتی

اقدامات عملیاتی‌ | امنیت سفر

امنیت سفر در اسنپ را می‌توان در ۳ بخش تعریف کرد: «آمادگی پیش از سفر»، «همراهی در سفر» و «پشتیبانی پس از سفر». بخش «آمادگی پیش از سفر» شامل اقداماتی است که برای ایجاد ناوگان امن در نظر گرفته می‌شود. «همراهی در سفر» شامل تمامی ابزارهایی است که به کمک تکنولوژی برای رسیدگی سریع و آسان به مشکلات حین سفر طراحی شده‌اند. «پشتیبانی پس از سفر» معرف ساختارها و روال‌های دریافت بازخورد از کاربران، ترتیب اثر بخشیدن به نظرها و نظارت بر عملکرد کاربران است.

sign

متقاضیان فعالیت در ناوگان اسنپ

۹۵۸٬۰۷۱

نفر

sign

رد صلاحیت‌شده‌ها توسط فراجا

۶٬۰۱۶

نفر

فراوانی درخواست‌های ثبت‌شده در سرویس امنیت سفر
( تماس و درخواست درون‌برنامه‌ای)

circle-chart-snapp-car
amniat-safar

کاربر مسافر

۱۵۹٬۷۳۳

درخواست

driver-sos

کاربر راننده

۵۳٬۸۲۹

درخواست

پشتیبانی

call-copy

مجموع تماس‌های ورودی و خروجی

۳۲٬۴۲۶٬۳۶۴

تماس

call-copy

مجموع ساعات مکالمه پشتیبانی با کاربران

۷۵۸٬۰۲۸

ساعت

شایع‌ترین موضوعات ارتباط با پشتیبانی

کاربر راننده
پیگیری واریز پاداش
درخواست تغییر در وضعیت سفر
درخواست پیگیری عدم واریز به حساب بانکی
کاربر مسافر
تقدیر از کاربر راننده
پیگیری اشیاء جامانده
درخواست تغییر در وضعیت سفر
snapp-box

اسنپ‌باکس

اسنپ‌باکس؛ راهکار ارسال هر بار

اسنپ باکس، سرویس ارسال اسنپ، یک پلتفرم جامع برای ارسال کالاست که به کاربران و کسـب‌وکارها امکانـات متنوعـی بـرای ارسـال و جابه‌جایـی مرسـولات ارائـه می‌دهد. برای افزایش اطمینان و اعتماد کاربران، اسنپ‌باکس امکان بیمه‌ی جبران خسارت را تا سقف ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان برای کاربران فراهم کرده است. سرویس اسباب‌کشی پوشش بیمه‌ای ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ یا ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان دارد.

عملکرد

مجموع رکورد روزانه‌ی سفرها در همه‌ی سرویس‌ها

sum-record
snapp-box-record

کاربر

passenger

تعداد کل کاربران مشتری

۳۴٬۰۲۰٬۱۵۷حساب کاربری

تعداد کاربران مشتری فعال

۹٬۲۰۶٬۹۳۱حساب کاربری

snapp-food-divider

اسنپ‌فود

اسنپ‌فود؛ به میلِ کاربران

اسنپ‌فود اولین استارتاپی بود که به هسته‌ی اصلی کسب‌وکار اسنپ پیوست و در این سال‌ها جایگاه دومین سرویس‌ محبوب کاربران سوپراپ را حفظ کرده است. در حال حاضر، اسنپ‌فود خدمات متعددی را به حدود ۲۷٬۰۰۰٬۰۰۰ کاربر ارائه می‌دهد و گسترش محدوده‌ی جغرافیایی این سرویس‌ها در سراسر ایران همچنان ادامه دارد.

عملکرد

سهم سفارش کاربران از سرویس‌های اسنپ‌فود

food-chartfood-circle

شهرهای محل فعالیت

۱۷۸

شهر بزرگ و کوچک

کاربر

food-bike

تعداد کاربران راننده‌ی فعال

۱۳۴٬۰۰۶

کاربر

user-3d

تعداد کل کاربران مشتری

۲۶٬۸۰۴٬۹۷۷

حساب کاربری

personal-card

تعداد کاربران مشتری فعال

۹٬۳۹۶٬۵۶۸

حساب کاربری

رفتار کاربر

پُرسفارش‌ترین روز

food-chart-v2.webp

۲ اسفند ۱۴۰۳، اولین پنجشنبه از آخرین ماه سال٬ مشتریان اسنپ‌فود بیشترین میزان سفارش را ثبت کردند.

۳ غذای محبوب

kobide-food
کباب
jooje-food
جوجه ‌کباب
pizza-food
پیتزای آمریکایی

اقدامات عملیاتی

sign

مجموع مسافت طی‌شده برای ارسال سفارش‌ها

۱۸۵٬۶۸۳٬۹۶۹

کیلومتر

sign-arrow

معادل حدود ۴۱٬۰۰۰ مرتبه رفت‌وبرگشت از شمال به جنوب ایران

snapp-pay-divider

اسنپ‌پی

اسنپ‌­پی؛ برای خریدهای پی‌­درپی

اسنپ‌پی در ۱۳۹۹ با ارائه‌ی سرویس اعتباری برای اولین بار در ایران مدل «الان بخر، بعداً پرداخت کن» را در اختیار کاربران سوپراپ اسنپ قرار داد. در حال حاضر خدمات اسنپ‌پی شامل سرویس اعتبار ماهانه (الان بخر، بعداً پرداخت کن)، سرویس اعتبار اقساطی (۴ قسط)، سرویس اعتبار بانکی، سرویس بیمه (بیمه‌ی موبایل، شخص ثالث و بدنه)، سرویس پرداخت مستقیم (پرداخت بدون نیاز به ثبت اطلاعات کارت و رمز دوم) و سرویس خرید اعتباری حضوری (ماهانه و اقساطی) می‌شود.

عملکرد

snapp-pay-wallet
snapp-pay-arrow

رشد مجموع سفارش‌ها با سرویس اعتبار اقساطی

٪۲۰۲

snapp-pay-gold-arrow

رشد مجموع مبلغ سفارش‌ها با سرویس اعتبار اقساطی

٪۲۹۵

کاربر

user-icon

تعداد کل کاربران

+۶٬۸۷۰٬۰۰۰

کاربر

personal-icon

تعداد کاربران فعال

+۳٬۹۰۰٬۰۰۰

کاربر

up

رشد فروشگاه‌های پذیرنده‌ی خرید آنلاین

٪۱۷۱

رشد فروشگاه‌های پذیرنده‌ی خرید حضوری

٪۴۴۱

رفتار کاربر

سهم هر دسته‌بندی از کل سفارش‌های سرویس اعتبار قسطی

pay-chart
android icon

«زیبایی و سلامت» محبوب‌ترین دسته‌بندی در سرویس اعتبار اقساطی است.

snapp-market-divider

اسنپ‌مارکت

اسنپ‌مارکت؛ خرید روزانه به یک اشاره

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های سوپراپ اسنپ خرید آنلاین از اسنپ‌مارکت است. در ۱۴۰۱، اسنپ‌اکسپرس (تحویل فوری) و اسنپ‌مارکت (تخفیف بیشتر) در راستای بهبود اثربخشی خدمات با هم ادغام شدند. ۱۷ دی ۱۴۰۳، نام تجاری این مجموعه با عنوان اسنپ‌مارکت معرفی شد. بیــش از ۲۸ میلیــون کاربــر در ۱۲۷ شــهر بــزرگ و کوچـک در سراسـر ایـران از امـکان خریـد از سـوپرمارکت‌های اطـراف بـا «تحویـل فــوری» و خریــد از ســوپرمارکت‌های زنجیــره‌ای بــا «تخفیــف بیشــتر» اســتفاده می‌کننــد.

عملکرد

sign
snapp-market-image
resid

مجموع اقلام سفارش داده‌شده

۳۶۵٬۴۵۸٬۴۰۹

قلم

نقشه‌ی فراوانی سفارش‌های اسنپ‌مارکت در استان‌های کشور

۱۲۷ شهر در ۳۱ استان

snapp-market-map.svg

کاربر

user-icon

تعداد کل کاربران

۲۸٬۵۶۳٬۲۴۰

حساب کاربری

personal-icon

تعداد کاربران فعال

۵٬۰۱۲٬۰۱۲

حساب کاربری

user-icon

تعداد فروشگاه‌های فعال

۳٬۶۱۵

فروشگاه

user-icon

تعداد فروشگاه‌های جدید

۱٬۴۱۲

فروشگاه

اقدامات عملیاتی

sign

مجموع مسافت طی‌شده برای ارسال سفارش‌ها

۱۰۵٬۸۴۱٬۲۰۰

کیلومتر

sign-arrow

معادل حدود ۲۳٬۰۰۰ مرتبه رفت‌وبرگشت از شمال به جنوب ایران

snapp-trip-divider

اسنپ‌تریپ

اسنپ‌­تریپ؛ نقشه‌­ی راه سفر

در سال‌های گذشته، اسنپ‌تریپ سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات سفر را در سوپراپ اسنپ قدم به قدم کامل کرده است؛ از خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار گرفته تا رزرو هتل و هتل‌آپارتمان‌ و تورهای مسافرتی. در کنار این خدمات، اسنپ‌تریپ امکان ویژه‌ای را برای همکاری با شرکت‌ها و آژانس‌ها طراحی کرده است تا بتوانند با استفاده از آن سفرهای سازمانی را آسان‌تر مدیریت‌ کنند.

عملکرد

trip-bag
up

رشد حجم فروش تمام سرویس‌ها نسبت به سال گذشته

٪۴۱

frozen-trip

پُرفروش‌ترین فصل سال

زمستان

sun-trip

رکورد ۲۲٬۹۷۸ سفارش در یک روز

این رکورد بیشترین میزان ثبت‌شده‌ی سفارش در طول یک روز تاکنون بوده ‌است.

در ۱۴۰۳ رکورد روزانه، ماهانه و فصلی در سه سرویس هتل داخلی، پرواز خارجی و تور ثبت شده ‌است.

کاربر

user-icon

تعداد کل کاربران

۵٬۱۷۰٬۸۸۹

حساب کاربری

personal-icon

افزایش کاربران فعال نسبت به سال گذشته

٪۳۰/۵

رفتار کاربر

۵ مسیر پُرتردد پرواز (رفت‌وبرگشت)

trip-category

پرواز داخلی

  • تهران - مشهد
  • تهران - کیش
  • تهران - شیراز
  • تهران - اهواز
  • تهران - تبریز

پرواز خارجی

  • تهران - استانبول
  • تهران - نجف
  • تهران - دبی
  • تبریز - استانبول
  • تهران - مسقط
snapp-shop-divider

اسنپ‌شاپ

اسنپ‌­شاپ؛ خرید اینترنتی، راحت و قسطی

مأموریت اصلی اسنپ‌شاپ امکان خرید آنلاینِ محصولات مختلف با بهترین قیمت در شهر و سریع‌ترین زمان ارسال است. در حال حاضر، در فروشگاه اسنپ، طیف وسیعی از محصولات را می‌توانید در دسته‌بندی‌های زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، دیجیتال، مد و پوشاک، لوازم خودرو و ابزارآلات، ورزش و سفر، مادر و کودک و خانه و آشپزخانه خریداری کنید.

عملکرد

snapp-shop-woman
snapp-pay-arrow

رشد فروش کل اقلام

٪۱۳۲

snapp-pay-arrow

رشد تنوع کالایی

٪۲۳

کاربر

user-icon

تعداد کل کاربران

۱٬۷۲۰٬۷۱۲

حساب کاربری

personal-icon

تعداد کاربران فعال

۱٬۲۶۸٬۵۵۶

حساب کاربری

user-icon

تعداد کل کاربران فروشنده

۳۸٬۰۸۸

کاربر

user-icon

تعداد کاربران فروشنده فعال

۹٬۸۳۶

کاربر

رفتار کاربر

محبوب‌ترین دسته‌بندی کالاها

shop-category

بر اساس میزان فروش

  • دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک

بر اساس تعداد سفارش

  • آرایشی و بهداشتی
  • خانه و آشپزخانه
  • دیجیتال
snapp-doctor-divider

اسنپ‌دکتر

اسنپ‌دکتر؛ برای حال بهتر

اسنپ‌دکتر یک بیمارستان آنلاین در دل سوپراپ اسنپ است. کاربران می‌توانند با خدمات اسنپ‌دکتر به‌صورت ۲۴ ساعته از خدمات مشاوره‌ی آنلاین پزشکی و روانشناسی استفاده کنند و به بیش از ۶٬۰۰۰ پزشک عمومی و متخصص و روانشناس دسترسی داشته باشند.

عملکرد

snapp-doctor-bike

رشد سفارش‌های نسخه‌ی الکترونیکی بیمه در سرویس داروخانه

٪۲۵/۵۳

snapp-doctor-mobile

رشد درخواست‌های ثبت‌شده در سرویس مشاوره‌ی آنلاین پزشکی و روانشناسی

٪۳۶/۵۵

snapp-doctor-call

رشد درخواست‌های ثبت‌شده در سرویس مشاوره‌ی روانشناسی

٪۳۹/۳

snapp-doctor-massage

رشد تعداد مشاوره‌های متنی در سرویس روانشناسی و پزشکی

٪۶۲/۷

کاربر

user-icon

تعداد کل کاربران درمان‌جو

۱۷٬۶۳۵٬۰۱۷

حساب کاربری

personal-icon

تعداد کاربران فعال در سرویس مشاوره‌ی آنلاین پزشکی و روانشناسی

+۵۰۰٬۰۰۰

حساب کاربری

user-icon

تعداد پزشکان (عمومی، متخصص و فوق تخصص) و روانشناسان ثبت‌نامی

۶٬۱۸۸

پزشک و روانشناس

user-icon

تعداد پزشکان (عمومی، متخصص و فوق تخصص) و روانشناسان فعال

۱٬۷۱۱

پزشک و روانشناس

اقدامات عملیاتی

sign

مجموع مسافت طی‌شده برای ارسال سفارش‌ها

۱۴٬۷۵۰٬۶۴۶

کیلومتر

sign-arrow

معادل حدود ۶٬۵۲۷ مرتبه رفت‌وبرگشت از شمال به جنوب ایران

روابط عمومی گروه اسنپ
گزارش عملکرد ۱۴۰۳